b i r

6K 351 323
                                    

Yeni texting kurgularımı duserkenkayboldum hesabında yazıyorum. Oraya da beklerim. Sevgiler.

Uyarı:

Şiddet ve küfür vardır. Rahatsız olacaklar lütfen okumasınlar.

Not:

İki gün içinde final vereceğim bir kurgudur.

Bir tarih bırakır mısınız?

Kafamı gökyüzüne doğru kaldırırken denizin tuzlu kokusunu ciğerlerime doldurdum. Yanaklarımdan damla damla akan yaşlar, çenemden kucağıma düşerken burukca gülümsedim.

Hayat adil değildi, şayet olsaydı kimsenin kalbi bu denli kırık olmazdı.

Gözlerimi sımsıkı kapattım. Bacaklarımı sarkıttığım uçurumun kenarında kendimi bıraksam ne kaybederdim?

Kendimi.

Evet, kendime olan saygımı kaybederdim.

Derin bir nefes alarak gözlerimi açtım ve doğmaya yüz tutmuş güneşe diktim bakışlarımı.

"Lütfen Tanrım, lütfen bir mucize olsun."

Toprağa geçirdiğim tırnaklarımı çekerek yüzümü sildim. Yanımda duran çantamı kucağıma alarak içindeki makyaj çantamı çıkarttım.

Bir ıslak mendille yüzümü temizledim ve alışkan olduğum makyajımı yaptım. Aynadaki yansımama bakarken gülümsedim.

Bu mutluluk olan bir gülümseme değildi, bu en dipten tekrardan zirveye tırmanmak için topladığım gücün ta kendisiydi.

"Tek bir mucize." diye fısıldadım, kızıllığını saçarak geceyi aydınlatan güneşe. "Yeniden başlamak için bir mucize."

Boş bakışlarım öylece gökyüzüne asılı kalırken yüzümde ki boş gülümseme tüm hikâyemin özetiydi.

O an telefonum titredi. İstemsizce kaşlarım çatılırken çantamdaki telefonu elime aldım.

Tanımadığım ama kayıtlı olan isime bakarken dudaklarım istemsizce aralandı.

Mucize: Mucizeler ona inanlar içindir.

18.04.2019, 11.55

MucizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin