ü ç

3.1K 295 53
                                    

Kirpiklerim titreşerek usulca gözlerimi araladım. Başıma saplanan ağrıyla inlerken, elim istemsizce başıma gitti. Dişlerimi birbirine bastırırken gözlerimi tekrar kapatarak bir süre öyle bekledim.

Derin bir nefes alırken, rutubet kokusuyla midem kasıldı.

Gözlerimi usulca açtım, elim hâlâ başımdayken yattığım yerden doğruldum. Bembeyaz duvarların yanı sıra odadaki bütün eşyalar beyazdı ve bu denli beyazlık gözlerimi ağrıtmıştı.

Parmaklarımla alnıma masaj yaparken etrafı inceledim.

Yere atılmış yastıkların üzerinde öylece duran bedenim odanın tam ortasındaydı. Onun haricinde bir camı yoktu. Bembeyaz duvarlarda tek bir leke yokken ciğerlerime dolan rutubet kokusunu anlamaya çalışıyordum.

Duvarların beyazlığı, yere döşenmiş fayansları da takip ederken tekrardan gözlerimi kapattım. Ağrıyan başım iyice ağrımaya başlamıştı.

Düzene soktuğum nefesimle beraber yatmaya devam ederken odanın içini dolduran bildirim sesiyle gözlerimi açtım. Bakışlarım boş odada gezindi ama hiçbir yerde telefon olmadığına emindim.

Aynı bildirim tekrardan odayı doldururken hızla üzerimdeki çarşafı kaldırmamla telefonumu gördüm. Mesajlara girerken sebepsizce kalp atışlarım hızlanmaya başlamıştı.

Mucize: Hoş geldin, Lisa

Mucize: Sanırım ikinci şansın için böyle bir yer beklemiyordun, değil mi?

Lisa: Yine mi sen?

Mucize: Uzun bir süre beraber olacağız.

Mucize: Bir oyunun içindesin

Mucize: Birkaç sınav olacaksın ve buradan canlı çıkarsan yaşamaya hak kazanacaksın

Lisa: Ne? Dalga mı geçiyorsun? Buna sen mi karar veriyorsun?

Mucize: Sen bir mucize istedin, ben de geldim

Mucize: Şimdi başlıyoruz

Mucize: Nelerle karşılaşacaksın süpriz olsun

Lisa: Ya yapmazsam?

Mucize: Ölürsün

MucizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin