10-War of Hearts

449 31 173
                                    

"Tessa sana elimi tut diyorum."

Jimin'in bir süredir bana uzattığı elini inatla tutmadım.

Bu sefer elimi zorla tutup önden ilerlemeye başladı. "Ben direk otele gitmek istiyorum." "Bir daha ne zaman işlerden zaman bulup Japonya'ya gelip gezeceksin acaba?"

"İstemiyorum diyorum." "Üstelik uzun süredir kameralara malzeme vermiyoruz,şirketler uyaracak yakında."

Göz devirdim ve yürümeye başladım.Bazen dediği şeyler doğru olabiliyordu,şirketler sürekli bizden kaynaklı prim peşindeydi.

"Üstelik geç oldu hayranlar çok fazla rahatsız etmez,merak etme."

Cevap vermeden ilerlemeye devam ettim.Saat kaç olursa olsun Tokyo'nun sokakları ışıl ışıl,rengarenkti.Şu an kendimi salak gibi hissetmeseydim kesinlikle burada zaman geçirmenin tadını çıkarırdım.Bazen duyduklarımdan sonra ondan direk hesap sormadığım için pişman hissediyordum.

Duraksayıp önüme geçti ve önüme düşen saçımı nazikçe düzeltti.Yüzünde herkesi kolayca büyüleyebileceği gülümsemesi vardı.

Gayet isteksiz göründüğümü bilsem de hiçbir tepki vermeden bekledim.Bir hamle yapmamı beklerce yüzüme bakıyordu. "Yine ne oldu Tess?"

"Sadece yürümeye devam et." Göz devirip tekrardan soğuk elleriyle elimi tuttu ve nereye gittiğimizi bilmeden yürümeye devam ettik.

Kimsenin olmadığı bir çocuk parkına geldiğimizde etrafa bakındım,fazla ilerlemiştik sanırım,burası fazla ıssız ve korkunçtu.

Elimi bırakıp bir salıncağa oturdu ve yavaşça sallanmaya başladı.Kollarımı bağladım ve bir kaydırağın uç kısmına oturup beklemeye başladım.

"Neden birden sessizleştin?"

Cevap vermedim yine.Ona direk bağırarak beni kullandığını söyleyip azarlamak tarzım değildi.Bu işi intikam alarak halletmek istiyordum.Nasıl yapacağımı bilmesem de bulurdum bir yolunu.

Salıncaktan kalktı ve önümde durup yere oturduğunda boy farkımız kapandı. "Tessa,tüm gün sessiz mi kalacaksın?"

Yüzüne dahi bakmıyordum,elini yanağıma koyduğunda ürperdim.Fazla soğuktu elleri.Yüzümü kendine çevirdiğinde sadece boş bakışlarla masum gibi görünen yüzüne baktım.

"Bazen çok zor oluyorsun."

Konuşmamakta ısrarlıydım.Hafifçe doğruldu ve beni aniden hafifçe arkaya ittirdiğinde dengemi toparlayamadım,bu sefer sırtım kaydırağa yaslıydı.Bana doğru eğildi ve iyice yaklaştığında tekrardan öpeceğini anladım.

Canını bu pozisyonda yakamazdım,bu yüzden öpmesine izin verdim.Dudaklarımı nazikçe öperken hissettiğim karmaşayı unutmaya çalışıyordum.Kolumu boynuna doladıktan sonra bacağımı da beline doladım.Böyle daha çok zevk aldığı belliydi,daha tutkulu bir şekilde öpmeye devam ederken dengemi sağladığımdan emin olduktan sonra bir hareketimle pozisyonumuzu tam tersi haline getirdim.

Bu sefer o kaydırağa yaslı,ben ise kucağındaydım.Ani hareketimin etkisiyle biraz şaşırmış gözlerle bana bakarken ben nefretle bakıyordum gözlerine.

Tam o anda en fazla ne yapabilirim diye düşündüm,hiçbir şey.Derin bir nefes aldım ve yakasından tutup onu hafifçe doğrultup sertçe geri kaydırağa çarptım kafasını.

Acıyla inledi ve kafasını ovuştururken kaşlarını çattı. "Ne yapıyorsun?"

Harika,yine göz yaşlarını tutamayan sulugöz Tessa'ya dönüşmüştüm.Elimin tersiyle göz yaşlarımı sildikten sonra tüm hırsımla yüzüne bir tokat attım.

Fake Love║PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin