5-When the Party's Over

317 31 9
                                    

Alkolün etkisiyle görüş açım gittikçe bulanıklaşıyordu,midem bulanmaya başlamıştı,ayakta durmak için bir yere tutunup destek almam gerekiyordu.

Shin hala ortada yoktu,Jimin'in ise nereye gittiği hakkında hiçbir fikrim yoktu.

"Tessa?" Yoongi birden yanımda belirmişti.Bana endişeli bir ifadeyle bakıyordu.

Birden gülmeye başladım ve omzuna başımı yasladım.Yaslanmama rağmen sürekli düşecek gibi savruluyordum,o da her seferinde beni tutmayı başarabiliyordu. 

"Yoongi,bilir misin ki nedir sahtelik?" Ne dediğim hakkında hiçbir fikrim yoktu,pek de umursamadım.Her şey birden oluyordu ve kendimi kontrol edemiyordum.

Onun da pek umursamış olduğu söylenemezdi.Düşmemem için koluma girip yürümeye başladı.Beni dinlemediği için tekrar tekrar bir şeyler söylüyordum ve cümle kurmak gittikçe zorlaşıyordu benim için.

"Tamam sakin ol,Jimin'i bulacağım sana.Sevgilinin nereye gittiğini bilmiyor musun?Veya Shin nerede mesela?" 

Yoongi koridordaki odalara rastgele girip onları arıyordu.Ben ise işaret parmağımı havada sallayarak konuşurken yüz ifadem daha sinirli bir hal aldı. "O her yere bensiz zaten gider!" 

"Tamam sakin ol şimdi.Belki burada--Ah şey,arkadaşını bulduk sanırım..."

İçeriye baktığımda Shin yüksek bir komidinin üstünde otururken Taehyung onun önünde dikiliyordu ve öpüşüyorlardı.Onları gördüğümüzde ikimiz de şaşkınca ve sessizce öylece bakıyorduk.

Odaya girdiğimizi fark edince Shin hızla Taehyung'u itti.Yoongi sonunda kendine gelip beni geri çekti ve kapıyı kapatıp gitmeden önce "Görmemiş gibi davranırız,merak etmeyin!" diye seslenip diğer odalara bakmaya devam etti.

Hoseok,Jimin'i arama seansımızı bölmüştü ve Yoongi'ye benim duyamayacağım şekilde bir şeyler anlatmaya çalışıyordu.Onlar konuşurken olabildiğince hızlı ve görünmeyecek bir şekilde merdivenlere doğru ilerledim.

Merdivenlerden inerken sürekli düşme tehlikesi geçirdiğimden bileğim fazla acıyordu ve morarmıştı.Fakat şu an o acı beni rahatsız etmiyordu bile.

Ve sonunda Jimin'i buldum.

O oldukça beğendiği kızla bir kanepedeydi ve ikisi de sızmıştı.Kız başını Jimin'in göğsüne yaslamış ve kollarını ona sarmıştı.

Eğer biri görmüşse,aldatılmış konuma düşecektim.Duygularımı kontrol edemiyordum,çok tuhaf bir ruh halindeydim.Birden ağlamaya başladım ve Jimin'in kolunu tutup çekiştirmeye başladım.Gözlerini hafiften açtı ve elindeki bardak yere düşerek parçalara ayrıldı.

Önce göğsünde yatan kıza sonra da bana bakıp "Ne istiyorsun?" der gibi bir bakış attı.Daha fazla ayakta kalamıyordum,yere çöktüm.Bir yandan göz yaşlarımı siliyordum.

"Gel..." diye mırıldandım,"Biri görürse beni aldattığını sanıp herkese yayar." 

Kızın başını koltuğa yaslayıp ona rahat bir yer sağladıktan sonra ayağa kalktı,o da düzgünce ayakta duramıyordu.Zar zor yerden kalktıktan sonra önden ilerlemeye başladım.

Yoongi'ye tekrardan rastladığımda hafifçe gülümsedim.Jimin'i az önceki gibi görmediği için şanslıydık.

Yoongi ikimizin de sarhoş olduğunu fark edince rastgele bir oda seçip,gitmemize yardım etmişti.Odada büyük bir yatak vardı,zemin ayaklarımın altından kayıyormuş gibi hissederken kendimi yaralamadan sırt üstü yatağa uzanmayı başardım.Jimin ise direk lavaboya gitmişti.

Fake Love║PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin