LÜTFEN UYARIYI OKUMADAN BÖLÜME GEÇMEYİN
ŞİMDİ BU SEFER BÖLÜMDE GERÇEKTEN SMUT VAR JDKFNKBMF RAHATSIZ OLABİLECEKLER OLABİLECEĞİ İÇİN BELİRTMEK İSTEDİM,
SADECE BÖLÜMÜN İLK BAŞINDA VAR VE BU YAZI TİPİYLE YAZDIM,NORMAL YAZI TİPİNE DÖNDÜĞÜ VE OKLAR OLAN YERDE NORMAL BÖLÜME GEÇİYOR
KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM 💜💜
Devirdiğimiz vazoları ikimizin de pek umursadığı söylenemezdi.Beni geriye yasladığında oturduğum masada hafifçe arkaya kaydım ve sırtım duvarla buluştu.Arkamdaki birkaç şey daha yere düşüp kırılmıştı ama odaklanabildiğim tek şey Jimin'in öpücükleriydi.
Boynuma kondurduğu artık küçük olmayan öpücükleri fazlasıyla tatmin ediyordu beni.İster istemez ağzımdan mırıldanmalar dökülürken kollarımı boynuna dolayıp onu aramızda mesafe olmamasına rağmen kendime çektim.
Saçları hala ıslaktı ve saçlarından tenime geçen su damlacıkları yavaş yavaş süzülüyordu vücudumda.
Öpücüklerini boynumdan göğüslerime doğru kaydırmaya başladığında arkamdaki duvara yaslanıp kendimi tamamen ona bıraktım.
"Jimin..." diye mırıldandığımda onun sert öpücüklerinin arasında hafifçe sırıttığına emindim.
Öpücüklerinin arasında onun da mırıldanmalarını duymak daha da zevk veriyordu.
Yavaşça çekilip ayağa kalktığımda yerdeki cam kırıklarının batma ihtimali umrumda bile olmadı.Jimin biraz afallamış bir şekilde bana bakıyordu.Ona bu açıdan baktığımda boynunun kıpkırmızı olduğunun farkına vardım,tamamen benim eserimdi ve birkaç saate moraracaktı.
Sırıtmaya başladım ve kolunu tutup geri geri gittim yavaşça.Şu anda ikimiz de tamamen her şeyi unutup birbirimize odaklanmıştık.
Lavaboya girdiğimizde ilerledim ve kenardaki küvete oturduğumda hala kolunu bırakmamıştım.
Bu hoşuna gitmişti,sırıtmaya başladı ve "Daha güzel." diye fısıldadı.
O da küvete oturup beni kucağına doğru çekti.Kucağına oturup dudaklarını tutkuyla öpmeye başladım.
O da aynı şekilde karşılık verirken elini sırtımda gezdirirken eli yavaşça üstümdeki bikinimin iplerine gitti.Çözmeye başladığında çoktan nefes nefese kalmıştım,onu öperken aynı zamanda nefes almaya çalışıyordum.
Üstümdekini çıkarıp bir kenara fırlattığında sırıtmaya başladı.Bir hamlesiyle altta kalan ben oldum ve üstüme çıkıp kendini bana yaslarken öpmeye devam etti.
Kendini iyice bana yaslamaya başladığında hissettiğim sertlik ile önce küçük bir inleme çıkardıktan sonra odayı "Jimin!" diye bağırışım doldurdu.
Hoşuna gitmişti ve tekrardan aynı şeyi yaptığında duvara yaslayarak destek aldığım elimin biraz kıpırdanmasıyla yanlışlıkla suyu açmış oldum.
İkimiz de tamamen ıslanmaya başladığımızda bu şekilde daha da zevk alıyordum.Jimin bu sırada bikininin alt kısmını da çıkararak üstümde hiçbir şey kalmamasını sağlamıştı.
Dudaklarımdan ayrılıp kulağıma doğru yönelip fısıldadı. "İstiyorsan devam edeceğim."
Kollarımı ona sıkı sıkı sarıp onayladığımı belli eden bir mırıldanma çıkardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Love║PJM
FanfictionTek yapmamız gereken rolümüzü yapıp kurallara uymaktı fakat biz kuralların dışına çıkmıştık.