18-Pool,Moonlight and His Charm

290 30 41
                                    

LÜTFEN UYARIYI OKUMADAN BÖLÜME GEÇMEYİN,,

BÖLÜMDE BİRAZ SMUTA KAÇAN İFADELER OLDU GİBİ RAHATSIZ OLABİLECEKLER OLUR DİYE UYARMAK İSTEDİM

BİR DE ÖHM KENDİMİ ZORLAYARAK UZUN BÖLÜM YAZDIM FDHDKGFNJFHT 

UMARIM BEĞENİRSİNİZ,FİKİRLERİNİZİ BELİRTİRSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM,İYİ OKUMALAR *-*


"Siz neler çeviriyorsunuz?!"

Hoseok'a öfkeyle bakarken o hala neşeli görünmeye çalışıyordu. "Tess dedim ya,seni oradan çıkarmak için yaptım."

Birden kahkaha atmaya başladığımda susup beni izlemeye başladı.Ona doğru bir adım attım. "Oradan fazla mı aptal görünüyorum?Kim beni oradan çıkarmak için sevgili gibi davranır ki durup dururken?" 

O da ciddileşmeye başlamıştı.Cevap vermediğinde hala alay eder gibi bir ifadeyle konuşmaya devam ettim. "Jimin'in o sevgili diğer ortağı senmişsin demek,şaşırdım doğrusu çünkü senden beklemezdim." 

"Tessa,Jimin hakkında bir şey söylemiyorum fakat ben sana zarar verecek bir şey yapmam." 

"O zaman neden hala bana hiçbir şey anlatmıyorsun?"

Tam konuşacağı sırada Jimin elleri cebinde rahat bir tavırla yanımıza geldi. "Hoseok ben ilgilenirim,hoşçakal." 

Jimin karşıma geçtiğinde kollarımı bağlayıp konuşmasını beklemeye başladım. "Patronunla konuştum stüdyodan çıkabiliriz artık,gidiyoruz."

Kolumu tutup yürümeye başladığında elini ittim hızla. "Ne ya bu?Benimle dalga mı geçiyorsunuz?" 

Belimi kavrayıp beni kendine çekti.Ani hamlesinden dolayı tökezlemiştim,omuzlarına tutunup destek aldım.

Başımı kaldırıp öfkeyle ona bakarken bana biraz daha yaklaşıp alnını alnıma yasladı.Dip dibe olduğumuz anda dediklerine odaklanamıyordum bile.Beni hala neden bu kadar çok heyecanlandırıyordu?

"Bak zaten sinirliyim,iyice sinirlendirme beni.Sanki ben söyledim Hoseok'a git Tessa'yı sevgilin ilan et diye.Tek bildiğim her şeyin gittikçe boka sardığı." 

Gözlerini yumup derin bir iç çekti.Gözlerini geri açtığında tamamen duygusuzdu sanki. 

Şu an olduğumuz pozisyondan dolayı kalbim hiç olmadığı kadar hızlı çarpsa da bunu belli etmemeye özen gösteriyordum.Tepki vermeden geri çekilmeye çalıştım fakat çekilmeye çalıştıkça o beni kendine daha çok çekti.Bu sefer aramızda mesafe yok denecek kadar azdı.

Gözlerimin dudaklarına kaymasını kontrol edemiyordum.İçimdeki onu öpme dürtüsünü yok etmeye çalışarak gözlerine baktım tekrardan.

Yine ciddi halindeydi fakat göz göze geldiğimizde sırıtmaya başladı. "Ne oldu,yine mi öpmek istiyorsun beni?"

"Dibine giren ben miyim sanki,acaba sen ne istiyorsun düşünmek istemiyorum."

"Ah Tess,sana her gördüğüm kızı yatağa atmak isteyen biri gibi görünüyor olmam benim için hayal kırıklığı.Her kızı geçtim,sana karşı da öyle bir isteğim yok rahatlayabilirsin.Şimdi gidiyoruz dedim."

Bu sefer ben sırıtmaya başladım. "Öyle diyorsan öyledir,sevgili dostum.Gidelim tabii nereye istiyorsan."

Güldükten sonra bir anlığına duraksadı ve sadece beni baştan aşağı süzüp durdu,en son yüzüme odaklandı ve ellerini belimden çekip kulağıma eğilip fısıldadı. "Zeki olmasan seninle asla uğraşmazdım."

Fake Love║PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin