Ne grăbim să ajungem cât mai repede la palat. Harry este încruntat. A vrut ca eu să rămân în cameră, dar am refuzat. Este ciudată situația pentru că este aproape miezul nopții și nu îl chema Regina pe Harry la ora asta.
– Mamă! o strigă când intră în camerele ei. Eu stau la ușă.
– Este și Alice? îl întreabă. Cheam-o și pe ea aici! fac pași mici până la pragul ușii.
– Regina mea! o salut. Stă întinsă în pat, cu un șervețel la gură.
– Vino! mă cheamă, făcându-mi semn să mă așez lângă ea.
– Mamă, ești bine? o întreabă Harry, așezându-se lângă mine.
– Nu te speria degeaba! îi spune lui Harry și îl plesnește ușor peste mână. Tușește. Am leșinat și eu și s-a speriat toată lumea! Nu mai are omul voie să leșine!
– Te rog nu vorbi așa! Ce ai?
– Harry... îi prind mâna când îl văd panicat. Majestate, sunteți bine? o întreb.
– Da, dragă. Probabil mi-a scăzut tensiunea. Să știți că nu v-am chemat eu. Josephine s-a speriat și v-a chemat.
– Te rog să stai liniștită și să te odihnești.
– Până luni o să mă refac. Avem întâlnirea cu Holt.
– Să vedem cum te simți până atunci.
– Haideți, la culcare! ne face semn să ieșim. Alice, o vorbă! îmi spune și simt cum îmi rămâne inima în loc din cauza emoțiilor. Harry, poți să pleci, dragule!
– Noapte bună! îi sărută mâna mamei lui și pleacă.
– Te-am citit din prima clipă de când te-am văzut. L-am citit și pe Harry. Alice, a avut multe fete în patul lui, dar nu s-a atașat niciodată. îmi spune zâmbind.
– Vreți să spuneți că nu a avut niciodată o iubită?
– Niciodată! Ești prima pentru el. Ei bine, nu în sensul relațiilor intime, ci în sensul că e îndrăgostit. spune râzând. Tu ești câștigătoarea inimii lui, nu a titlului de regină.
– Pot să vă spun ce simt acum? o întreb și ea pare uimită.
– Bineînțeles că poți, draga mea!
– Când l-am întâlnit, la New York, știam cine e, dar era îmbrăcat în blugi cu tricou și părea foarte diferit. I-am vorbit cu "tu", m-am comportat cu el normal. În sinea mea chiar credeam că o să leșin. îi povestesc și ea râde. S-a comportat atât de frumos cu mine, cu colegii mei, m-a impresionat... l-am adorat din prima clipă pentru cum se comportă. Liam a venit cu propunerea și am zis că s-ar putea să merite. Nu am avut încredere în mine la început. Mai ales când le-am văzut pe celelalte fete cât de frumoase sunt... dar Harry mi-a dat încrederea în mine, în noi. Și știu pentru ce lupt. Lupt pentru băiatul care se ceartă cu lumea ca să apere copiii nevinovați.
– Mă uimești pe zi ce trece, Alice! îmi spune cu lacrimi în ochi.
– Și chiar îl iubesc...
– M-ai înveselit! O să te chem mai des pe la mine ca să vorbim.
– Îmi pare rău, este prima dată când spun cuiva ceea ce simt... îmi șterg lacrimile și simt mâna mamei lui Harry prinzând-o pe a mea.
– Poți să îmi spui orice te macină sau te face fericită, Alice!
– Vă mulțumesc! mă aplec și îi sărut mâna pentru că asta simt să fac.
– Probabil că se întreabă de ce stai atât de mult. îmi spune când se aude un ciocănit. Du-te, draga mea!
– Noapte bună, Majestate! îi spun și plec.
– Am crezut că o să dormi cu ea! atrugă Harry exasperat.
– Oh, mai taci! îl iau de mână și mergem în camera mea... sau a noastră.
Tot ce îmi doresc este să adorm în brațele lui călduroase. Ne întindem pe pat și sting lumina.– Alice...
– Da.
– Te iubesc! îmi spune și îi sărut palma. Închid ochii, zâmbind.
*
Întind mâna prin pat și realizez că Harry nu e lângă mine. Oftez puternic și mă trezesc. Mă îmbrac cu o rochiță colorată pentru că este soare afară. Motănelul meu doarme pe marginea patului. Îl las să doarmă și mă duc să îi găsesc ceva de mâncare.– Bună dimineața! salut personalul din bucătăria conacului.
– Bună dimineața, domnișoară Alice!
– Ce pot lua și eu pentru o pisicuță? îl întreb pe bucătarul șef.
– Pe bune, Alice? Ți-ai luat pisică? râde Simon.
– A fost dragoste la prima vedere! iau o căpșună și îmi dă cu lingura peste mână.
– Știi că nimeni nu poate aduce animale la palat sau la conac... îmi spune Simon.
– Serios? Prințul Harry nu mi-a zis nimic... mă întristez.
– Oricum, uite! îmi întinde un castron și o cană cu lapte cald. Mă uit pe lângă Simon și o văd pe Lena.
– Nu mai salutăm? o întreabă o femeie care pregătește micul dejun.
– Bună dimineața! spune într-un final.
– Ai o secundă? o întreb, făcându-i semn să iasă. Bun, uite cum stă treaba, nu știu ce ai înțeles sau nu, dar eu nu sunt ca voi.
– Normal că nu. Noi avem atâtea și tu... o mâță amărâtă. îmi spune uitându-se la laptele din mâna mea.
– Hmm... nu, greșești. Eu am libertate, fericire și iubire.
– Din partea lui Harry? Mă lași!
– Și din partea lui, și pentru el. îi fac cu ochiul.
– Ești doar o fată simplă. L-ai fermecat pe Harry știi tu cum și acum nici nu se mai uită la noi! Ești doar o târfă care vrea să fie și ea regină!
– Draga mea Lena, transmite-le și prietenelor tale că această "fată simplă", cum mă numiți voi, este mai fericită decât toate la un loc. Acum, dacă nu te superi, trebuie să îmi hrănesc pisoiul care e mai de rasă decât voi toate! Pe curând! o las cu gura deschisă și plec în camera mea.
– Haide, pui! îi pun castronelul și el începe să mănânce. Îmi e atât de drag!
Ies pe balcon și mă uit în grădină. Îl văd pe Harry cu Clara, bruneta pe care a ales-o Josephine. O văd cum îi prinde brațul, cum îl privește. O văd cum se întinde și îi sărută obrazul. Vreau să mă duc la ea și s-o dau de lângă Harry... dar nu pot. Îl văd făcându-mi cu mâna și eu îi trimit un pupic, apoi intru în cameră. Îmi pun mâinile în cap și încep să plâng. Vreau ca totul să se termine!
CITEȘTI
Domnia -H.S.
FanfictionIubirea este cel mai profund sentiment de care Prințul Harry nu are parte. Întâlnește iubirea adevărată în ochii lui Alice, dar Alice nu este potrivită pentru a fi Regina Angliei sau soția unui Rege. Încoronarea decide totul. Ce va alege Harry? Iubi...