Bölüm 1

511 51 9
                                    

İmparatorluk Kıtası.

İçinde onlarca imparatorluğu, yüzlerce krallığı ve milyonlarca şehri barındıran bu kıtanın tarihi hakkında en kesin olan bilgi şuydu. Bilinen zamanlardan bile önce var olduğu.

Her gün devasa güç çatışmaları gerçekleşen bu kıta da tek bir şey önemliydi. 

Güç.

Yıldız enerjisi adı verilen kudretli bir enerji ile yetişim yapan insanların koyduğu kurallar bu dünya da her zaman kabul edilmekteydi. Normalde imparatorun çocuğunun sözü oldukça önemliydi. Fakat bu çocuğun yetişimi eğer hiç bir şey ise ve babasından daha güçlü bir kişi ona emir verirse prensin statüsünün en ufak bir önemi yoktu.

Bir çobanın çocuğu olmasına rağmen kıtayı sarsacak kadar güçlü olan bir yetiştiricinin önünde imparatorlar dahi eğilebilirdi.

Tüm bu kıtanın içinde en önemli şey kişinin gücüydü. Bundan dolayı her gün sayısız insan, daha doğrusu yetiştirici ölürken onlardan kat be kat daha fazla yetiştirici ortaya çıkmaktaydı.

İmparatorluklar ordularını bu yetiştiricilerden oluşturmuştu. Dünyada ünlü isimleri kendi taraflarına çekmek amacıyla normal bir insanın kalp krizi geçirebileceği yükseklikte teklifler yapmaktaydı.

En son böyle bir kişiyi yanına çekmek isteyen bir imparatorluk o kişiye ünvan, toprak hatta bir ejderha bile teklif etmişti.

Kim birisine ejderha teklif ederdi ki!?

Fakat bu dünyada tek şey güç olurken, güçlü kişileri yanlarına çekmek amacıyla böyle teklifler sık görülmekteydi. Ama her imparatorluk bu teklifleri sürekli olarak yapamazdı. Bundan dolayı kıta da kendi yetiştiricilerini yetiştirmek amacıyla onlarca farklı işlere girişmişlerdi. Akademiler, ordunun eğitim birliği hatta simyayı bile kendi güçlerini arttırmak amacıyla kullanmaktaydılar.

Fakat her ne kadar büyük güçler imparatorluklara katılmakta sorun görmese de, her imparatorluğun istediği fakat tek birinin bile yanına çekemediği tek bir güç bulunmaktaydı.

Adı kimse tarafından bilinmese de, lakabı çok iyi biliniyordu. 

Kaos.

----------------------------------------------------------

Yıldız İmparatorluğu.

İçinde onlarca vasal krallık barındıran bu imparatorluğun gücü oldukça korkutucuydu. Sadece vasal ordusu dahi bazı imparatorluklardan güçlü, bazı imparatorluklara bile denkken asıl ordusunun gücü hayal dahi edilemezdi.

Kıtada bulunan ünlü şahsiyetleri çeşitli tavizlerle, hediyelerle ve tekliflerle kendisine çekmeyi başaran bu gücün aynı zamanda her alana da yatırım yaptığı söylenebilirdi. Simya, mühendislik, demircilik hatta ve hatta sanata bile yatırım yapan bu imparatorluğun gelişmişliği kıtaya göre oldukça fazlaydı.

Aynı zamanda kendi içinde devasa olan tek bir akademi kurmuşken, bu akademiden her yıl yetişen öğrenciler orduya katılmaktaydı.

Fakat her ne olursa olsun Yıldız İmparatorluğu veya diğer imparatorluklar her ne kadar büyük bir güce sahip olsa da, her imparatorluk hem birbirleriyle güç mücadelesine girmelerinin yanında hem de yıldız yaratıklarıyla savaşmak zorundaydılar.

İmparatorlukların yerleşimleri aslında sahip oldukları alanın oldukça ufak bir kısmını kapsamaktaydı. İnsanlar şehirlere ve kasabalara sığınmışken, kıtanın çoğunluğuna yıldız yaratıkları hükmetmekteydi. 

Yıldız yaratıkları ile insan ırkı arasında her ne kadar bitmek bilmeyen bir iktidar mücadelesi olsa da, çoğu zaman bu savaşta iyi durumda olan insan ırkıydı. Yıldız yaratıkları onların ekipmanları, yiyecekleri ve eğitilmiş hayvanları konumundaydı.

KaosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin