Bölüm 12

189 30 4
                                    

Yıldız Canavarları.

İnsanoğlunun zalimliğine karşı bir kişi tarafından oluşturulan ırkın ta kendisiydi.

Echidna.

Tüm canavarların annesi olarak anılan bu varlığın çekindiği tek kişi ise Kaos'tu.

Onunla daha önce savaşmış hatta bir çok kez sinsi bir şekilde saldırmış olsa da, sonuç her zaman aynı olmuştu. Yenilgi.

Fakat buna rağmen Kaos kendisini hayatta bırakırken herhangi bir zarar dahi vermemişti. En son çatışmalarında ise Kaos kendisine bir teklif sunarken, Echidna bunu direk olarak kabul etmişti.

Bu antlaşmanın içeriği ise sadece bir maddeydi. Kaos ve klanı Yıldız Canavarlarına saldırmayacaktı. Aynı zamanda ise Yıldız Canavarları ölümlülere zarar vermeyecekti.

Sadece bu maddeden oluşan antlaşma milyonlarca yıldır süregelmiş olsa da, bugün ilk defa Yüce Klan çocuklarına saldırmaya başlamıştı.

Bir çok büyük çocuğunu yani Irk İmparatorlarını yok ederken, onların bedenlerini bile almışlardı. Tüm bunlara karşın Echidna ise Yüce Klana bizzat gitmek istese de, ilk olarak Kaos ile konuşmaya karar vererek ona haber yollamıştı.

--------------------------------------------------------------

Kıtanın kuzeyinde yer alan Yıldız Ormanında daha önce kimsenin yaşamadığı bir olay yaşanmaktaydı. Yıldız Canavarları adeta akınlar yaparak çevrede ki şehirlere saldırmakta, ölümlüler dışında tüm yetişimcileri öldürmek için saldırmaktaydılar.

Irk İmparatorları dahi ortaya çıkmışken, kıta yavaşça cehenneme dönmüştü. Fakat tüm bunlara rağmen herkes bu olayın neden olduğunu azda olsa anlamayı başaracak kadar bilgiliydiler. Yüce Klan'ın ortaya çıkışıyla birlikte yaptıkları hareketler sadece imparatorluk hazinelerini soymak değildi. Bazı Irk İmparatorlarını ve sayısız çeşitli yıldız canavarını bir anda öldürerek klanlarına götürmüşlerdi.

Tüm bunlar sonucunda bir çok Tanrı bunun kıtayı karıştıracağını söylemiş olsa da, bu uzmanların lafları çok dikkate alınmamıştı. Fakat şimdi bu saldırı karşısında tedbir almayan tüm krallıklar, tarikatlar hatta imparatorluklar dahi acı çekmekteydi.

İki ırk arasındaki savaş yoğunlaşmış olsa da, bir gün aniden Yıldız Canavarları geri çekildiğinde sonucu korkutucuydu.

Çünkü binlerce yetişimci öldürülmüş hatta Tanrı aşamalardan uzmanlardan dahi ölenler vardı. Irk İmparatorlarının gücü unutulmuş olsa da, bu savaş sırasında tekrardan hatırlanılmıştı. Fakat ne olursa olsun onların ani geri çekilişi herkesi şüpheye düşürmüş olsa da, bu molayı tüm imparatorluklar, yöneticiler, yetişimciler hazırlanmak için kullanmaya başladılar.

---------------------------------------------------------------

Yıldız Ormanı.

Burası insanlar tarafından başka bir isimle de tanınıyordu. Canavar Yuvası.

Yıldız Ormanının sahip olduğu yıldız enerjisi yetişimciler için muazzam faydaları olsa da, buraya isteyen her yetişimci giremezdi. Hatta Tanrı Aşamaların bile buraya girmesi için ölümü göze almaları gerekiyordu.

Dış dünyadan üç kat daha fazla yoğunluğa sahip olan Yıldız Ormanında sayısız şifalı bitki, hazine ve daha bir çok şey yetişiyordu. Burada büyüyen Yıldız Canavarları bile kendi bulundukları alemde yenilmez olarak kabul edilirdi.

Tüm bunlara rağmen Yıldız Ormanından daha önce tek bir yıldız canavarı dahi çıkmamışken, sadece bir ayda bu ormandan çıkan ordu tüm kıtaya acı çektirecek kadar güçlüydü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KaosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin