Lordunun ortadan bir anda kaybolmasıyla birlikte Lida önündeki küçük kıza gülümseyerek,
''Beni takip edin lütfen.''
dediğinde küçük kızın hissettiği şaşkınlıkla öyle durmasıyla birlikte kendisi de hareket etmeden onu beklemeye başladı. Onun hissettiği şaşkınlığı çok iyi anlayabildiğinden dolayı ona müdahale etmeden sadece beklemeyi uygun görerek kendisine gelmesini beklemeye başladı.
Küçük kız bir müddet sonra boynunda eskiden mührün olduğu yere ellerini götürdüğünde inanmadığını belirten bir ifade yüzünü kaplasa da, kendisine dönerek,
''E-efendim, b-burada neler oluyor?''
dediğinde Linda açıklamaya başladı.
''Lordumun bana verdiği görevleri sizde duydunuz. Görevlerimi sırasıyla yapmamı istediğinden dolayı size açıklama yapmadan önce ilk olarak sizinle ilgilenmem gerekiyor. Lütfen şimdi beni takip edin. Sizinle ilgilenmeyi bitirdikten sonra her şeyi açıklayacağım.''
dediğinde güler yüzle beklemeye başladı. Her ne kadar küçük kızın kaçacağını düşünse de, onun koridorda yürümesiyle birlikte Linda arkasına geçerek onu yönlendirmeye başladı.
---------------------------------------------------------
Elza satın alındığında içi korkuyla dolmuştu. Ailesi öldürülmüşken kendisi yaralı bir şekilde hayatta kaldığında köle tacirleri tarafından yakalanması uzun sürmemişti. Yıldız İmparatorluğuna giderken kendisinden bir kaç yaş büyük olan birisiyle yolda arkadaş olmalarıyla başına neler gelebileceğini öğrendiğinde ağlamıştı.
Fakat şuan duyduklarına benzer tek bir taraf bile bulunmamaktaydı. Herhangi bir kümeste değildi. Herhangi bir iş yapmaya zorlanmamıştı. Bunun aksine efendisi onun kelepçe ve mührünü yok etmişti. Linda Teyzeye bir takım görevler verdikten sonra ortadan kaybolsa da, kendisi için oldukça tuhaf bir gün olmuştu.
Linda Teyzesi vücudunu ilk olarak iyileştirmesi için oldukça sıcak bir banyoya sokmakla başlamıştı. Banyoya girdiği anda hissettiği tazelenme o kadar rahatlatıcıydı ki, Elza banyoda bir müddet uyuyakalmıştı. Fakat kendisini bir süre sonra uyandıran Linda Teyzesini takip ettikten sonra bu sefer oldukça gösterişli bir banyo yapmıştı. Aynı zamanda kendisini yıkayan Linda Teyzesi saçlarını taradıktan sonra elinde siyah rengin hakim olduğu ve sol göğsünün üzerinde tuhaf bir asa nişanını taşıyan bir cübbeyi giymesine yardım ettikten sonra bu sefer büyük bir odaya gitmişlerdi.
Odanın içinde onlarca oyuncak bebeğin yanı sıra bir duvarı tamamıyla bomboş olan yüksek kitaplık ve onun önünde de üzeri bomboş bir masa bulunmaktaydı. Yatağı kendisinin görüp görebileceği en büyük yatak olurken, oldukça güzel olduğunu itiraf etmeliydi. Aynı cübbesi gibi siyah yorgan ve beyaz yastıklara sahip olan yatağının tam ortasında üzerindeki nişan bulunmaktaydı. O tuhaf parıltılar saçan asa.
Linda Teyzesi burasının ona ait olduğunu söylediğinde Elza ona ilk başta inanamasa da, bir müddet sonra en sonunda bunu kabullenirken, odada çok fazla durmayarak evde gezmeye başladılar.
Konakta aklında tutamayacağı kadar çok oda bulunsa da, Elza'nın en çok şaşırdığı şey hala neden böyle bir sahip tarafından alındığıydı.
Fakat tüm evi gezdikten sonra devasa bir salonda Linda Teyzesi ile karşı karşıya otururlarken yanlarındaki şöminede yanan ateş gecenin tüm soğuğunu kovarcasına ısı yaymaktaydı.
''Şimdi tüm bunları açıklamanın vakti geldi. İlk olarak Lordumu tanıtmakla başlamam gerekiyor. Lordum bu kıtada tek bir isimle bilinmektedir. Kaos. Onun gücünü anlaman için yarını beklemen gerekiyor ki, bunun sebebi sana onun gücünü tarif edemeyecek olmamdan dolayıdır. Bilmen gereken en önemli şey Lorda yalan söylememen gerektiğidir. Ne olursa olsun, ne düşünüyorsan düşün direk olarak doğruyu söylemen gerekiyor. Bunun yanında lordun neden seni aldığına gelecek olursam bana sadece bir şey söyledi. Seni eğitecekmiş. Tüm bu eğitimin nasıl olduğunu bilmesem de, onun eğitiminin oldukça özel olduğunu biliyorum. Bundan dolayı konumunun ne kadar yükseldiğini anlamak zorundasın. Sen artık bir köle değilsin. Bunun aksine karşında imparatorların bile başını eğmek zorunda olacaklarını kabul etmen gerekiyor. Şimdi sana Lordun kurallarından bahsetmem gerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaos
FantasyKaos. İmparatorluk Kıtasının istediği en büyük güç. Fakat bu güç en ufak bir kesime katılmazken, kendi başına tüm diğer yapıları korkutacak kadar dehşet verici. Her ne kadar tarafsız olan bu güç bir gün aniden bir köleyi evlatlık edinmesinin kıtaya...