Bölüm 10

130 27 1
                                    

Klan.

Bu tabir Tanrı Alemi uzmanlar tarafından çok iyi biliniyordu.

Basit bir tabir değildi.

Arkasındaki anlam güçtü.

Zenginlikti.

Gelişimdi.

Bir çok anlamı çevreleyen bu kavramın sahibi ise bizzat Kaos'tu.

Kendi şahsi gücü dahi korkutucuyken, sahip olduğu Klan'ın gücü dehşet vericiydi.

Kaos'un Klanı ise tek bir isme sahipti.

Yüce Klan.

Dış-Orta-İç bölümden oluşan klanının giderek daha fazla sertleşen şartları bulunmaktaydı. İlk olarak ömründe bir kez dahi ölümlülere zarar vermiş olanların klana girmeleri imkansızdı.

İkinci olarak ise Dış Bölüme girmek için Aziz Diyarında, Orta Bölüme girmek için Antik Aziz Diyarında, İç Bölüme girmek için ise Cennet Diyarında olunması gerekiyordu.

Dış bölümde 150 üyesi bulunuyordu. Orta bölümde 20, İç Bölümde ise sadece 12 üyesi bulunmaktaydı.

İç Bölüm kendisinin klanda olmadığı sürece klanın yönetiminden sorumluydu. Bu görev ise Klanın en güçlüsü olan Athena adlı kadın tarafından yapılmaktaydı. Sarı saçları örgülü bir şekilde kalçasına kadar uzanmış, dolgun göğüsleri ve ince belini kapatan sürekli olarak giydiği zırha rağmen çekiciliği herkes tarafından biliniyordu. Gri gözleri soğuk, yüzü keskindi.

Genel olarak sürekli olarak eğitimde olsa da, bugün bu gerçekleşmeyecekti. Çünkü kendisine efendisi tarafından bir emir verilmek üzere Hermes gönderilmişti.

Athena kendisine uzatılan kağıdı okurken gözleri ilk defa şaşkınlıkla iri bir şekilde açılsa da, en sonunda kağıdı okumayı bitirdiğinde sadece eliyle alnını ovuştururken yüzünde bıkkın bir ifade belirdi.

''Klan Lideri tekrardan ortalığı karıştıracak!''

dediğinde bacak bacak üzerine attığında Hermes bir anlığına kadının çekici bacaklarına baksa da, Athena bunu umursamadan haberciye bakarak,

''Benim hakkımda hayal kurmayı bırakıp eğitimine başlasan iyi olur. Bir yıllığına burada kalacağını unutma.''

dediğinde en ufak bir utanma duygusuna bile sahip olmadığını belli etmişti. Kendisi için bir çok uzman savaşmıştı. Hatta kendisine sahip olmak için saldırmışlardı. Fakat Athena her zaman tek bir kişi için vücudunu teslim ederdi. Klan Lideri.

Onunla sadece üç kez yatağa girmeyi başarmış olsa da, bir türlü çocuğuna sahip olamamıştı. Fakat her seferinde aldığı zevk onun için yeterliydi.

Hermes'i hızlıca kovalarken Athena aklına gelen üç seferi hatırlayınca yanakları kızarırken, bugün kendisine biraz izin vermeye karar vererek tahtından kayboldu.

------------------------------------------------------------------

Kaos sürekli olarak emirler yazarken bunları çeşitli kişilere göndermeyi ihmal etmedi. Her biri aslında kendi klanına ait olsa da, farklı konumlarda bulunuyorlardı. İlk olarak Athena'yı seçmesinin sebebi ise onun bir nevi kendi yerine klanın yöneticisi olmasından kaynaklıydı. Her yazdığı emir göndereceği kişinin alanını kapsıyordu. Demirciler, Savaşçılar ve daha bir çok alanda sayısız mektup yazarken klanının işlerine uzun zamandır ilk defa bu kadar hızlı bir şekilde karıştığını tüm klanı bilmekteydi.

Fakat ne olursa olsun herkes bu emirlere uyarken, klandaki kargaşa oldukça büyüktü. Yüce Klan'ın işleyişi genel olarak, üyelerinin sürekli olarak eğitim yapması ve bir atılım yapması üzerine odaklanmıştı. Bu binlerce yıldır bu şekilde devam etmişken, şimdi herkes yetişim dışında bambaşka işlerle uğraşmaktaydılar. Sayısız Yıldız Canavarı yakalanıyor, binalar temizleniyor hatta ve hatta bazı Yıldız İmparatorları dahi yok edilerek çekirdekleri toplanıyordu.

KaosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin