Bölüm 11

147 25 1
                                    

Elza kıçına yediği tokatla birlikte o gün hayatında yaşamadığı acıyı yaşadığına yemin edebilirdi. Sadece bir tokat dahi onu acıdan bağırtan yetişimci olma yolundaki ilk zararından bile daha kötüydü. 

''Şimdi cezanı anladığına göre eğitimine başlayabilirsin. Bugünlük sadece baskı altında kalmanı sağlayacağım. Yaklaşık 1 saatlik baskıdan sonra meditasyon yapmanı istiyorum. Bugün toplamda 5 saatlik baskı altında kalacağın için kendini hazırlasan iyi edersin.''

dediğinde ona cevap verme fırsatı dahi bırakmadan Elza bir anda zeminde yatar hale gelirken üzerinde hissettiği baskıdan dolayı nefes alırken göğsü ağrımaya başladı. 

''Bir saat sonra görüşürüz.''

------------------------------------------------------

Kaos bu eğitimi verirken amacı aslında belliydi. Her ne kadar Elza yeni bir yetişimci gibi gücü üzerinde hakimiyeti olsa da, bu durum onun enerjisini tam olarak kontrol edebildiğini kanıtlamıyordu. Bundan dolayı onun vücudu üzerinde dolayısıyla enerjisi üzerinde baskı uygulayarak hayatta kalabileceği şekilde harekete geçirmesini sağlamaya karar vermekte gecikmedi.

Bu baskı eğitimi sonucunda çırağı enerjiyi nasıl kullanacağını artık düşünmeden, hafızasına kazınmış şekilde uygulayacaktı. Fakat bu eğitim çabucak bitecek bir şey değildi.  Her gün giderek zorlaşacak ve zamanı daha fazla alacaktı.

Ama tüm bunlara karşın Kaos için önemli olan şey eğitim değildi. Aynı zamanda çırağının dikkatli bir şekilde beslenmesi de gerekiyordu. Tüm bunlardan dolayı daha eğitime başlamadan odasına başka bir hizmetçisini daha çağırmaktan geri durmamıştı.

''Hestia, bu günden itibaren çırağıma yemeklerini sen hazırlayacaksın. Onun için en uygun yemekleri hazırlayacağından eminim.''

dediğinde karşısındaki kısa boylu kadın sadece hoş bir gülümsemeyle bakmakla yetinmişti.

Bu hizmetçisi aslında bir nevi Şef Tanrıçası olarak anılan uzmandı. Her ne kadar Antik Aziz Aleminde olsa da, savaşla veya yetişimle ilgilenmiyordu. Onun en büyük amacı en mükemmel yemekleri yapmaktı.

Tüm bunlarla birlikte bu konudaki yeteneği Kaos'u aşacak hale gelmesi yakındı. Kaos her ne kadar her alanda zirvede olsa da, kendisi için asıl önemli olan şey güçtü. Yemek sanatı onun için bir hobiydi.

Ama tüm bunlara karşın Kaos, hizmetçisinin kendisini geçeceğini bilmesinden rahatsız değildi. Aksine gurur duyuyordu.

''İstediğin tüm kaynakları Artemis'e söyle. Bizzat senin için sağlayacak.''

dediğinde kadın hafifçe eğildikten sonra odadan kaybolsa da, Kaos bundan sonra odadan çıkmamıştı. Aksine Linda'yı çağırırken, kısa sürede odasına gelen hizmetçisine tek bir konuyu sormakla yetindi.

''Klan'ın durumu nasıl?''

dediğinde güzel hizmetçisi kendisine hafifçe gülümseyerek konuşmaya başladı.

''Lordum, Yüce Klan'ın Kıdemli Elderi Athena ve emir gönderdiğiniz diğer bölüm liderleri bizzat tüm emirlerinizi uygulamaya başladı. İlk olarak istediğiniz hazinelere sahip olan imparatorlukların hazinelerine girilerek bunlara el konuldu. Adını verdiğiniz ölümlüler ise istediğiniz gibi yetişimci olarak yeniden doğdular. Fakat İmparatoriçe Echidna, klanın bu hareketlerinden rahatsız olmuş durumda. Sizinle yaptığı antlaşma gereğince ölümlülere dokunulmamasına karşın neden çocuklarının avlandığını bilmek istiyor.''

İmparatoriçe Echidna....

Yıldız Yaratıklarının annesi olarak bilinen bu varlık neredeyse Kaos ile aynı zamanlarda doğmuş bir varlıktı. Gücü her ne kadar Kaos kadar fazla olmasa da, Yüce Klan'a rakip olabilecek kadar zorluydu. Tüm Yıldız Canavarlarını kontrol eden bu varlığın elbette çocuklarının avlanması karşısında rahatsızlık hissetmesi oldukça makuldü.

KaosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin