Czy tylko mnie rozbawiły media?
Zapnijcie pasy, bo będzie się działo.
Midoriya Izuku
Izuku był może i trochę nieśmały, ale jego męska duma została urażona, kiedy to, ty wyznałaś pierwsza swoje uczucia.
Nie chciał pozostać ci dłużny i postanowił, że to on zainicjuje wasz pierwszy pocałunek. Jednak od razu pojawił się problem, a mianowicie taki, że nasz biedny Deku nie wiedział jak się za to wziąć.
Przecież do ciebie nie podejdzie i nie pocałuje! Chciał, żebyś zapamiętała ten pocałunek. Więc kiedy zaproponowałaś mu maraton anime/filmów/serialu (skreślić niepotrzebne) od razu się zgodził, widząc w tym swoją szansę.
Jednak chłopak siedząc na kanapie w twoim salonie, zaczął mieć wątpliwość. Kiedy tylko pomyślał, że twoje i jego wargi mają... Oh, nawet o tym nie chciał myśleć i bez tego rumienił się jak szalony.
—Wszystko w porządku? — Spytałaś zaniepokojona stanem swojego chłopaka. Dawno nie widziałaś, żeby, aż tak się rumienił.
—Mhy — spoglądałaś jeszcze przez chwilę na Midoriye, który siedział spięty i wróciłaś wzrokiem do telewizora. — [T/I]-san czy ja m-mógłbym...? — Spojrzał na twoje usta, nie mogąc już dokończyć zdania. Na całe szczęście zrozumiałaś o co chodziło zielonowłosemu i przysunęłaś się do niego, łącząc wasze usta.
Pocałunek był delikatny i lekko niezdarny. Jednak wam obojgu to nie przeszkadzało.
Bakugou Katsuki
Zacznijmy od tego, że Kacchan jest tsundere. I tak jak przy wyznaniu swoich uczuć, przełamał jakoś tą barierę tak teraz, no cóż... Jest ciężko.
Jakiekolwiek zbliżenie kończyło się lekkim rumieńcem i próbą pozbycia się ciebie. Po kilku tygodniach zaczęłaś się zastanawiać, czy, aby na pewno nie jesteś zbyt natarczywa. Dopiero po godzinnym wpatrywaniu się w ścianę zrozumiałaś, że inaczej nie dotrzesz do Bakugou. Mimo tego i tak przestałaś naciskać tak bardzo na jakieś czułości, jak wcześniej.
Jednak okazało się, że to właśnie Katsuki zainicjuje pierwszy pocałunek.
Zaczęło się od tego, że na stołówce Denki podszedł do ciebie i Bakugou. Jako, że nikt nie wiedział, że jesteś z czerwonookim, Kaminari szedł w paszcze lwa. Mianowicie zaczął cię podrywać, a siedzący obok blondyn powoli zaciskał pięści. Jednak drugi chłopak nic sobie z tego nie robił i dalej kontynuował swój wywód, o tym jak pięknie dziś wyglądasz. W końcu Kacchan nie wytrzymał i wybuchnął.
—CO TY SOBIE WYOBRAŻASZ?! JESZCZE RAZ BĘDZIESZ PODRYWAĆ [T/I], A CIĘ ZNISZCZE KURWIU! — Katsuki zaczął się miotać na ławce, po czym wziął cię w ramiona i pocałował. Dosyć niechlujnie i brutalnie, ale jednak.
Skończyło się na tym, że Aizawa musiał uspokajać Bakugou, a cała szkoła miała temat, na przynajmniej dwa tygodnie.
Todoroki Shoto
Po tym jak dosyć chaotycznie wyznałaś swoje uczucia wobec heterochronika, czułaś lekkie zażenowanie. Mimo, że Todoroki, także żywił do ciebie uczucie, czułaś, że mogłaś to rozegrać lepiej. Przez co strasznie się rumieniłaś przy Shoto, mogłabyś nawet konkurować z Midoriyą.
Chłopak widząc twoje zawstydzenie, postanowił coś z tym zrobić. Chciał ci pokazać, że naprawdę dużo dla niego znaczysz, a jakaś tam sytuacja tego nie zmieni.
Dlatego, kiedy poszliście na spacer do parku, kolorowo włosy położył jedną rękę na twojej talii i przyciągnął cię do siebie. Po czym zaczął wpatrywać się w twoje [k/o] oczy. Lekko speszona zachowaniem chłopaka, zarumieniłaś się i uciekłaś wzrokiem na krzak niedaleko. Todoroki'emu się to nie spodobało, więc wolną ręką skierował twój podbródek w jego stronę. Shoto przybliżył się do ciebie jeszcze bardziej. Dzieliło was zaledwie kilka centymetrów.
CZYTASZ
Scenariusze BnHA
Random✨Nie muszę tłumaczyć o co chodzi✨ Wybrane postacie to: - Midoriya Izuku - Bakugou Katsuki - Todoroki Shoto - Kirishima Eijirou - Denki Kaminari - Shinso Hitoshi - Tomura Shigaraki - Dabi - Aizawa Shota/Erasher Head - Iida Tenya - Tokoyami Fumikag...