Wasze pierwsze spotkanie
(Cofamy się kilkanaście lat wstecz.)
Jako mała dziewczynka uwielbiałaś bawić się na placu zabaw. A tym bardziej wspinać się na ścianki albo zwisać z drążków.
Pewnego dnia, kiedy się wspinałaś, podszedł do ciebie chłopczyk. Miał granatowe włosy, okulary i dosyć śmieszne brwi.
—Co ty robisz?! Uważaj, zaraz spadniesz! — Chłopak zaczął krzyczeć, przy tym żwawo gestykulując. Uśmiechnęłaś się na to delikatnie i zeskoczyłaś na trawę.
—Nie przejmuj się tak. Jestem [T/N] [T/I].
—To było bardzo niebezpieczne — powiedział, poprawiając sobie okulary. — Jestem Iida Tenya, miło mi cię poznać.
—Mi ciebie również, Iida-kun — odpowiedziałaś i zaprosiłaś granatowo-włosego do zabawy.
Skończyło się na tym, że Tenya co chwilę kazał ci na siebie uważać, a ty biegałaś po całym placu zabaw... bawiąc się.
Co o tobie pomyślał
Jest strasznie nierozważna. Zaraz spadnie i się połamię. Na dodatek nikt jej nie zwraca uwagi. Muszę jej coś powiedzieć, na ten temat.
Kiedy się zaprzyjaźniacie
Szczerze mówiąc, od początku wiedziałaś, że będziecie przyjaciółmi. Od waszego pierwszego spotkania minęło sporo czasu, a wy nadal trzymacie się razem. Jesteście jak papużki nierozłączki.
A jeszcze bardziej żyliście się ze sobą, kiedy oboje dostaliście się do U.A. , gdzie poznaliście Izuku i Ochaco.
Kiedy zostajecie parą
Tenya od pewnego czasu zaczął coś do ciebie czuć. Próbował wyrzec się tych uczuć, jednak wszystkie próby były daremne.
Po pewnym czasie, kiedy sam już nie wytrzymywał, postanowił z tobą o tym porozmawiać i wszystko ci wyznać.
Kupił, więc [t/u/k], czekoladki i poszedł pod twój dom. Kiedy zapukał otworzyłaś mu ty z niemałym zdziwieniem. Rzadko, kiedy dostawałaś kwiaty bez okazji.
—[T/I], to dla ciebie. Twoje ulubione— chłopak lekko się zarumienił i podał ci prezenty, które przyjęłaś.
—Naprawdę nie musiałeś — powiedziałaś uśmiechnięta i idąc po wazon na kwiaty. — Z jakiej to okazji?
—Chyba nie musi być przyczyny, prawda? — Spytał, a ty popatrzyłaś na niego podejrzliwie.
—Co się dzieje Iida? — chłopak na pytanie, zaczął patrzeć wszędzie, aby tylko nie na ciebie.
—Po-podobasz mi się.
—Ty mi też — szepnęłaś speszona, po chwili niezręcznej ciszy w końcu spytałaś. — To znaczy, że... myyyy, jesteśmy razem?
—C-chyba tak.
349
CZYTASZ
Scenariusze BnHA
De Todo✨Nie muszę tłumaczyć o co chodzi✨ Wybrane postacie to: - Midoriya Izuku - Bakugou Katsuki - Todoroki Shoto - Kirishima Eijirou - Denki Kaminari - Shinso Hitoshi - Tomura Shigaraki - Dabi - Aizawa Shota/Erasher Head - Iida Tenya - Tokoyami Fumikag...