Starałam się jak mogłam, jednak nie za bardzo umiem odzwierciedlić charakter Tokoyami'ego, za co przepraszam i mam nadzieję, że mimo to i tak nie będzie nagorzej.
Osoby zamawiające Tokoyami'ego: xEvilczeQx kwiatolover yurikoki Otaku_Fantasy -sadgasm-
Chciałabym was także zaprosić was do mojej książki z BnHA, która jest na moim profilu.
Pierwsze spotkanie
Po swoich zajęciach szkolnych postanowiłaś wybrać się ze swoimi znajomymi do niedaleko leżącej kawiarenki. Jako, że każdy z was potrzebował trochę odpoczynku, wszyscy przystali na ten pomysł.
— Hej, [t/I]. Podobno dostałaś dzisiaj dobrą ocenę z [ulubiony przedmiot] i pomyślałam sobie, że może pomożesz mi z tym tematem? — Zapytała twoja koleżanka jednocześnie wieszając ci się na ramieniu i uśmiechając się głupkowato. — Proooszę~
— Nie wiem czy będę się do tego nadawała — powiedziałaś niepewnie, drapiąc się po policzku.
— Oj daj spokój [z/t/I] tylko ty jej możesz w tym pomóc — powiedział twój przyjaciel szturchając się łokciem w żebra.
— Dobra, dobra... zobaczę co da się zrobić — mówiąc to uśmiechnęłaś się lekko i zaczęłaś rozmasowywać bok, w który niedawno zostałaś dźgnięta.
— Dzięki [z/t/I]!
[kolor włosów twojej koleżanki] była tak podekscytowana tym, że może w końcu poprawi swoje mierne oceny, że nie zauważyła pewnego chłopaka, który szedł w waszym kierunku. Jednak zanim zdążyłaś cokolwiek zrobić [imię koleżanki] wpadała na niego.
— E...ej uważa... — szybko przyłożyłaś swoją dłoń do jej ust, aby nie mogła nic powiedzieć. Zmarszczyłaś lekko brwi i szepnęłaś jej, żeby się zamknęła. Nie dość, że wpada na nieznajomych, to jeszcze ma za to do nich pretensje. Dziewczyna coś odburknęła, a ty w tym czasie wróciłaś wzrokiem do nieznajomego. Chłopak okazał się dość niski oraz miał głowę ptaka z czarnym upierzeniem i czerwonymi oczami.
— Ja naprawdę przepraszam, za [I/k]. Ma dzisiaj jakiś gorszy dzień — mówiłaś, próbując jakoś usprawiedliwić swoją koleżankę, jednak nie pomagał ci cichy śmiech [imię przyjaciela], który najwyraźniej bawił się w najlepsze.
— Rozumiem, jednak następnym razem niech twoja koleżanka uważa — powiedział bezemocjonalnie, po czym was wyminął i poszedł w swoim kierunku.
Co o tobie pomyślał
Przynajmniej ona z całej trójki potrafiła się zachować normalnie.
Kiedy się zaprzyjaźniacie
Jako, że w kawiarni niedaleko twojej szkoły bardzo ci się spodobało postanowiłaś zaglądać tam częściej, nawet wtedy kiedy nie miałaś towarzystwa. Ale nie o to w tym wszystkim chodzi.
Jak się okazało tajemniczy chłopak, na którego wpadła [I.k.] chodził tą drogą dosyć często. Pewnego dnia, kiedy akurat nie miałaś towarzystwa postanowiłaś do niego podejść i z nim porozmawiać. Czerwonooki nie był za bardzo skłonny do jakiegokolwiek kontaktu z twoją osobą, a na początku nawet cię nie pamiętał. Jednak dzięki twojemu uporowi dowiedziałaś się, że chłopak ma na imię Tokoyami Fumikage oraz to, że chodzi tą drogą do szkoły.
CZYTASZ
Scenariusze BnHA
Random✨Nie muszę tłumaczyć o co chodzi✨ Wybrane postacie to: - Midoriya Izuku - Bakugou Katsuki - Todoroki Shoto - Kirishima Eijirou - Denki Kaminari - Shinso Hitoshi - Tomura Shigaraki - Dabi - Aizawa Shota/Erasher Head - Iida Tenya - Tokoyami Fumikag...