Alice
Uneori mi-as fi dorit sa nu fiu printesa. Poate daca as fi fost o fata obișnuită nimic din toate asta nu s-ar mai fi întâmplat.Inca de cand bunicul m-a încoronat ca regina,viata mea a fost pusă în pericol.Am rost nevoită să învăț karate,cum sa manuiesc armele si cum sa țintesc cu sageata.Stiu ca cineva din castel imi vrea raul,dar nu stiu cine.JC si Petra ma protejează,dar sunt ele de ajuns?Tata a murit acum mult timp.La fel si mama.Era print si s-a căsătorit cu o femeie de rand.Uneori ma uit la pozele lor si ma prefac ca sunt langa mine,ca sa nu-mi mai fie dor.Noroc ca ii am pe Kate,Allan,Jc,Petra si bunicul langa mine.Ei sunt totul pentru mine.Nu prea am incredere in Andre(tatal lui Allan si Kate) si Mona(mama lui Allan).Mama lui Kate a murit acum mult timp,lasand-o in grija mătușii Mona,care inițial, a fost mama mea vitregă,apoi s-a cuplat cu unchiul meu cand a murit tata.Sunt sigura ca e singura vinovată pentru faptele comise.Ma urăște atat de tare incat ma vrea moartă ca Allan sa fie rege, deși pe Allan nu-l intereseaza.
Ma aflam in camera mea,privindu-ma in oglinda.
Tot ceea ce vedeam era o fata obișnuită cu parul răvășit brunet si cu ochii mari și negri care ma priveau cercetator.Ma uit la coroana mea argintie și mi-o pun pe cap.Oare sunt pregătită să fiu regina?Asta imi doresc cu adevarat?
Jc si Petra intra in camera mea,intampinandu-ma cu zâmbetul pe buze:
-Majestate!Sunteti pregatita sa deveniti regina?
- Asa cred,spun eu neincrezatoare.
Tocmai cand eram pe punctul de a părăsi camera,simt un miros de gaz.Apoi vad niste oameni mascați care erau înarmați.
Jc si Petra încearcă să mă protejeze,însă leșină din cauza fumului inabusitor.
Apoi leșin si eu.Simt cum sunt trasa afara din camera,însă nu pot sa vad unde,deoarece sunt legată la ochi.
Cand deschid ochii masor cu privirea locul in care ma aflu.Eram pe vapor.Eram legată la mâini și la picioare.
Un tip mascat vine la mine si spune zâmbind:
-Esti pregatita sa mori,prințesa?
Vocea lui mi se parea cunoscută,însă nu stiam de ce.Era o voce groasă,bărbătească care imi provoca fiori pe șira spinării intr-un mod neplăcut.
-Inainte sa mor,hai sa ne distrăm un pic,ii zic eu zâmbind sarmant,punandu-mi un picior peste celălalt,lasand să mi se vada piciorul gol,datorita crăpaturii rochiei.
In timp ce încearcă să puna mana pe picior,îl lovesc tare cu piciorul in punctul sensibil,făcându-l să înjure și să se prăbușească la pământ de durere.Ma trage de par,însă ii dau un pumn în nas.Ceilalti,de-ai lui,ma amenința cu pistoalele.Reusesc sa-i bat si sa fur un pistol, apoi ii împușc.Insa uitasem de omul mascat,care acum alerga spre mine,incercand sa ma prinda.Imi grăbesc ritmul,însă constat ca nu mai aveam unde sa ma duc,fiind nevoită să sar in apa.Si in cele din urma asta si fac.Tipul trage in apa,nimerindu-mi astfel umărul.Incerc sa inot,in ciuda durerii,si in cele din urma ma îndepărtez de vapor.Ultimul lucru pe care il aud inainte de a-mi pierde cunoștința este asta:
-Gasiti-o.Nu poate ajunge prea departe.E rănită.
Locotenent Darvin
Ma aflu pe o insulă de câteva zile.Trebuie să recunosc că imi place aici.E liniște și pace si nimeni nu ma deranjează,însă uneori ma simt singur ca nu am cu cine sa vorbesc.Maine o sa ajunga si echipa mea:echipa D.
În viata de zi cu zi sunt bodyguard.Trebuie să protejez Vip-urile,însă azi mi-am luat vacanta.
Ma aflam pe malul mării si observ ceva ieșind din apa.Nu se misca.Imi iau binoclul si observ ca era o fata.Imi bag binoclul inapoi in rucsac și ma grăbesc s-o ajut.Inot pana la ea si o trag la suprafață.Era o fata frumoasa,cam de 26 de ani,bruneta.Purta o rochie albă cu crăpatura la picior.Era murdară si ruptă.
Incerc sa-i fac respiratie gura la gura,însă ea se trezeste inainte.Ochii ei negri ma priveau tematori,însă nu stiam de ce.Incepe sa scuipe apa pe mine,apoi se zbate în brațele mele.
-Linisteste-te,nu am de gand sa-ți fac rau,ii zic eu bland
Însă ea nu ma asculta si imi da un pumn în gură și un șut în picior.Puternica fata.
O leg de mâini ca sa nu ma mai lovească,folosind drept sfoara șalul ei roz.
-Promiti ca n-o sa fugi daca iti dau drumul?o intreb eu.
Aceasta da din cap.
Si o eliberez.
-Nu vrei sa ma omori?ma intreaba ea neincrezatoare.
-De ce as vrea asta?Nici macar nu te cunosc.
-Credeam ca esti unul dintre ei.
Nu stiam la cine se referea prin "unul dintre ei",dar nu stiu de ce,aveam impresia ca o sa aflu mai tarziu.
Prințesa Kate
Încă de când eram mică aveam probleme cu furia.Tata nu ma asculta niciodată.Mereu ii lua apararea mamei mele vitrege,Mona sau lui Allan,obligandu-ma de fiecare data sa le cer scuze.M-am saturat sa fiu tratată astfel,de parcă nu as fi importanta pentru ei.Insa intr-o zi o sa se schimbe asta.
Printul Allan
Bunicul m-a chemat azi in camera lui ca sa-mi spuna ceva important.Sper sa nu fie nimic legat de tron,fiindcă inca de mic,m-au bătut ai mei la cap cu asta.Chiar nu vreau sa fiu rege.Consider că Alice e mult mai potrivita decat mine.
Ma duc in camera lui si acesta imi spune:
-Cum Alice lipseste,o sa angajez un bodyguard care sa te apere.Numele ei e Pan,imi zise el.
În acel moment,pe usa intra o fata bruneta cu par negru,imbracata intr-un costum negru.Trebuie sa recunosc:Era drăguță.
-Majestatea Voastră,spuse ea făcând o plecăciune.
Locotenent Darvin
Pregătesc un foc pentru noi,deoarece se făcuse foarte frig si apoi ii dau ceva de mancare:o caserola cu paste,câteva fructe si apa.
Aceasta mănâncă cu foame,terminând tot într-o secundă.Zambesc si apoi mananc si eu.Apoi ii leg rana cu o cârpă curata.
Deodata,observ un vapor pe mare.Imi iau binoclul si imi dau seama ca nu era echipa mea,ci altii.
-Pe mine ma vor.Au venit să mă omoare,zise fata.
O iau de mana si fugim amândoi ca sa nu ne prindă.Acestia ajung pe țărm și incep sa tragă orbește.
-Urca-te in copacul asta.N-o sa te găsească,ii sugerez eu.
-Dar tu ce vei face?ma intreaba ea îngrijorată.
-Nu-ti face griji.Ma descurc,ii zic eu zâmbind.
Aceasta face întocmai cum i-am zis si se urca in copac.
Ma bat cu tipii aia si le iau pistoalele,impuscandu-i.Tipul mascat,văzând că nu mai are pistol,se retrage si fuge spre vapor.
-Poti sa cobori.Tipul mascat a plecat,ii zic eu.
Aceasta coboară liniștită.
-Imbraca-te cu hainele astea.Cred ca sunt mai confortabile decat rochia.
-Mersi,zise ea,acceptandu-le
Se duce sa se schimbe si cand termina observ ca arata mai bine decat mine in acele haine.Purta maieul meu alb care i se mula pe corp perfect si niste pantaloni maro largi.
-Iti sta bine in hainele mele,ii zic eu,complimentand-o.
Aceasta zâmbește și apoi roseste.
-Mersi.
Fac cortul si ii sugerez sa doarmă în el,fiindcă noaptea se face frig. Aceasta accepta,însă imi propune sa dorm si eu tot in cort.
Intru si eu in cort,punând o pătură peste amândoi.Maine va fi o zi lungă.
Mai sus am pus trailer-ul.
La media Alice si Darvin
Mai sus am pus 2 postere ale cărții.
CITEȘTI
The crown princess
RomancePrințesa Alice nu mai are mult timp si o sa devina regina in Hrysos.Bunicul ei are încredere în ea si stie ca e complet potrivita pentru aceasta pozitie,deși mai are încă 2 nepoți in afara de ea:Kate si Allan. Însă inainte de a fi incoronata regina...