Prolog

96 2 0
                                    

Anna
Azi era o zi foarte importantă pentru mine.Ziua mea de naștere.Ziua in care am împlinit 16 ani.Ziua în care viața mea se va schimba.
Mama si tata m-au chemat in camera lor pentru a-mi spune ceva important.Ma intreb ce ar putea sa fie?
Înainte de a intra in camera,bat la usa,pentru ca asa m-au învățat parintii mei.Acestia ma întâmpină cu zâmbetul pe buze,spuandu-mi sa iau loc.
-Azi ai făcut 16 ani.Cred ca esti destul de mare ca sa afli asta.Si acum a venit momentul potrivit ca sa-ti spunem,începu mama.
-Sper ca nu te va șoca lucrul pe care urmează să ti-l spunem,zise si tati
-Imi spuneti azi?Sau ma tineti in suspans?
-Adevarul e ca tu nu esti o fata obișnuită.Esti o prințesă,zise mama.
Stai,ce?!
Încep să râd in hohote,crezând că imi spuneau doar o glumă,însă ei ma priveau serios.
-Glumiti,nu?De ce nu mi-ati spus pana acum?le intreb eu nervoasă,ridicandu-ma de pe scaun.
- Pentru că,în tot acest timp am vrut să trăiești ca o persoana obișnuită.Voiam să stai departe de tot ceea ce s-a intamplat cand eu si mama ta ne-am cunoscut.Nu vrem sa fim in pericol,zise tata.
-Despre ce vorbesti?il intreb eu curios.
Tata oftează,povestindu-mi totul.Nu-mi venea să cred că mama era o prințesă,iar tata un bodyguard care si-a riscat viața pentru ea,protejand-o de un anumit tip-Headeth care era un păun pentru  verisoara Kate,care il cele din urma a murit Acestia au petrecut mai mult timp impreuna si s-au îndrăgostit.Mi-au spus ca mama a renuntat la statutul de regina pentru tata,dorind sa fie o femeie de rand,sugerand ca Allan sa fie rege.Aceeasi poveste de dragoste au si verisorul Allan și Pen.
Aceștia se privesc in ochi cu multă dragoste.Mi-as fi dorit sa gasesc si eu un băiat care sa ma privească în felul ăsta.Ce au parintii mei e unic.Nu prea mai găsești o iubire ca a lor in zilele noastre.
Asta explică multe...Încă de când eram mică ma protejau si nu ma lasau niciodata singura in parc,de teama.
-Credeti ca ar fi o idee buna sa mergem la castel?ii intreb eu.
Aceștia se uita unul la altul sceptici si oftează.
-Prea bine,dar n-o sa stam mult,zic ei in cele din urma.
Luam masina tatei pana la castel si in cele din urma ajungem in Hrysos.Tara in care a zis mama că s-a născut.
Era o țară frumoasa.Desi erau putin locuitori.Cativa erau printi, prințese, regi si regine si ceilalti oameni de rand.Tata opreste in fata unui castel imens.Era construit din cărămide si la intrare avea un pod,pentru că sub el era apa.

Era construit din cărămide si la intrare avea un pod,pentru că sub el era apa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Asa de bine arata din exterior?!intreb eu uimită.
-Stai sa vezi cum e in interior,zise mama zâmbind.
Avusese dreptate.Castelul parea sa aiba multe camere si niste trepte imense.
Balustrada era din aur masiv,iar scările din argint.Niste perdele rosii acopereau geamul,pentru a nu vedea oamenii curioși familia regală.Nu-mi vine sa cred ca mama a renunțat la frumusețea asta de castel.
Urc treptele,amintindu-mi ca acesta fusese locul în care Kate s-a sinucis,din spusele părinților mei.Ma asteptam sa vad urme de sânge,însă nu mai rămăsese nimic,spre ușurarea mea.Chiar nu suport sa vad sange.
Deodată,usa din fata se deschide,si vad niste siluete venind spre noi.Cand se apropie imi dau seama ca era bunicul mamei,Henry, Allan și Pen care ne întâmpinau cu zâmbetul pe buze.Ne iau in brate fericit.
-A trecut mult timp de cand nu ne-am mai vazut,zise bunicul Henry.
-Doamne,Anna seamana atat de mult cu voi,Alice.Are ochii vostri negri si buzele lui Darvin zise Allan uitându-se la mine.Nu am mai vazut-o de cand era in scutece.
-Ar fi timpul sa faceti si voi un copil,Allan,zise mama zâmbind.
-O sa facem cand vrea Dumnezeu,zise si Pen.
Deodată,bunicul Henry ne face cunoștiință cu un tip imbracat in polițist.Parea cu doi ani mai mare ca mine.Era brunet cu ochii negri.Era foarte chipeș pentru un polițist.Il scanez din cap pana in picioare.Hainele lui albastre de politist i se mulau pe corp,scotandu-i in evidenta muschii.Era foarte inalt.Acesta imi surprinde privirea si imi zâmbește subtil,facandu-ma sa rosesc,ca m-a surprins privindu-l.
-Acesta e polițistul Matt,zise   bunicul Henry,introducandu-l.Matt,ea este Anna,fiica lui Alice si Darvin.Te-am chemat aici ca sa-ti spun ca as vrea sa fii bodyguardul ei.Atata timp cat e in Hrysos nu e in siguranta.
-Nu avem nevoie de un bodyguard.Avem noi grija de ea,zise tata.
-Nu se poate.E riscant și pentru voi.Si voi reprezentați o amenințare pentru el.
Ok,habar n-am cine e Frank asta si  vad ca nimeni nu îndrăznește sa-mi spuna.
-Cine e Frank?ii intreb eu.
-Un mafiot,zise Matt,auzindu-i pentru prima data vocea.
-Mă tem ca trebuie sa va luati ramas bun de la Anna pana o sa se calmeze apele.O s-o revedeti cand Frank va fi ucis,zise bunicul Henry.Insa nu va faceti griji,polițistul Matt va avea grija de ea.
Mi-am luat la revedere de la părinții mei,luandu-i in brate plângând.Chiar nu ma asteptam ca ziua mea de naștere sa fie astfel.Pana mai ieri credeam ca sunt o adolescentă normală,însă sunt o prințesă.
Matt
Mă uit subtil la printesa,examinand-o din cap pana in picioare.Parea mai mică decât mine cu 2 ani.Trebuie să recunosc.Era frumoasa.Semana cu prințesa Alice si cu locotenentul Darvin.Parul ei saten si lung îi ajungea pana la umeri,iar ochii ei negri si mari ma priveau curioși.
-O s-o protejez cu prețul vieții mele,Majestatea Voastră.Nu va voi dezamăgi,ii zic eu regelui Henry.
O iau de mana pe prințesa Anna si părăsim castelul.Aceasta il priveste pentru ultima oara trista si apoi imi zambeste:
-Sa mergem.
To be continued...
La media prințesa Anna.
Mai jos am pus al doilea trailer al volumului 2

+Încă unul bonus,pt ca imi citiți cartea.

The crown princessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum