Alice
-Nu mi-e frica de moarte.Toti oamenii mor la un moment dat.Acum depinde daca e mai devreme sau mai tarziu,ii zic eu,amintindu-mi vorbele lui Allan.
-Prea bine atunci.Fii pregatita sa mori,zise el,zâmbind răutăcios.
Imi închid ochii,așteptând să mor.Niciodata nu am vrut să mor in acest fel,mai ales acum,cand sunt cu Darvin.Insa,se pare ca,asa mi-e soarta.
-Prea bine atunci.
Deschid ochii si il vad pe Headeth prabusindu-se pe jos.Darvin il împușcase in picior.Ma dau cu scaunul peste cap si ma eliberez singura.
Headeth se ridică în cele din urma.
-Repede,prinde-i inainte sa scape,îi ordona el unui tip.
Headeth isi indreapta pistolul spre mama lui Darvin,însă ma pun in fata ei,aparand-o.
Glontul ma nimerește direct in piept,facandu-ma sa ma prăbușesc de durere.
Ultimul lucru pe care il aud inainte de a-mi pierde cunoștința este vocea lui Darvin care ma striga ingrijorat.
-Nuu!Prințesa.
Vine spre mine,punandu-mi capul pe picioarele lui.
-Rezista,Alice,imi zise el plângând.
Apoi leșin.
Darvin
În câteva minute vine si ambulanța.Headeth si oamenii lui au dispărut,iar echipa mea ii cauta.
Tipii din ambulanță o pun pe Alice pe targa, iar eu o însoțesc.O iau de mana si incep sa plang.
-Alice,ma auzi?Vei fi bine.Nu te las sa mori.
Mama observa comportamentul meu,dandu-si seama ca Alice e o femeie foarte speciala pentru mine.Zambeste si apoi oftează.Sper ca e recunoscatoare ca si-a sacrificat viata pentru ea.
Ajunsi la spital,doctorul începe operatia.In cateva ore,iese din sala de operație,dandu-mi verdictul.
-Pacienta a fost foarte norocoasă.Daca nu ar fi avut asta in piept(se referea la insigna aurie in forma de coroană a tatei)glonțul i-ar fi atins organele vitale și ar fi murit.
Zambesc,văzând că încă mai poartă insigna dăruită de mine.
-Pot sa ma duc s-o vad?
-Sigur.
Imediat cum intru in sala sunt întâmpinata de zâmbetul lui Alice.Ma privea cu multă dragoste,facandu-ma sa zambesc involuntar.
-Stii,ai fost foarte curajoasă azi.Sunt mândru de tine.Dar a fost si periculos.Sunt fericit ca nu ai pățit nimic.
O sarut pe frunte si ea zâmbește,apoi o sărut usor pe buze.
-Stiu ca si tu ai face acelasi lucru pentru mine.Ma bucur ca mama ta e bine.Allan e bine?
-Da.S-a dus la munte cu Pen.
Am auzit ca s-au cuplat.
-Bunicul nu prea va fi de acord cu asta.
-Nu si daca isi vor ascunde relatia.
Will
Dau buzna în camera lui Kate si o bruschez nervos.
-Ce i-ai zis lui Alice de s-a razgandit in privinta căsătoriei?I-ai zis cumva de relatia pe care o avem noi?
-Nici gand.I-am zis doar să-și urmeze inima.
-Alice e îndrăgostită?De cine?
-Nu-mi vine sa cred ca nu ti-ai dat seama pana acum.De Darvin.
-Bodyguardul ei?!Imposibil.
Poate daca îl voi elimina va accepta căsătoria.
-Am un plan si mai bun.Headeth o va rapi din nou pe Alice,iar Darvin va fi nevoit sa moara pentru ea.
-E o idee excelenta.Sper sa meargă.
Allan
-Nu ma voi odihni pana nu-l voi vedea mort pe Headeth.El e motivul pentru care au murit parintii mei.
-Headeth e șiret.Nu va fi ușor sa-l prindem,însă nu ma voi da batuta,zise si Pen.
-Mă voi razbuna,iar părinții mei vor avea in sfarsit parte de liniște.
Alice
După câteva zile am fost externata din spital.Darvin ma ia de mana.Mi-a promis ca ma va duce pe insula dupa ce voi fi externata.Ne urcam in masina si in cele din urma ajungem la destinație.Ne plimbam pe plaja ca doi indragostiti.
În acel moment imi doream sa nu fiu printesa.Asa ar fi fost mult mai usor.
Se apropie de mine si ma sărută cu pasiune,facandu-ma sa plutesc.
-As vrea ca acest moment sa dureze pentru totdeauna,ii zic eu.
El zâmbește,sarutandu-mi mana.
-Si eu.
Apoi am revenit amândoi la realitate.Mai întâi trebuie sa-l ucidem pe Headeth.Dupa,sa speram ca bunicul va fi de acord cu relatia noastra.
Gandurile imi sunt întrerupte de Headeth care își face apariția impreuna cu oamenii lui mascați.
-Mă gandeam eu ca o sa va gasesc aici,zise el,zâmbind satisfăcut.
Unul dintre oamenii lui ma trag de o parte,indreptandu-si pistolul spre capul meu,iar celălalt pistol spre Darvin.
Darvin
-E usor de ales,Darvin.Viata ta in schimbul vieții printesei sau invers,zise Headeth
-Nu am incredere in tine,Headeth.Daca ma vei omorî pe mine o vei omorî si pe prințesa.Acum,spune-mi.
Cine ti-a poruncit să-i elimini pe Allan si Alice?il intreb eu sceptic
-Nu o sa afli niciodata.
-Punem pariu?intreaba Dom,apărând de nicăieri impreuna cu ceilalti.
Zambesc la vederea lor.
-Mă gandeam eu ca aveti nevoie de o mână de ajutor,
zise si Pen.
Zambesc la vederea lor.
-De unde știați că suntem aici?
-Nu lăsăm noi un prieten la nădejde.
-Renunta,Headeth.Esti înconjurat.Preda-te,ii zic eu.
-Niciodata!Nu veti afla nimic de la mine,zise el,apoi se arunca de pe o stanca.
-Sper ca a supraviețuit impactului.Avem nevoie de el ca sa-l interogam. Trebuie sa aflam cine e criminalul din spatele lui,zic eu.Cautati-l in continuare.
-Da,șefu'.
Kate
Am aflat prin intermediul lui Will ca Headeth s-a sinucis.La naiba,l-au prins!Fără ajutorul lui e greu sa-i elimin de una singură.Sper doar ca nu a murit.Inca am nevoie de el.Ma voi descotorosi de el atunci cand misiunea lui se va termina.
To be continued...
La media Alice
CITEȘTI
The crown princess
RomancePrințesa Alice nu mai are mult timp si o sa devina regina in Hrysos.Bunicul ei are încredere în ea si stie ca e complet potrivita pentru aceasta pozitie,deși mai are încă 2 nepoți in afara de ea:Kate si Allan. Însă inainte de a fi incoronata regina...