Capitolul 6

16 2 0
                                    

Matt
Apoi,dintr-o data,nu ma mai puteam abtine si o sarut.De mult timp voiam sa fac asta,însă nu am avut curaj.Mereu ma întrebam cum e sa-i simt buzele peste ale mele.Acum stiu raspunsul.
Adancesc sărutul,introducandu-mi limba in gura ei.Senzatia era atât de plăcută incat nu mai mai puteam opri.Cand rămânem amândoi fara aer ne oprim.Ne privim ochi in ochi,fără să zicem nimic.Apoi,Anna începe să vorbească:
-Asta a fost primul meu sărut,murmură ea.
-Stiu,ii zic eu zâmbind.
-Cum ti-ai dat seama?ma intreaba ea inocenta
-Esti atat de inocenta fata de celelalte fete.Pur si simplu mi-am dat seama,îi zic eu zâmbind si sarutand-o pe frunte.
-Deci, acum,sa inteleg ca suntem impreuna?ma intreaba ea zâmbind.
-Da.
-Daca afla ai mei o sa mă omoare.
-N-o să afle.Iti garantez eu,îi zic eu sarutand-o.
Frank
Deci se pare ca Anna si Matt s-au îndrăgostit unul de altul.Pariu ca părinții Annei n-o sa fie asa fericiți cand o sa vada asta.Poate va intrebati cum i-am găsit.Ei bine,e simplu.Cu ajutorul gps-ului,bineînțeles.Hai ca e buna tehnologia asta pana la urma.Le-am facut poze cand se sarutau.O sa i le trimit familiei cu prima ocazie.Pariu ca n-o sa fie prea fericiți,iar Matt va fi concediat si nimeni nu va mai putea sa protejeze prințesa.Sunt sigur ca de data asta planul meu va merge.Apas pe send si in cateva minute s-au trimis pozele către Darvin.Zambesc satisfăcut de reusita mea.
Darvin
Telefonul meu începe sa vibreze,semn că am primit un mesaj de la cineva.Il deschid si observ ca e de la un număr necunoscut.Apas pe contact si observ niste poze cu Anna si Matt in timp ce se sarutau.Nu-mi vine sa cred!Sunt impreuna?!Credeam ca bunicul Henry a angajat un bodyguard responsabil,dar se pare ca m-am inselat.Ii arat lui Alice pozele care ma privea uimita,apoi zâmbește:
-Stiam eu ca in cele din urma vor fi impreuna.
-Alice,tu auzi ce spui?!Anna nu poate fi cu el,pentru ca e o prințesă.Bunicul Henry nu ar fi de acord.In plus,are doar 16 ani.Nu e pregatita pentru un iubit.
-Darvin,Matt si Anna îmi amintesc de noi.Da-i o sansa.Sunt sigura ca nu-i un băiat rau daca ajungi sa-l cunosti,imi zise ea zâmbind.
Oftez,apoi tot ce reusesc sa zic este asta:
-O sa ma gandesc la asta.
Aceasta ma saruta,zâmbind.
-Sunt sigur ca Frank a trimis pozele astea,crezând că o sa-l concediem pe Matt daca aflăm despre asta.Insa,se pare ca s-a inselat,îi zic eu.
Frank
Am pus un microfon în tot castelul,în speranța că voi afla ceva informații despre planul meu.Spre dezamăgirea mea,Matt nu a fost concediat.
Nu credeam ca o sa-l accepte dupa asta.Trebuie să mă gândesc la altceva.La ceva mai bun.Stiu!O voi obliga pe Anna sa se mărite cu mine,pentru a pune mana pe coroana.Stiu ca in cele din urma Allan o va lasa pe nepoata lui pe tron.Printesa nu va suporta aceasta căsătorie forțată,pentru ca il iubeste pe Matt si se va sinucide.In acest fel tronul va fi doar al meu.La fel ca Hrysos.
Ziua următoare,Anna stătea pe banca, mancand o inghetata.Era cu spatele,asa ca nu m-a vazut.Matt nu era langa ea.Probabil ca s-a dus sa cumpere o inghetata sau ceva.Ma năpustesc in spatele ei,punandu-i mana la gura ca sa nu tipe.Apoi o bag in portbagajul mașinii,legand-o de mâini și de picioare ca sa nu scape.Sunt sigur ca va accepta târgul asta.Daca se căsătorește cu mine,Matt va fi in siguranta,iar daca nu,il voi ucide.E un târg de nerefuzat.
O duc in acelasi loc in care am dus-o si data trecuta.Stiam ca Matt va veni dupa ea mai devreme sau mai tarziu.Tocmai asta era si planul meu.Trebuie să-i dau marea veste.Ajunsi la casuta,o leg de scaun,dandu-i cârpă jos de la gura.
-Ce mai vrei de data asta,Frank?ma întreba ea enervantă.
-Sa te căsătorești cu mine,îi zic eu zâmbind sarmant.
-Esti nebun daca crezi ca o sa ma mărit cu tine,zise ea râzând in hohote.
O lovesc tare peste obraz,ca sa se potolească.
-Vorbesc foarte serios,printeso. Nu ma enerva sau o sa te f*t chiar aici de fata cu iubitul tău,Jones.
Auzind asta,prințesa amuteste,apoi începe să plângă.In cateva minute apare si Matt.
-Ai venit chiar la fix,Jones. Tocmai voiam sa-i propun iubitel tale un târg.Daca se mărită cu mine tu vei fi in siguranta,iar daca nu,vei fi mort ca fratele meu,Headeth, zic eu zâmbind satisfăcut.Facem târgul?
-Bine,accept,dar te rog nu-i face rau,ma implora prințesa.
-Sunt un om de cuvânt,îi zic eu dezlegand-o.
-Anna, nu-ti distruge viata pentru ticalosul asta.Nu merita.Pe mine o sa ma vâneze,chiar dacă te vei căsători cu el,zise Matt.
-Promisiunea e promisiune.N-o sa-ti mai fac nimic,Jones.
Si era adevărat.Acum ca aveam tronul nu aveam de ce sa-l rănesc pe Matt.
-Familia lui Annei nu va fi niciodata de acord cu asta,imi zise Matt.
-Cu timpul vor fi nevoiți să accepte si sa se obișnuiască cu asta,îi zic eu zâmbind.
-Pot sa vorbesc câteva minute cu Anna?ma intreaba el.
-Sigur,dar sa nu dureze mult,il avertizez eu.
Acesta da trist din cap.In mai putin de o zi tronul va fi doar al meu.De-abia astept.
Matt
O trag pe Anna intr-o parte,pentru ca nu voiam ca Frank sa ne audă conversatia.
-Inainte de a te căsători,cand vei fi imbracata in rochia de mireasă o sa te salvez.Iti promit.Nu-mi pasa de promisiunea pe care i-ai facut-o.Sau daca ma va ucide.Eu vreau doar sa fii fericita,îi zic eu si incep sa plâng.Nu-mi vine sa cred ca te las in mainile acelui ticălos.
-N-o să-mi facă nimic.Ii spun ca vreau sa dormim in camere separate,ma asigură Anna.
-A promis el asta?
-Da.
O sarut pentru ultima data.Voiam sa-i mai simt inca o data buzele moi si dulci.Limba ei o cauta cu ardoare pe a mea,facandu-ma sa zambesc.Imi va lipsi asta.O iau in brate,apoi ii sărut fruntea:
-Bafta,prințesa!ii zic eu zâmbind slab.
Imi era greu s-o las sa plece,însă nu aveam de ales.
Trebuia să ne prefacem ca suntem de acord cu planul,ca sa nu-i dam de bănuit.
To be continued...
La media Matt si Anna.

The crown princessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum