Alice
Observ cum scoate o cutiuță aurie din buzunar,apoi mi-o da mie.O deschid si vad o insigna aurie de soldat foarte frumoasă in forma de coroană.
-A fost a tatei. I-a dat mamei inainte de a muri. Si ea mi-a dat-o mie.Stiu ca nu inseamna mult pentru tine,dar pentru mine e foarte speciala,zise el zâmbind.
-Imi place.Orice e de la tine imi place,ii zic eu si acesta zâmbește.
Il rog sa-mi pună insigna si acesta asa face.
As fi vrut să-l mai sărut o dată,însă m-am abținut,deoarece stiam ca in acest castel nu eram singuri.
In momentul acesta mi-as fi dorit sa nu fiu printesa ca sa nu am nicio responsabilitate.
M-am uitat pentru ultima data la Darvin,zambindu-i trist,apoi mă duc în camera bunicului,pentru a-i spune raspunsul meu.Daca bunicul va fi fericit,atunci ma voi căsători cu Will.Desi simt ca mi se rupe inima la gândul că voi fi mireasa unui bărbat pe care nu-l iubesc.
-Bunicule,m-am descis. Ma voi căsători cu Will,ii zic eu serioasă.
-Sunt mândru de tine.Diseara va avea loc nunta.
-Diseară?De ce asa devreme?
- Asa a sugerat Will.
Will
Am ascultat la usa conversatia dintre regele Henry si Alice.Zambetul mi-a aparut pe buze.
Totul merge conform planului.Le am pe Alice si Kate la degetul mic.Dupa nunta,tronul va fi doar al meu.Voi stăpâni Hrysos asa cum mi-am propus.Sper doar ca prințesa Kate sa nu se sinucidă cand va afla ca ma voi căsători cu Alice.Stiu ca ma iubeste.
Kate
Il vad pe Will ascultând la usa.Il iau de mana si îl trag intr-un colt.
-Poti sa-mi spui si mie ce e in capul tau?!Credeam ca vrei sa te căsătorești cu mine,tip eu la el.
-Stai linistită,totul este doar un plan.Dupa nunta,o vei ucide pe Alice,iar eu ma voi căsători cu tine.Tronul va fi doar al nostru,zise Will sarutandu-ma.
-Ar fi bine sa fie asa,ca de nu te voi elimina si pe tine,ii zic eu,amenintandu-l,
aruncandu-i o privire urata.
Ma retrag,lasandu-l cu gandurile lui.
Apoi îl sun pe Headeth.
-Vesti bune,stapana.Am auzit ca Allan se va întoarce în Hrysos cu masina.Am pus o bombă acolo.Asa,va fi foarte usor sa-l elimin,zise Headeth,mândru de sine.
-Buna idee,Headeth.Dupa nunta o sa scăpăm de Alice si gata.Totul se va termina.Ne vom căsători si vom fi rege si regina,ii zic eu,mintind.
Inchid telefonul,fiind fericita,știind că drumul spre tron e aproape liber.
-Imi pare rau,fratioare,dar asa a fost sa fie.
Alice
Ma duc la Darvin pentru a-i spune ce am decis.
-In cazul asta,nu pot participa la nunta ta.E prea mult pentru mine,zise el trist.
-Nici nu-ti cer asa ceva.O prințesa trebuie sa se sacrifice pe ea pentru a-și face poporul fericit.Uneori mi-as fi dorit sa fiu o persoană obișnuită,zic eu,mangaindu-l pe obraz.
Acesta plânge si plâng si eu.Il iau in brate,spunandu-i ramas bun.Dupa ce misiunea lui se va termina,nu ne vom mai vedea niciodată.Nu as vrea sa se intample asta.
Cu câteva minute înainte de nunta
-Sunt foarte fericita pentru tine,Alice,zise Kate,strangandu-mi corsetul rochiei.Dar esti sigura ca vrei sa te măriți cu Will?Ma intreaba ea îngrijorată.
-Da,asa va fi mai bine pentru Hrysos.
-Am vazut felul în care se uita Darvin la tine si tu la el.Stiu ca sunteti îndrăgostiti unul de celălalt,zise Kate in continuare.
-Încetează,Kate,nu ma razgandesc,zic eu.
Aceasta imi strânge foarte tare corsetul,de-abia putand sa mai respir.
-Kate,ma doare,mă plâng eu.
-Imi pare asa de rau,Alice,zise Kate,privindu-ma ingrijoara.
-Nu-i nimic.
La nunta
-Print William Morgan Andrew Anderson,o iei in căsătorie pe prințesa Alice Anne Karenina Smith?
-Da.
-Printesa Alice Anne Karenina Smith il iei in căsătorie pe printul William Morgan Andrew Anderson?
-Nu pot sa fac asta.Scuze,bunicule.
Toti exclama uimiți,însă nu zic nimic.
Fug,nepasandu-mi ca sunt in rochia de mireasă si pe tocuri, fug direct in bratele lui Davin care era in grădina din castel.Acesta e surprins de gestul meu,însă zâmbește,știind deja raspunsul meu.
-Nu am putut să fac asta,ii zic eu plângând
Darvin imi mângâie parul,raspunzandu-mi la îmbrățișare.
Apoi ma saruta,făcându-ma sa zambesc.In acel moment simțeam o mulțime de furnicaturi în tot corpul.Inima imi bătea cu putere.Cand ne oprim,ma uit in stanga si in dreapta,asigurandu-ma ca nimeni nu ne-a vazut.
-Stii,azi,inainte de nunta,Kate s-a comportat chiar ciudat,ii mărturisesc eu.
-Cum asa?
-A tot încercat să mă convingă că nu e bine sa ma mărit cu Will.Cand a vazut ca nu merge treaba,a început să mi strângă corsetul .Crezi ca e ceva intre Will si Kate?
-Tot ce e posibil.
-Inseamma ca a fost o decizie buna sa nu ma căsătoresc cu Will.
Darvin
Telefonul meu începe să sune.Raspund si constat ca era regele Henry.
-Darvin,spune-i lui Alice ca Mona si Andre au murit intr-un accident.Masina a explodat.Cred ca Headeth a pus o bombă în mașină lor,crezând că este si Allan in masina,zise el trist.
Ii zic si lui Alice ce mi-a zis si mie si ea este foarte surprinsă.
-Inseamma ca m-am inselat in privinta lor.Credeam ca ei sunt criminalii din spatele lui Headeth,dar se pare ca m-am inselat.
O sun si pe Pan,ca sa-i spun ce s-a intamplat.Stiam ca era cu prințul Allan.Si el merita sa stie adevarul.Doar e copilul lor.
Allan
-Nu-mi vine sa cred ca părinții mei au murit.Ar fi trebuit sa fiu eu in masina,nu ei,zic eu plângând.
Pen ma ia în brațe,linistindu-ma.
-E in regula,Allan.Nu te mai invinovati.Nu e vina ta.O sa-l prind pe ticălosul care ti-a ucis parintii.Iti promit,imi zise Pan.
Zambesc slab si o sarut usor.
-Multumesc.
To be continued...
La media Allan și Alice.
CITEȘTI
The crown princess
RomancePrințesa Alice nu mai are mult timp si o sa devina regina in Hrysos.Bunicul ei are încredere în ea si stie ca e complet potrivita pentru aceasta pozitie,deși mai are încă 2 nepoți in afara de ea:Kate si Allan. Însă inainte de a fi incoronata regina...