Alice
Ajunsi in Thailanda,Darvin imi arata casa in care vom sta de acum încolo.E drăguță.Destul de încăpătoare pentru amândoi.
-Va trebui sa facem niste poze de nunta.Asa,lumea va crede că suntem căsătoriți,zise Darvin,dandu-mi o rochie albă frumoasa si brodata de mireasa si niste pantofi albi cu toc gros.Ma duc sa ma imbrac si acesta ramane uimit cand ma vede.
-Arătati minunat.
Zambesc si acesta imi întinde brațul.
Tocmai ma căsătoream cu un bărbat pe care de-abia il cunoșteam.Nu-mi venea să cred.
Ne-am dus la o biserica si un preot ne-a cununat.Nu pot sa cred ca Darvin a acceptat aceasta misiune,știind că își sacrifică viitorul.
In momentul in care trebuia să ne sarutam,suntem intrerupti de niste tipi înarmați.Tipul mascat de mai devreme încearcă să mă împuște,însă Darvin se pune in fata mea,nimerindu-l astfel in umar.
-Headeth va transmite salutări.
Acum inteleg de ce mi se parea vocea lui familiară.Headeth e cel mai mare criminal din istorie.
-Trebuie sa plecam.E periculos aici,imi zise Darvin,luandu-ma de mana.
Ne ducem la căsuța.Ii zic lui Darvin sa se aseze pe canapea ca sa am grija de rana lui.Isi da cămașa jos si zâmbește cu subînțeles.Ma abțin să nu ma uit la mușchii lui care ieșeau în evidență in momentul in care si-a descheiat cămașa și ii pansez rana.Ne privim ochi in ochi fără să zicem nimic.
(Pentru ca bunicul a zis sa-mi schimb identitatea,mi-am facut breton si mi-am pus ochelari.)Numele meu va fi de acum înainte Ally.
-Daca va intreaba vreo vecina sa iesiti in oras,sa acceptați.Nu vreau sa iesiti in evidenta,ci sa încercați să vă comporati ca un om de rand.
-Tocmai asta e problema.Nu stiu sa ma comport ca unul.
-Nicio grija.Va invat eu,zise el zâmbind.
Peste câteva minute.
-In primul rand,femeile isi spala singure hainele,apoi le calca.Au invatat cum sa gătească.Se îmbracă singure.Haide s-o luam cu inceputul,imi zise el,aducandu-mi niste haine cu un lighean si Dero.
Ma invata cum sa frec un tricou in asa fel incat sa iasa petele de murdărie și apoi il rasucesc,facand sa se scurgă apa din el.Insa nu durează mult si ma opresc,pentru ca incepea sa ma doara umărul.
Darvin vede acest lucru si imi spune sa ma opresc.Se așază pe canapea,langa mine si imi tratează rana,sufland ca sa se amelioreze durerea.Buzele lui pline, in forma de inima imi atrag din nou atentia,însă imi mut privirea in alta parte in momentul in care ii surprind privirea atintita asupra mea.
-Acum o sa va invat sa călcati.
Aduce o masă si fierul de călcat si apoi imi arata cum se face.Ma lasa pe mine si, văzând că nu merge treaba,se pune in spatele meu.Isi înconjoară o mână în jurul taliei mele si pe cealaltă o pune pe mana in care aveam fierul de călcat,miscandu-mi usor brațul.In momentul in care s-a apropiat de mine,inima a început s-o ia la goană.Incerc sa-mi controlez emotiile,ca sa nu-si dea seama.
......
Pentru ca era seara,m-am gandit sa fac o omletă.Darvin m-a invatat cum se face si i-am urmat întocmai instructiunile.
După ce omleta e gata,o gusta si apoi isi da verdictul:
-Foarte bine,printesa.E delicioasă,imi spuse el zâmbind.
-Inseamna ca sunt pregătită.
Prințul Henry
M-am dus la biroul meu pentru a-mi termina treaba.Acum ca Alice e in Thailanda,am mai multa treaba decat de obicei.Sper ca acei criminali sa fie arestați.
Ma intreb cine e criminalul care ii vrea raul lui Alice.Cred ca e cineva din castel.In timp ce ma gândeam,incep sa ma joc cu moneda mea norocoasa,involuntar.
Deodată,imi vine rau si nu stiam care era motivul stării mele.Simteam ca ma sufoc si nu mai am aer.Cred ca moneda a fost otrăvită.Singurul lucru pe care il vad inainte de a-mi pierde cunoștința e Kate care se uita la mine.Pe fata nu i se citea niciun sentiment.Nici teama,nici ingrijorare.De parca ar fi știut inca de la inceput ce se va intampla.
Prințul Allan
Pan mi-a sugerat sa mergem la munte.Acolo nu ma va găsi Headeth.Insa i-am zis ca as mai vrea sa stau cateva zile aici.Trebuie s-o gasesc pe Alice.Voi fi liniștit numai daca o s-o vad in siguranta.
Asa ca,o urmăresc pe JC si constat ca dupa un timp a intrat intr-o casa.Parea genul ala de casa de tara obișnuită.Era drăguță.
Intru si eu dupa ea,iar JC parea speriată cand ma vede.
-Majestate,ce căutați aici?
- E Alice aici?o intreb eu,ignorandu-i intrebarea.
-Nu,zise ea,punându-se in fata unor tablouri.
O dau la o parte si observ niste tablouri cu Alice si cu un bărbat.Tipul mi se parea cunoscut si nu stiam de ce.E cumva bodyguardul ei?Nu-mi vine sa cred!S-a căsătorit cu el?!
JC tastează repede un mesaj si apoi se mai linișteste
Vreau sa urc la etaj,însă Jc nu ma lasa.Reusesc sa ma strecor pe lângă ea,fiind acum cu mana pe clanta,însă Jc ma opreste.
Darvin
-Printul Allan este aici.Printesa,trebuie sa plecam.O sa iesim pe geam,ii zic eu printesei.
Din perdea fac o franghie galbenă si reusesc sa cobor pe ea.Apoi ii zic printesei sa coboare.Aceasta,temătoare,
coboară si reusesc s-o prind la timp,luand-o in brate.Ma priveste confuza si ma pierd pentru o clipă în ochii ei.Noroc cu Dom,care reușește să ma trezească la realitate,spunandu-mi sa ne urcam in masina.
Nu-mi vine sa cred ca printul Allan ne-a gasit aici.O sa mergem in Nan.Cunosc o prietena.Putem sa stam acolo.
Printul Will
Am chemat-o pe iubita mea,Kate ca sa ne vedem.Suntem impreuna de o saptamana si ne vedem in secret.Peste câteva minute apare si ea.
-Totul merge conform planului.Bunicul a leșinat din cauza otrăvii care i-a intrat în vene în momentul în care a atins moneda pe care am otravit-o.Acum trebuie doar sa scăpăm de Alice si Allan si in curând voi fi regina.
-Și cand vei fi regina ne vom căsători,zic eu.
-Exact.
Planul meu este s-o folosesc pe Kate ca sa ma căsătoresc cu Alice.E mai importantă decât Kate care e doar o prințesă uitată.O regina e mult mai importantă.Ea e doar un păun pentru mine.
O sarut,prefacandu-ma îndrăgostit.In curând Hrysos va fi al meu.
To be continued...
La media Alice și Darvin
Mai sus am pus genericul cartii
CITEȘTI
The crown princess
RomancePrințesa Alice nu mai are mult timp si o sa devina regina in Hrysos.Bunicul ei are încredere în ea si stie ca e complet potrivita pentru aceasta pozitie,deși mai are încă 2 nepoți in afara de ea:Kate si Allan. Însă inainte de a fi incoronata regina...