Darvin
In cateva ore am ajuns in Nan.Nu-mi vine sa cred ca printul Allan aproape ca ne-a gasit.Nu ne mai putem întoarce în casă aia.E prea periculos.Daca ne vedea printul aflau si criminalii aia.In Nan e mult mai sigur.
Ii deschid usa si aceasta iese.
-Am ajuns.Oamenii de aici sunt foarte prietenoși.E mai sigur sa va ascundeti identitatea,pentru siguranța dumneavoastra.
-Cat timp vom sta aici?ma întreba ea curioasa.
-Cateva zile.Dupa,vom găsi un alt loc.
Ajunși acolo, suntem intampinati de Anon,o prietena de a mea.
-Buna.A trecut mult timp de cand nu ne-am mai vazut,Darvin,zise ea veselă.
-Ea este Ally,o prietena de a mea,ii zic eu atunci cand se uita la prințesa curioasa.
-O sa va aduc niste haine.Se lasa frig seara,zise ea intrând în casă.
-De ce nu i-ai zis ca sunt soția ta?ma intreaba ea curioasa.
- Pentru că ceilalti săteni nu m-au văzut vreodată cu o iubita.S-ar mira daca as avea.Mai ales daca ar auzi de soție.
În câteva minute iese din casa si ne aduce doua perechi de pantaloni:unii albastri pentru prințesa si unii albi pentru mine,o cămașă roz si una
rosie.Ne-am dus in casa ca sa ne schimbam,apoi Anon ne-a sugerat sa ne uitam la un festival.Are loc in fiecare an.
Cativa oameni dansează,purtand niste robe.
Apoi se aprind artificii.
Prințesa a stat langa mine,urmărind spectacolul.Era fascinată.Probabil ca nu mai văzuse un asemenea spectacol pana acum.Zambea fericita,dand din palme.Zambesc si eu,de-abia acum realizând cat de frumoasa era.Darvin,încetează.Nu ai nicio sansa cu ea.E prințesa si tu esti doar un bodyguard.
După ce s-a terminat spectacolul,eu,Anon si prințesa ne-am dus sa culegem legume.
-Ai grija.Pamantul e alunecos,sa nu cazi,o avertizez pe prințesa.
Însă prințesa aluneca,sucindu-si astfel piciorul.
-Poti sa mergi?o intreb eu ingrijorat.
Aceasta încearcă să se ridice,însă cade.
Ma apropii de ea si o iau in brate,tinand-o de mijloc si de picioare.Era usoara ca pana
-Nu veti mai putea merge o perioadă.Glezna e luxata.
Mâine se va vindeca,ii zic eu.
O duc in casa si o asez usor pe o pătură.(Oamenii de aici dorm pe jos,nu in pat.Asa e obiceiul)
Ii masez usor piciorul cu crema si ea doar ma priveste.Zambesc si apoi ii zic:
-O sa va las sa va odihniti.
Zic eu,părăsind camera.
Alice
M-am întins pentru a ma odihni,însă nu puteam sa dorm,deoarece doua femei vorbeau in spatele ușii.
- Am auzit ca Anon o sa se casatoreasca.
-Serios?Cu cine?
- Cu locotenentul Darvin.
-Se potrivesc asa de bine.
Nu-mi vine sa cred.Darvin o sa se însoare?!Credeam ca e singur.
Allan
Sunt sigur ca Alice si Darvin au locuit aici.Pozele lor de la nunta sunt peste tot.Probabil ca au plecat mai devreme.
Deodată,în fața mea a apărut un tip mascat.Isi da masca jos si constat ca nu e nimeni altul decât Headeth.
-Esti gata sa mori?ma întreba el zâmbind răutăcios.
-Cine ti-a dat ordine sa ne omori?
-E strict confidential.Acum ultimele cuvinte?
Își scoate pistolul din buzunar,fiind gata gata sa ma împuște.Inchid ochii,așteptând să mor.Insa,cand ii deschid constat ca nu m-a împușcat pe mine,ci pe Pan,care s-a pus în fata mea.Nu!!Nu ar fi trebuit sa vin aici
Headeth urca intr-o masina,facandu-se nevăzut.
Apoi sun la ambulanță.
Kate
-Promiti ca ma vei iubi la fel chiar dacă se va întoarce Alice?il intreb eu pe Will.
-Promit.In curând vei fi regina si vom fi stapani in Hrysos.
-Cand otrava isi va face efectul regele Henry va muri.Singura de vita nobila sunt eu,fiindca Alice si Allan sunt plecati.
-Cum ramane cu părinții tai?Nu vor ca Allan sa fie rege?
-Ba da,dar sunt sigură că nu-i deranjează dacă voi fi eu.
Il sărut de noapte buna pe Will si ma duc in castel.Alice are totul.Prieteni,iubirea bunicului.Nu vreau sa-l ia si pe Will.O urăsc asa de mult.Si urăsc faptul ca trebuie sa ma prefac ca o plac.In curând totul se va termina.
Gauresc poza cu ea,iar sângele începe sa-mi tasneasca din mana,deoarece ma ranisem..Arunc poza la gunoi si ma duc in camera mea.
Petra
Ma duc la biroul regelui și observ o poza cu prințesa Alice aruncata nonșalant la gunoi.Era plină de sânge.Cine o urăște atat de rau incat sa-i vrea raul?Regele mi-a zis sa nu-i spun printesei ca a fost otrăvit,fiindca asa va vrea sa se întoarcă la castel si e prea periculos.
Iau poza din gunoi ca dovada ca cineva din castel o urăște pe printesa si ma fac nevăzută.Un singur lucru mai ramane de facut:sa aflu cine.
Mai e un singur pas.
Darvin
-Ce s-a intamplat,prințesa?Nu prea arătați bine,ii zic eu ingrijorat.
-Darvin,pot să te intreb ceva?
-Sigur.
-E adevarat ca o sa te însori cu Anon?
-Nu,Anon si cu mine suntem doar prieteni.Ea se va căsători cu un om din sat,ii zic eu zâmbind.
Zâmbetul ii revine pe buze din momentul in care aude aceste cuvinte.
Sa fie oare geloasa?Inseamna ca are sentimente pentru mine,deși nu vrea sa recunoasca.Sunt atat de fericit!
Gandurile imi sunt întrerupte de o mașină care se pune in fata noastra.Niste tipi mascați ies din masina impreuna cu liderul lor.Acela era nimeni altul decât Headeth.Nu-mi vine sa cred!Cum ne-au gasit aici?!
Acesta își îndreaptă pistolul spre prințesă,însă ma pun in fata ei.
-Nu va faceti griji,prințesa.O sa va protejez cu prețul vieții mele,ii zic eu.
-Daca o sa te împușc pe tine o sa-mi fie mai usor s-o elimin pe prințesa.Pentru ca nimeni nu mai poate s-o apere
To be continued...
La media Alice si Darvin.
CITEȘTI
The crown princess
RomancePrințesa Alice nu mai are mult timp si o sa devina regina in Hrysos.Bunicul ei are încredere în ea si stie ca e complet potrivita pentru aceasta pozitie,deși mai are încă 2 nepoți in afara de ea:Kate si Allan. Însă inainte de a fi incoronata regina...