Petra
O observ pe Kate ca isi taie încheietura ca sa para o victimă.O sa inventeze ca Headeth a ranit-o.N-o sa-i meargă,pentru că o sa-i spun printesei adevarul.Regele Henry a crescut la sân un șarpe.Toti trebuie sa stie adevarul.
Alice
La castel sunt surprinsă s-o vad pe Kate care ma ia în brațe plângând.Era rănită.De la încheietura ii curgea sange.Ii dau un prosop si ii spun sa-l tina pe incheietura.
-Cine ti-a facut asta?o intreb eu îngrijorată.
-Headeth.A încercat să mă omoare.Voia să mă strângă de gât,însă doar m-a rănit putin.Petra traieste.Si-a înscenat moartea.Ea mi-a salvat viața si l-a ucis pe Headeth.Ii sunt recunoscătoare pentru asta,zise Kate.
-Stai aici si odihneste-te.Ma duc sa-l caut pe Darvin,ii zic eu.
Deodată,Kate se năpustește la spatele meu cu un cuțit,luandu-ma prin surprindere.Nu apuc sa reacționez bine,ca Darvin o opreste.O apucă de încheietura,facand-o sa scape cuțitul pe jos.
-Te-am prins!Petra mi-a spus totul.Cum ai incercat in tot acest timp sa-i elimini pe Alice si Allan ca sa devii regina.
-E adevarat?intreb eu trista,abtinandu-ma sa nu plâng.
-Da, te urăsc.In tot acest timp ar fi trebuit sa ma prefac ca te plac si mi-a fost foarte greu.Nu numai ca mi-ai luat tronul,dar l-ai luat si pe Will care acum probabil ca zace într-un spital.
-De ce nu mi-ai zis ca il iubesti pe Will?Poate asa s-ar fi rezolvat lucrurile
-Ba nu!Will m-a folosit.Pe tine te vrea,fiindcă esti regina.Eu sunt doar o prințesă uitată.
-Nu-mi vine sa cred!Am avut incredere in tine!Te-am crezut sora mea!Si tu ce ai facut?!M-ai înjunghiat pe la spate.
-Nu am avut de ales.Eu sunt cea care a pus bombă în mașină.Credeam ca o sa moara Allan.Insa au murit Mona si tata.
-Ura asta te-a transformat într-un monstru.Kate,tu nu esti asa.
-Uite ca sunt,zise ea cu ura,scoțând un pistol si indreptandu-l spre noi.
Intre timp sosesc si Petra,Allan,Pen si bunicul care erau șocați s-o vadă pe Kate cu un pistol in mana.
-Tu ai fost de la inceput,Kate?!Nu-mi vine sa cred!zise Allan uimit.
-De ce?Nu credeai ca o prințesă uitata e capabilă de asa ceva?Ei bine,sunt.
Am trăit 25 de ani urâți înconjurată de oameni egoiști și nepăsători.Niciodata nu am avut parte de afectiune sau de iubire adevarata.A venit timpul sa mor,zise ea,indreptandu-si pistolul spre frunte.
-Kate,nu face asta!Nu se merita,zise si Allan.
-Decat sa nu fiu regina,mai bine mor.
-Kate,nu stiam ca vrei tronul asa de mult.De ce nu mi-ai spus pana acum?o intreaba bunicul.
-Pentru ca iti pasa doar de Alice.Totul se învârtea in jurul ei.De noi nu ti-a pasat niciodata!
-Nu e adevărat.Kate,si pe tine te iubesc la fel de mult.Doar esti nepoata mea,zise bunicul.
Însă Kate nu-l mai asculta.Isi indreapta pistolul spre cap si trage.Glontul ii atinge fruntea.Apoi se arunca de pe balustrada, facandu-ne pe noi toti sa încremenim. Nu-mi venea să cred.Kate era moartă!Venim toti spre ea,iar Allan si Darvin ii masoara pulsul.E moartă.Statea nemișcată,într-o baltă de sânge,iar ochii ei negri parca inca ma urmăreau.Aveau acea strălucire sinistra.Incep sa plang,iar Darvin ma ia în brațe,linistindu-ma.Apoi plang si Allan si bunicul care o iau de mana.Nu-mi vine sa cred cum a ajuns familia asta din cauza averii.Parca au înnebunit cu toții.Am mai rămas doar eu,Allan si bunicul.De cand cu moartea părinților mei familia asta a început să se destrame.Si odata cu ea,Kate a înnebunit.Si a trebuit sa plateasca pentru greselile pe care le-a făcut,sinucigandu-se.
-Darvin,du-ma de aici.E prea mult pentru mine,zic eu.
Darvin ma ia de mana si zâmbește.
Seara ne-am retras intr-ocăsuță pentru a rămâne singuri.Nu puteam dormi.Imi tot aparea imaginea lui Kate in minte.Cand a murit,privindu-ma cu ochii ei negri,ieșiți în orbite.
-Nu poti sa dormi?ma intreaba Darvin zâmbind,intrând în camera.
-Nu,a fost o zi lungă.Nu-mi vine sa cred ca Kate a vrut să mă omoare in tot acest timp.Pare de necrezut.Acum parca totul se leagă.
Comportamentul ei bizar...
-Hai sa nu mai vorbim despre Kate.Stiu ca te afectează.
-Poti sa dormi langa mine?il intreb eu zâmbind.
-Sigur,zise el.
Se așază langa mine si ma ia in brate de la spate.Il iau de mana si zambesc.
-As vrea sa stam asa pentru totdeauna.
-Și eu.
Allan
-Nu-mi vine sa cred ca anul asta am fost nevoit sa-mi îngrop familia,unul cate unul.Am avut numai ghinion,ii zic eu lui Pen,plangandu-ma.
-Nu ai avut chiar ghinion.Eu sunt langa tine,imi zise Pen zâmbind,luandu-ma de mana.
Mana ei era asa micuta in mana mea.
O sarut usor,simtindu-ma din nou fericit dupa mult timp.Deci asta înseamnă să iubești și să fii iubit.In sfarsit stiu cum se simte dragostea.
To be continued...
La media Alice si Darvin.
CITEȘTI
The crown princess
RomancePrințesa Alice nu mai are mult timp si o sa devina regina in Hrysos.Bunicul ei are încredere în ea si stie ca e complet potrivita pentru aceasta pozitie,deși mai are încă 2 nepoți in afara de ea:Kate si Allan. Însă inainte de a fi incoronata regina...