Kate
Am aflat prin intermediul lui Will ca Headeth s-a sinucis.La naiba,l-au prins!Fără ajutorul lui e greu sa-i elimin de una singură.Sper doar ca nu a murit.Inca am nevoie de el.Ma voi descotorosi de el atunci cand misiunea lui se va termina.
Headeth
Din fericire nu am murit.E de necrezut,deoarece am cazut de la 7 metri si nu am pățit nimic.Apa mi-a atenuat căderea.Trebuie să ma ascund.Daca prințesa Kate ma găsește aici,ma va ucide.Acum mi-am dat seama ca doar m-a folosit.Ca sa devina regina si sa se mărite cu prințul Will.
Am decis ca e mai bine sa ma ascund aici jos decât sa mă gaseasca pe insula.
Deocamdata nu pot sa ma duc la spital,deoarece ma va găsi.
Gândurile imi sunt întrerupte de o tipa mascată.Doar ochii i se mai vedeau.Dupa privire imi dau seama ca nu era nimeni alta decât prințesa Kate.Cum m-a găsit aici?Si de unde stie ca nu am murit?Aceasta isi indreapta pistolul spre mine.Incerc sa fug,însă nu am nicio sansa.Ma împușcă si mă prăbușesc intr-o baltă de sânge.
Darvin
Ma aflam pe insula.Nu-mi venea să cred!Tocmai cand eram pe punctul de a-l gasi pe Headeth mi-o ia altcineva inainte.Observ o tipa mascată cu un pistol in mana.Acum am inteles.Ea e criminala din spatele lui.S-a descotorosit de el ca sa nu aflam noi adevarul.Aceasta,cand ma vede,fuge,facandu-se nevazuta.Tot ce-mi rămânea de facut era sa sun la ambulanță.Aceasta vine in cateva minute,punandu-l
pe targa pe Headeth.Daca a încercat sa-l ucidă va încerca inca o data sa fac asta.Trebuie să fiu cu ochii pe el.
Deodata,telefonul meu începe să vibreze.
-L-ai gasit pe Headeth?ma intreaba Alice.
-Da,însă e grav rănit.Se pare ca o tipa mascată l-a găsit inaintea noastra si l-a impuscat.
-Deci,criminalul din spatele lui Headeth e de fapt o ea.
-Asa se pare.Acum sunt la spital.M-am gandit sa-l las singur ceva timp in sala.Cred ca acea criminală nu se va opri pana nu-l va omrî.
-Sa vin si eu la spital?
-Vino,dar vino cu echipa mea.Criminala e in libertate.E prea periculos sa mergi singura.
-Bine
În câteva clipe a ajuns la spital si vine sa ma ia în brațe cand ma vede.Zambesc si o îmbrățișez si eu.
Noaptea,eu si Alice am stat ascunși,așteptând ca acea criminală sa-si faca apariția.
În cele din urma apare,purtând aceeasi mască.
Deschide salonul in care se afla Headeth,lăsând usa deschisa.Apoi,se năpustește asupra lui,fiind gata gata sa-l
sufoce cu perna.Insa,o opresc eu,tinand-o de încheietura.
-De data asta nu mai ai unde sa fugi.Preda-te!zic eu
-Niciodata!Nu ma veti prinde niciodata.Iar prințesa ta va muri curând.La fel ca Allan,zise ea,smucindu-se din stransoarea mea.Pana la urma reușește să scape.
-Headeth,stiu ca stii cine ti-a ordonat sa ii elimini pe Alice si Allan.Acum ar fi timpul sa ne spui,ii zic eu.
Acesta ofteaza.
-Nu pot.Ma va omorî,pentru ca e in stare de orice.Nu ati vazut si voi?zise Headeth.
-Nu are rost.Asa nu vom afla nimic.Trebuie s-o prindem noi,le sugerez eu.
-Dar cum?E mereu cu un pas înaintea noastră,zise Alice.
- Am o idee.
Le spun planul meu si acestia asculta atenti.
Kate
Aproape ca mi-au descoperit identitatea.A fost cat pe ce.Sunt fericita ca am scapat.Data viitoare cand îl voi prinde pe Headeth nu va scapa asa usor.
Will ma întâmpină cu un zâmbet mare.
- Tu de ce esti asa fericit?Alice nu s-a căsătorit cu tine,îl întreb eu,privindu-l urat
-Bunicul Henry deja a decis ca intr-o zi va fi nunta.In cele din urma,va fi nevoită să se căsătorească cu mine,zise el zâmbind pe sub mustăți
-Credeam ca ma iubesti,dar se pare ca m-am inselat.Doar m-ai folosit,zic eu cu ura.
-Nu ai facut si tu acelasi lucru cu Headeth?Nu esti mai presus decat mine.
Allan
În sfârșit a sosit momentul să mă întorc în Hrysos.O sa-i zic bunicului ca eu si Pen avem o relație.Nu-mi pasa daca nu va fi de acord.Eu vreau doar sa-mi urmez inima.
Headeth
Ma strecor pe lângă Darvin si echipa lui,fiind gata sa ma răzbun pe Kate.Nu numai ca m-a pus sa elimin niste oameni nevinovati,dar s-a jucat și cu inima mea.M-a folosit si acum vrea sa scape de mine.Mai bine s-o omor eu decat sa ma omoare ea pe mine.
Imi bag un pistol in buzunar,ducandu-ma la castel.Acolo,o gasesc sarutandu-se cu Will. Mi se face scârbă.O strâng de gât,orbit de gelozie si ura.Toate amintirile cu ea imi apareau in minte numai cand ma uitam la fata ei.Aceasta se zbate.Will încearcă s-o ajute,însă îl împușc.Nu foarte rau,facandu-l sa leșine.
Deodată,ma trezesc cu un glonț în spate.Ma uit in spate si observ ca nu era nimeni alta decât Petra.
-Petra?Esti in viata?se mira Kate.
-Da,dar nu datorită tie!zise ea plină de ura,parca scuipand cuvintele.
Mă împușcă,de data aceasta eram sigur ca o sa mor.Nu mai am scăpare.Ma prăbușesc intr-o baltă de sânge,iar vederea mi se încetoseaza,iar gandurile mele se opresc aici.
Petra
-Multumesc ca m-ai salvat,Petra.Iti sunt foarte recunoscatoare,imi zise Kate,prefacandu-se fericita.
-Nu am facut asta pentru tine.Stiu ca tu ai vrut s-o ucizi pe prințesa Alice ca să-i iei tronul.Tu i-ai ordonat lui Headeth asta.De asta ai vrut sa ma elimini si pe mine.Insa nu ti-a reusit.Acum te voi elimina si eu pe tine.
Aceasta fuge.Din nefericire, nu pot s-o prind din urma.Era prea rapidă.Trebuie s-o avertizez pe prințesa inainte de a fi prea tarziu.
Kate isi taie incheietura cu cuțitul,ca sa para o victimă.Sa inventeze ca Headeth a ranit-o.Insa nu va tine.Sunt si eu aici.
To be continued...
La media Alice si Darvin
CITEȘTI
The crown princess
RomancePrințesa Alice nu mai are mult timp si o sa devina regina in Hrysos.Bunicul ei are încredere în ea si stie ca e complet potrivita pentru aceasta pozitie,deși mai are încă 2 nepoți in afara de ea:Kate si Allan. Însă inainte de a fi incoronata regina...