Alice
Dimineata următoare am vorbit cu bunicul si i-am spus că nu vreau sa fiu regina.As vrea ca Allan sa fie rege.E mult mai potrivit decat mine.
-As vrea sa traiesc ca o femeie obișnuită si nu ca o prințesă.Si sa fiu cu Darvin.Pentru ca il iubesc,ii mărturisesc eu.
-Esti la fel ca tatăl tău.Mereu a ales iubirea inainte de toate.De asta s-a căsătorit cu mama ta.Nu i-a pasat ca e un om de rand,zise el surâzând trist.Ochii lui negri ca ai mei imi cercetau chipul,surâzând.
Parca erau nostalgici, fiindcă bunicul a suferit foarte mult in tot acest timp.
-Prea bine atunci.Te las sa fii cu Darvin,zise el zâmbind.
Zâmbesc fericita si il iau in brate.
-Multumesc,bunicule.
-Bunicule,vreau sa te rog ceva...O iubesc pe Pen si as vrea sa ma însor cu ea,zise Allan,intrând în camera.
-Bodyguardul tau?Vad ca i-ai luat exemplul lui Alice,zise el râzând.
Rad si eu,batandu-l pe umăr pe Allan:
-Stiam eu ca pana la urma o fata iti va fura in cele din urma inima,vere.
-Asa se pare.
-Vă dau binecuvântarea mea.Amandurora, zise bunicul zâmbind.
Il luam amândoi in brate fericiți.
În fata castelului ma astepta nimeni altul decât Darvin care zambea. Alerg in bratele lui si el ma învârte fericit,apoi imi șopteste la ureche,provocandu-mi furnicaturi în tot corpul,la fel ca prima data cand ne-am vazut.
-Ce a zis regele Henry?
-Ne-a dat binecuvantarea lui.A venit si Allan la el.O sa se casatoreasca cu Pen,zic eu zâmbind.
Acesta zâmbește și mă saruta pasional.In acel moment simțeam o mulțime de fluturași în stomac.Il iubesc pe Darvin.Si sunt fericita ca am renuntat la tron.Mereu mi-am dorit sa fiu un om de rand.Allan e mult mai potrivit decat mine.
-Mă gandeam sa ne întemeiem o casă impreuna.Ce zici?ma intreaba Darvin zâmbind.
-E o idee buna.Sunt bucuroasă că nu mai trebuie sa ma prefac ca sunt altcineva,pentru ca nu mai e niciun pericol.
Ziua următoare Darvin se pune intr-un genunchi,luandu-ma prin surprindere.
-Prințesa Alice,vrei sa te măriți cu mine?ma intreaba el emoționat.
-Da!zic eu si il sarut.
Acesta zâmbește.
La nunta
Eram imbracata intr-o rochie de mireasă.Era mult mai frumoasa decat prima.De data asta ma măritam cu adevărat si se pare ca tot cu Darvin.
Darvin ramane uimit cand ma vede în rochie de mireasă.Apoi zâmbește.
Si el era foarte chipeș in costumul lui negru.Imi pune inelul pe deget.Si dupa ne sarutam.Acum eram soț și soție.De data asta ne aștepta o nouă viață.Impreuna eram indestructibili:Printesa si bodyguardul.
Cat despre Will...A intrat în depresie de cand a murit Kate si nu a mai fost văzut de atunci.Se spune ca a înnebunit si a fost internat într-un spital de nebuni.
Sfârșitul volumului 1
Un mic trailer pe care l-am gasit pe youtube
CITEȘTI
The crown princess
عاطفيةPrințesa Alice nu mai are mult timp si o sa devina regina in Hrysos.Bunicul ei are încredere în ea si stie ca e complet potrivita pentru aceasta pozitie,deși mai are încă 2 nepoți in afara de ea:Kate si Allan. Însă inainte de a fi incoronata regina...