Capitolul 6

58 4 0
                                    

Darvin
Într-o jumătate de oră am ajuns acolo.O iau de mana pe Alice si sparg usa,reușind să intrăm într-o secundă.Apoi,il vad pe Allan care ne privea speriat,fiind legat la mâini și la picioare și la gura cu o cârpă.Acesta se agita,încercând să ne avertizeze că ceva nu era in regulă.Ne întoarcem si il vedem pe Headeth cu tipii lui mascați,zâmbind răutăcios.
-Nu ne-am mai vazut demult,locotenent Darvin.Si vad ca ai adus-o si pe prințesa cu tine,zise el.Chiar crezi ca mă poti opri singur?
-Cine a zis ca sunt singur?il intreb eu zâmbind.
În spatele meu apar Pan si echipa mea:D.Allan zâmbește la vederea lui Pan.Oare e ceva intre ei?
-Suntem mai multi decat voi.Veti muri cu toții,zise Headeth.
-Renunta,Headeth.Nu ai nicio sansa.Esti înconjurat,zic eu.
Unul dintre tipii lui Headeth se năpustește asupra printesei ,indreptandu-si pistolul spre capul ei,iar Headeth isi indreapta pistolul spre print.
-Alege,Darvin.E foarte simplu.Unul dintre ei va muri,iar altul va trăi.Decizia iti apartine,zise Headeth.
Pan nu sta mult pe gânduri și îl împușcă pe Headeth in mana,facandu-l sa scape pistolul pe jos .Nu apucă să ia inapoi pistolul,fiindcă Pen e mai rapidă și i-o ia inainte.Il dezleagă pe Allan si se pune in fata lui,aparandu-l.Il impusc pe tipul care o ținea imobilizată pe Alice si o iau de mana.
-Pan,protejează-l pe print.Eu o voi proteja pe prințesa,ii zic.
Apoi cand iesim de acolo,ne despărțim,luand-o pe drumuri diferite.
-Bine ca Allan e teafăr,zise Alice zâmbind.
-Eu sunt fericit ca nu ai pățit nici tu nimic,ii zic eu.
Aceasta zâmbește și apoi roseste.E drăguță cand face asta.
O iau de mana,ducand-o într-un loc discret unde oamenii lui Headeth nu ne pot vedea.
-Prințesa,trebuie sa-ti zic ceva...Stiu ca nu e momentul potrivit si poate ma vei considera prea îndrăzneț,însă trebuie sa-ti spun.Nu mai pot sa tin in mine.M-am îndrăgostit de tine.E in regula daca nu simti acelasi lucru pentru mine.La urma urmei,esti prințesa.Eu sunt doar un bodyguard.
Aceasta zâmbește și apoi ma saruta,luandu-ma prin surprinde.Zambesc si ii raspund la sarut,amândoi lasandu-ne dusi de val,fără să ne pese ca iubirea noastra e imposibilă.Adancesc sărutul,limba mea cautand-o pe a ei.In momentul in care rămânem fără aer, ne oprim.
-Și eu simt la fel,Darvin.Insa mi-a fost teamă să ti-o spun,imi zise ea zâmbind.
Zâmbesc și o sărut pe frunte.
As vrea sa fie doar a mea.
Deodata,telefonul meu începe să vibreze.Il scot din buzunar si raspund.
-Alo?
-Alo!Locotenent Darvin.Tu si Alice puteti sa va întoarceți in Hrysos.Nu mai e niciun pericol,zise regele Henry.
-Dar cum ramane cu Headeth si cu oamenii lui?Daca se vor întoarce dupa prințesa?intreb eu ingrijorat.
-Nu-ti face griji.Ei cred ca prințesa e in Thailanda.Nu vor sti ca s-a întors în Hrysos.
-Asta nu inseamna ca misiunea mea s-a încheiat,nu?
-Bineinteles ca nu.O vei proteja in continuare pe Alice.
Am incredere in tine.
-M-a sunat regele Henry.A zis ca trebuie sa ne întoarcem în Hrysos,îi zic eu lui Alice.
Aceasta se uita la mine tristă.Mai avea puțin și plângea.
-Stai linistită.Misiunea mea încă nu s-a terminat,o asigur eu,parca citandu-i gandul.
Alice zâmbește și ma ia timid de mana.Mana ei micuta si gingașă se potrivea perfect in mana mea.
Apoi am luat un taxi pana in Hrysos.
Allan
-Sunteti bine,Majestate?ma întreba Pen îngrijorată
-Sunt bine.As vrea sa nu-mi mai vorbesti formal.Doar ne-am sarutat,ii zic eu zâmbind.
-Legat de asta,imi pare rau,zise ea făcând o plecăciune.
-De ce iti pare rau?Eu te-am sarutat pe tine.
-Și imi pare rau ca nu v-am putut proteja.Daca erați cu mine,Headeth nu v-ar fi răpit.
-Nu te mai invinovati. Sunt bine,vezi?ii zic eu,rotindu-ma de câteva ori.
-Imi pare rau ca am sentimente pentru dumneavoastra...pentru tine,însă nu ma pot abtine.
-Uneori inima nu asculta,ii zic eu zâmbind.
Aceasta se ridică pe vârfuri și mă saruta,luandu-ma prin surprindere.Zambesc si adancesc sărutul.Nu-mi pasa ca e bodyguard.M-am îndrăgostit de ea,pentru ca e diferita de celelalte fete pe care le-am intalnit pana acum.
Kate
I-am zis lui Headeth sa ne întâlnim în parc ca sa ne facem planuri legate de eliminarea lui Allan si Alice.
-Imi pare rau,stapana,ca nu i-am putut elimina.Mai aveam putin si reușeam.
-Nu-i nimic,Headeth.Macar ai incercat.O sa te fac sa ai o noapte de neuitat.
Il iau de mana si ne ducem la un hotel.Acolo,îl sărut pătimaș si il dezbrac,apoi stiti voi ce a urmat.
Alice
În câteva ore am ajuns in Hrysos.Darvin imi deschide usa si imi zâmbește.Mainile noastre se ating întâmplător,însă nu zice nimic.Cand intram in castel suntem întâmpinați de bunicul si de Will,spre surprinderea mea.S-a intors in Hrysos?Ma intreb de ce.
Bunicul ma ia in brate,la fel si Will,facandu-l pe Darvin sa se incorderze, însă se abtine si nu zice nimic.
-Cat timp ai fost plecată în Thailanda am decis ca tu si
Will sa va căsătoriți.Asa,Hrysos si Osaca se vor uni,zise bunicul.
Ma uit la Darvin si el la mine,amândoi fiind șocați.Nu ma asteptam ca bunicul sa-si sacrifice propria nepoată doar pentru o alianță.
-Dar cum ramane cu ce-mi doresc eu,bunicule?
-Și ce-ti doresti?
-Sa ma lasi sa ma gandesc mai întâi la asta si dupa o sa-ti dau un raspuns.
-Prea bine,zise bunicul retragandu-se impreuna cu Will.
-Will e prietenul meu si nimic mai mult.Nu simt nimic pentru el.Nu ma pot căsători cu un bărbat pe care nu-l iubesc,răbufnesc eu in momentul in care raman singura cu Darvin.Incep sa plang,nemaiputandu-mi stăpâni emotiile.
-Eu pe tine te iubesc,Darvin.
Nu vreau sa ma căsătoresc cu Will.
Darvin imi sterge lacrimile cu vârful degetelor,zâmbind trist.
-Și eu te iubesc,Alice.Si as vrea sa-ti dau ceva.E ceva la care țin foarte mult.
Observ cum scoate o cutiuță aurie din buzunar,apoi mi-o da mie.O deschid si vad o insigna aurie  de soldat foarte frumoasă in forma de coroană.
-A fost a tatei. I-a dat-o mamei inainte de a muri. Si ea mi-a dat-o mie.Stiu ca nu inseamna mult pentru tine,dar pentru mine e foarte speciala,zise el zâmbind.
-Imi place.Orice e de la tine imi place,ii zic eu si acesta zâmbește.
Il rog sa-mi pună insigna si acesta asa face.
As fi vrut să-l mai sărut o dată,însă m-am abținut,deoarece stiam ca in acest castel nu eram singuri.
To be continued...
La media Alice si Darvin

The crown princessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum