7+

2.3K 64 1
                                    

Po nějakých hodinách Jsem v bezvědomí na zemi...

Probudím se v stejný ložnici jako dneska ráno. Akorát že je večer a na hodinách ukazují 00:26 Hodin.
Vedle mě na stolku leží hrneček s čajem. Ale kde je Jakub a jak mě našel ? V tuto chvíli přichází do místnosti Jakub, bez trička a s becherovkou.

,, Máš vůbec tušení jak jsem se o tebe bál ? hledal jsem tě všude. " seřval mě.

,, Promiň.. ale jedno nechápu znáš mě od včerejška a hned si mě bereš k sobě. Však máte dostatek jiných hoes."

,,Ježíši, když jsem tě včera poprvé viděl tak jsem věděl že si úplně jiná než ostatní, říkali to všichni."

,, Však já jsem stejná jako všichni, miluju vaší hudbu, popíjí celý den když jsem v prdeli, dám si skoro denně Brko ve čem se liším od jiných?"

,, Nejsi ani z nejmenšího hlediska stejná jako ty hoes co pícháme, to mi věř. Nemáš vůbec žádný sebevědomí "

,,Hele už bych měla vážně jít..." Pomalu se chystám vstát z postele ale zase mě brání Jakub a šeptá mi něco do ocha..

,, Nepatříš mezi normální lidi jako na ulici , patříš do M+ holčičko !"

Já relativně rychle ztichla když mi šel tak blízko. Pak se zas vzdálil, a já zčervenala jak rajče..
Potom se vedle mě lehnul, a vzal mě do náruče.
Chvilku jsem si to užila. Ale stejně jsem nemohla uvěřit tomu co mi před chvilkou našeptal.

No svině, doufám že jste se nezbláznili 😂
Někdy v roce vychází možná další díl ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mrk mrk xd

MILION+ Kde žijí příběhy. Začni objevovat