21+

1.9K 54 7
                                    

Ve dveřích stál úplně na mrdky zhulený Dominik. Ani jsme nepromluvili a on bez dovolení šel dovnitř a lehnul se na mojí postel.
,,Co to má jako znamenat ?" Zeptala jsem se.
,, Drž hubu, a pojď se lehnout ke mě." Odpověděl a já nadzvedla obočí.
,, Neozveš se mi, nezajímala jsem tě tak proč jdeš zrovna za mnou?" Všimla jsem se že Dominik obrátil pohled na Moje fotky z dětství.
,, Sladká, usměvavá už od narození" mumlal si pro sebe. ,, Můžeš tu přespat ale já spím na gauči." Právě jsem si chtěla vzít svoji Peřinu ze spodní skříňky pod svý posteli. Ale v tom mě Nik chytil za ruku a přitáhl si mě k sobě.
,,Prosím pusť mě!" Začala jsem hystericky brečet.
,,Drž hubu." Políbil mě.
Chvilku jsem nevěděla co říct..
,,Ne, Dominiku, už na to nemám. Ojedeš mě Potom se mi ani neozveš, nenávidíš mě nejspíš, přijdeš ke mě domů úplně na mrdky a myslíš si že ti úplně jednoduše díky jednomu polibku odpouštím."
Díval se na mě, a mírně se usmál.
,,Klid, jsem tu.. omlouvám se " říkal s Vyhulením mozkem.
,,Žádný klid kurva! Sereš mě upřímně ! Dopíči nechápeš že jsem do tebe zamilovaná? Ale ty mě nemiluješ... Takže se kurva přestaň se mnou hrát jak s děvkou.." zhroutila jsem se na zemi.
Dominik se sednul na Zem, zvedl mi hlavu tak abych se mi přímo dívala do očí. Má tak nádherný Zelený oči.. a z toho se mi chtělo ještě víc brečet..
,,Nebreč, prosím" smutně se mi díval přímo do očí. Potom mě nesl na postel. Začala jsem hrozně brečet když jsem cítila tu jeho vůni která mi tak Hrozně chyběla.
,,Neplakej říkám, však jsem tu" jemně mě pohladil po vlasech.. usnula jsem mu v náručí..

Taaak, a je tu další!!!! 😂😂❤️ Doufám že se vám tady ten díl líbil 😌❤️

MILION+ Kde žijí příběhy. Začni objevovat