25+

1.8K 49 0
                                    

Celou cestu domů jsem pro brečela.
Jak můžu být tak naivní co se týče Dominika?
Vyndám si ze skříňky Wiskey a začínám ho do sebe kopat. Cítila jsem jak mi ten alkohol leze na mozek a rozhodla se že pojedu zase za Nikem. Na cestě mi napadlo mu zavolat co když spí. Snažila jsem se mu dovolat ale má vypnutý mobil. Seru na to je to Dominik on nikdy nespí dokud nechcipne. Všimla jsem se že dveře do vchodu jsou odemčený. Vyšla jsem schody a dívala se chvilku na dveře do bytu. Potom jsem zazvonila. Otevřela mi holka, jen v podprsence a kolem sebe omotanou peřinu. Zhroutila jsem se přede dveřmi ten alkohol byl na mě nejspíš moc.. ,,kde je.." nedokázala jsem mluvit. Slyším jak ta holka se zeptala namyšleně Dominika jestli mě má pustit dál potom zavřela dveře. On na mě nejspíš sere..
Začínám brečet a ztrácet vědomí taková zkurvená zima. V tom se rozrazi dveře a Dominik bez trička si mě rychle vzal do náruče a položil mě na gauč. Potom odešel a já slyšela jak seřval tu holku a potom ji vyhodil. V tom mi došlo že ta holka stala přede mnou v podprsence a Dominik neměl tričko.. zase.. už na to nemám Seru na něj.. neměla jsem sem chodit.. proč jsem tak tupá.. začala jsem ještě víc brečet. Přišel za mnou Dominik.
,,Hele.. já.. promiň.." říkal.
,,Mě to tvoje promiň už nezajímá, dělej si co chceš. " Říkala jsem v klidu a otřela si Slzy. On se na mě podíval smutně. Vzal mě do náruče a nesl mě do ložnice a položil mě na postel. Tohle už tady bylo tolikrát.. šel se osprchovat a já mezi tím přemýšlela a dívala se z okna. Už mi žádný Slzy netečou už prostě nemám sílu.  Vrátil se a opřel se o dveře a zadíval se mi smutně do očí. Když jsem se toho všimla tak jsem vstala z postele a políbila ho. Vím že mu jde jen o to jedno tak já mu to dát mužů jestli bude potom spokojený.  On začínal spolupracovat a po nějaký chvilce se přidal i jazyk.

Uuuuu začíná se to tu pěkně zvrhnout xd❤️

MILION+ Kde žijí příběhy. Začni objevovat