Vešel dovnitř a mířil do ložnice kde byl Jakub, pozdravili se a Nik se šel posadit na křeslo.
,,Tak půjdem dneska nikam ?" Zeptal se nervózně Dominik.
,,Jestli tady Slečna půjde s námi tak jistě že ano " dořekl yzo a ukázal na mě.
,,No měla bych spíš jít domu kluci, vy si to tam užijte "
,,V tom případě já nejdu" zamračil se yzo.
,, Ježíš, to nechceš jít kvůli nějaký Hoe kterou stejně potom odkopneš? " Dodal Dominik a mě se nahrnuli slzy a snažila jsem se i přesto falešně usmát. Hodně se mě to dotklo jelikož si beru od Nika a Yza příklad, zkrátka jsou moje idolyYzo se postavil z těžka na nohy i přes ty mnoha promile který vypil.
,,Hele, ona je pro mě nový člen naší rodiny! Cítím se jak otec kterej musí svojí dceru ohlídat a naučit ji věci který jsem si já za ty 28 let naučil ! Ona na tebe působí jako hoe ? Tak to jí teda moc neznáš chlape. Už jen od pohledu je hrozně sympatická, tak kurva drž hubu Dominiku !"
Nik se zamračil a podíval se nenávistně na mě.
,, Hele, už bych měla jít. " Nahrála jsem falešný úsměv vzala si věci a mířila k dveřím.
Yzo mě šel doprovodit.
,,Hele neber si to k srdci, on je nejspíš na Extázi a ožralej jak hovado jinak by něco takového neřekl "
,, Jasně" obejmula jsem ho na rozloučila se s nim.Tak trošku kratší ale zajímavější kapitola po dlouhý vážně dlouhý době 😂 pls nebuďte nasraný but blíží se konec školního roku a pro mě i konec zakládky. Není čas tak se zase omlouvám xd❤️