20+

2K 63 2
                                    

Nechápu ho...
Chvilku jsem se dívala na televizi a přemýšlela o tom co se bude dít dál a rozhodla se že půjdu na balkón za Nikem.
Vešla jsem na balkón a podívala se na nika jak se e dívá z balkonu na Pardubice nejspíš přemýšlí jelikož si mě nevšiml. Vypadal tak nervózně a zároveň nasraně a smutně. Nejspíš to bylo kvůli mě jelikož mě nejspíš nechce. Na šuk jsem mu Nejspíš nestačila.. upřímně Hrozně mi na něm záleží. Teď jsem zjistila že jsem nejspíš vážně do něj zamilovaná ale to je mi k ničemu jelikož on mě nejspíš nemiluje..
,,Měla bych nejspíš jít.." řekla jsem a vzala si Věci, klíče a mobil a šla k dveřím. A odešla on mi ani neodpověděl..
Doma jsem se zhroutila.. slzy všude možně.. zase jsem se zamilovala do chlapa kterej mi tu lásku nemůže vrátit.. jsem ještě více nasraná že jsem se s ním vychrapala jelikož mi je jasný že se na mě teď vysere a nejspíš se mnou už nepromluví ani posraný ahoj. Ach jo..
Druhý den:
Je už skoro večer a on mi ještě pořád nepsal.. měla jsem to vědět... Nejsem nic zvláštního.. na šuk se mu nejspíš dostatečně líbím.. pořád brečet mě nebaví... Napíšu Jakubovi jestli nepůjde na návštěvu, tak se s ním mužů opít.
Chat:
-------------------------------------------------------
Já:
-hele, nejdeš u mě doma pít?
Jakub:
- Jasněěě kotě, nakoupím nějaký ten Chlastík a přijedu jeea? 💗
Já:
-good, dělej jako nemám celý den čas 😌❤️
Jakub:
-tak schválně si kvůli tobě počkám v tý nejdelší frontě😂
Já:
- zkus zmrde !🥵
Jakub:
-tak já přijedu paa😈
Já:
- dobře paa🖤
-------------------------------------------------------
Jakub je moje malý štěstíčko. Jsem ráda že ji mám je tu pro mě Každou chvilku ve kterou potřebuju jeho přítomnost.
Po chvilce přijel.
,,Sorry že to trvalo jak svině ta nejdelší fronta se mi stala realitou :((" říkal a já se jen falešně usmála ale on si toho samozřejmě všiml hned na první pohled.
,,Stalo se něco ? " Zeptal se a měl starost.
,,Nic se neděje pojď jdem nahoru " nahrála jsem úsměv.
Chvilku jsme popíjeli a Na konec jsem se rozloučila s Jakubem kterej potom odjel domů.
Chvilku jsem trávila na mobilu a potom jsem chtěla jít spát ale v tu chvíli mi někdo zazvonil u dveří.

Taaaak začíná to být zajímavé😂😂❤️
Můžete dát popřípadě hvězdičku❤️ napište vaše názory na Tenhle příběh ❤️

MILION+ Kde žijí příběhy. Začni objevovat