,,půjdu Domu" pustil mě a začal si přebrat svý věci.
,,Jakto však je šest ráno?" Odpověděla jsem mu.
,,odpoledne se pro tebe staví Jakub " díval se do mobilu. Odešel..
Celý den jsem byla sama doma nikdo mi nevolal ani nepsal takže jsem se dívala na horror v televizi. Zavolal mi Jakub.
J: Jakub S: já
J: ,,Čau, hele jsi doma?"
S: ,, jasně pročpak?"
J: ,, musím vyzkoušet tvůj hlas jelikož se nám na další track hodí holčičí hlas. "
S: ,,já zpívat neumím "
J: ,, uvidíme. "
S: ,, Ježíš :(("
J: ,, přijedu, za cca deset minut "
S: ,,fajn."
Odložila jsem mobil abych ze sebe aspoň nějak udělala člověka. Dala jsem si řasenku malovala si obočí. Učesala jsem své vlasy, a vzala si tepláky a triko. Do pár minut zazvonil Jakub a šel nahoru.
,,Nazdar kočko!!" Obejmul mě silně.
,,Nazaaar" usmála jsem se.
Sedli jsme se na gauč a chvilku si povídali.
,,Hele tady mám menší text. Jestli bys mi hodně nezkoušela za rapovat. " Zvedla jsem obočí.
,,Fajn dej mi to." Uchechtla jsem se mírně a papír mu přebrala.
,,Tu Songu znám, polední grál" usmála jsem se.
,,Tohle zpívej" ukázal mi na poslední sloku.
Zazpívala jsem mu.
,, Děláš si ze mě prdel??" Udiveně se na mě podíval.
,,Cojeee?" Usmála jsem se.
,,Prej neumím zpívat, kámo ty si bomba kurva !" Nadšeně se na mě díval otevřenou pusou.
,,Ty si debil." Uchechtla jsem si.
,, Pojď" začal mě za sebou tahat.
,,Čekej demente, musím si vzít klíčky a něco pořádného na sebe " udiveně jsem se na něj podívala. On kývl hlavou a já se šla oblict svý roztrhaný džíny, a delší tričko, vzala jsem si svoje vansky a šla Jakubovi naproti on už stál nedočkavě u dveří.,,Dělej ! " Táhnul mě za ruku ven a pořád se smál jak sluníčko. Nasedli jsme se do auta a jeli cca 20 min do nějakého studia. Když jsme vyšli tak jsem viděla konexe jak se dívá do počítače, Hasana kterej zrovna u mikrofonu rapoval.
,,Kde je Dominik? " Zeptal se Jakub konexe.
,, je v izbe užíva si s dievčatami" ukazoval na nějaký dveře.
(Neumím slovensky, ale pán Bůh Google překladačů mi pomůže 😂)Tak a je tu další doufám že se vám knížka líbí ❤️