18+

1.9K 58 1
                                    

Dominik:
Doprdele, ona je Tak nádherná, provokativní, a hrozně příjemná.. voní tak moc.. ale ne, nemůžu , nechci aby mi zase někdo ublížil. Moje bývalá byla úplně stejná. Hodná na začátku a potom mě bez důvodně podvádí. Už to je skoro rok co se to všechno stalo. Ale trápím se kvůli tomu ještě pořád.. však já ani nevím jestli jsem vážně do ní zamilovaný. Respektive jestli je zamilovaná do mě. Najednou uslyším bouchnutí dveří.. asi odešela.. zamrzelo mě to upřímně řečeno.
Sára:
Musela jsem jít, měla jsem pocit že nejsem uvítána. Je mi jasný že Nik mě nemiluje a nikdy milovat nebude.. ale stejně se mi vždycky rozbuší srdce když ho vidím. Ale zas nejsem žádná děvka která by se s ním vychrapala.. S tím se bude muset smířit i když... Jeho oči jsou vážně přitahující.. volá mi... Mám to vzít ,nemám to vzít? Já to teď prostě zvednu.

,,H-h-halo?" Nervózně jsem zvedla telefon
,,Kam si odešla ?" Zeptal se s klidem.
,, No, to nemůžu jít kam chci ? " začala jsem se chechtat.
,, Pojď zpátky potřebuju s tebou mluvit. " Jemně a s klidem řekl a tipl telefon.

Proč chce abych šla zpátky ? Já mu vážně nerozumím.. bojím se, co přijde. Jsem zase šťastná že chce abych přišla zpět. Když nad tím přemýšlím tak se my vytváří široký úsměv na tváři.

Taaaak a zase další díl 😌💗 doufám že vás to baví číst 😂❤️ děkuju za tolik slehnutí jsem mega ráda že si to přečtěte ❤️

MILION+ Kde žijí příběhy. Začni objevovat