Ráno jsem se probudila u nika v Posteli chvilku mi nedošlo co se včera dělo.. než jsem se všimla že jsem úplně nahá... Upsík... Nepamatuji si vůbec nic. Nik ještě pořád spí ale co se včera kurva dělo? V tu chvíli mi všechno došlo, ouu, já jsem rozjetá jak kráva když jsem ožralá bejby říkám si a potichu si zasměju. Vstávám z postele tak abych nika neprobudila. A dojdu se osprchovat.. když jsem vyšla ze sprchy tak ještě porad chrapal. Dojdu pomalu za něm do postele a mírně ho políbím na tváři. On otevřel oči podíval se na mě a usmál se. ,,To ti to trvalo tak dlouho ?" Zasmál se.
,, chceš míchaná vajíčka?" Zeptala jsem se ho když si zrovna šel oblict tepláky.
,,Dej mi cokoliv" obejmul mě ze zadu a já se na něj rychle otočila.
,,Řekni mi pravdu spal si včera s tou štětkou která tady byla?" Zeptala jsem se ho a on měl sebejistou odpověď.
,,Kdyby si přišla úplně na mrdky o deset minut dýl tak by jsme se nejspíš vyspali. To ty jsi mi včera vyčerpala sílu." Jemně se usmál a přitáhl si mě za boky. ,, Jasně, ale za chvíli nam hoří vajíčka" pustila jsem se z jeho obejmutí a věnovala se vajíčkám. On se mezi tím šel sednout na sedačku, a koukal na všechny sociální sítě.
(Nechce se mi vysvětlovat a bla bla bla prostě pokračujeme když dojedli xd)
Šla jsem na balkón abych si zapálila cigaretu s tou myšlenkou nebo spíš otázkou co mezi námi teda je? Pořád mi to vrtělo hlavou.
V tom přišel na balkón i Dominik v rukou držel telefon a zapálil si cigárko.
,,Hele ?" Nervózně jsem se na něj otočila.
,, Copak?" Odložil mobil a sladce se usmál.
,,Jak to teda mezi námi vidíš?" Upřímně se bojím odpovědi.
,,no, jak chceš abych to co mezi námi je vnímal?" Připadá mi nervózní.
,,Ty víš co si přeju já.." dívala jsem se z Balkónu.
,,Cokoliv co si přeješ to dostaneš" obejmul mě a já se široce smála.Taaak a je tu další díl🥵 už ani nevím co vám mám napsat jako xd 😂😂