,, chceš abych šel koupit nějaký chlast? Můžeme dneska večer popíjet přespíš u mě a potom..." usmál se a zkousl si ret.
,,Můžeš mě hodit mezi tím domu abych si mohla vzít aspoň nějaký to oblečení abych vypadala jako člověk ? " Zasmála jsem se.
,, Jasně, neobleč se moc, stejně to zase z tebe ztrhnu." Políbil mě.
,,Neboj, tak já si jdu vzít svý věci. " Odešla jsem z balkonu a posbírala si oblečení.
Oblékla jsem si džíny nějakou Delší mikinu od Nika a vyrazili jsme.
Když jsme byli u mého domu tak mě naposledy políbil a jel dál.
Šla jsem domů a pozdravila svoji mamku.
,,Od koho máš du mikinu?" Zeptala se Udiveně.
,,Je od Kamaráda" odpověděla jsem.
,,Kde jsi ty tři dny byla?, nemohla jsem se ti dovolat." Říká.
,,Já přespala u kamarádky, popíjeli jsme chápeš. " Šla jsem do svého pokoje a podívala se na mojí skříňku plnou Rozházeným oblečením. Vybrala jsem to co jsem tam jako první viděla, a odešla do kuchyně. Kde stála opět máma.
,,Ty zas jdeš ? Kdy se vrátíš ?" Usmála se
,,Zítra se vrátím přespím zase u kamarádky" uklidněla jsem ji.
Nemůžu říct mámě že jsem s Dominikem, jelikož M+ nenávidí. Vyšla jsem ven a zavolala Dominikovi.
D: Dominik S: JáD: ,,Ano bejby"
S: ,, Přijedeš pro mě prosím?"
D: ,,no už jsem dávno tady a koukám na tebe."
S: ,, počkat kde? "
D: ,,na parkovišti "Otočila jsem se a tam skutečně seděl Dominik v autě. Smál se mě tak moc že mu zaskočil Cigaretový kouř. Šla jsem k autě a sedla se na místo spolujezdce. Políbila jsem ho. A jeli jsme k němu.
Tady menší kratší díl doufám že se vám líbí 🖤