Vzal si mě do náruče a položil mě opatrně na postel. Začal mě líbat na krku, šel i Níž na břicho. Ale potom se zastavil.
,,Já.. já.. nemůžu.." říkal a smutně se na mě podíval.
,,Však to je to co chceš?" Dívala jsem se mu do očí.
,,Tohle není to co já chci.." dodal.
,,Tak kurva.. když jsem do tebe zamilovaná tak toho využiješ a potom mě Bez citu odkopneš.. ale když se ti já sama nabízím tak ti to taky nestačí.. tak mám odejít úplně abys ses na mě nemusel dívat nebo já tě nechápu.." rozbrečela jsem se.
,, my žijeme úplně jiný životy. Ublížil bych ti nebo ty bys ublížila mě." Otřel mi slzu.,,Já tomu věřím že ty bys mi neublížil a já bych v žádným případě neublížila tobě..teď mě zbytečně trápíš tím že si ze mě děláš legaci..tak mi rovnou řekni že Mě nemiluješ a.." přerušil mě.
,,miluju tě " říkal klidným hlasem. Já začala hystericky brečet.. a objímala ho.
,,To ti kurva dost dlouho trvalo.. " říkám a přitom se mírně zasměju.
Políbila jsem ho a on hned spolupracoval. Začal mi sundávat tričko a když to už měl, tak jsem se vrhla na jeho tričko. Sundala ho a uviděla jeho krásný tělo který mě tak hrozně chybělo. Když jsem se na něj podívala podíval se mi přímo do očí. A otřel mi jednu zbylou Slzu. Usmála jsem se a mi začal sundávat džíny. Potom se díval na moje tělo a zkousl si rty.
,,To mi nestačí" mi šeptá do ucha. A začal mi rozepínat podprsenku. Prohlídnul si moje celý tělo a políbil mě na krku. Potom šel níž a níž já si ho potom vzala pod sebe. Sundala mu boxerky a chvilku se dívala na tu pěknou chloubu. Nechtěla jsem ho věčně trápit tak jsem si ji rovnou vzala do pusy on začal oddychovat a já to ráda slyšela. Chytil mě za vlasy aby určoval tempo. ,, Už.. budu.." já si ho vyndala z pusy vzala si ho do Ruky a zacala s ním rychleji pohybovat nahoru a dolů. Když si úplně oddychl, tak tu skvělou bílou tekutinu vystříkal a já si ji radostně nechala stříkat do pusinky. potom si mě vzal Dominik pod sebe stáhnul mi kalhotky a začal mě divoce lízat, už to nemohl udržet tak mě chvilku líbal a bez upozornění se do mě zasunul. Oba jsme začali oddychovat. Byl každou minutu rychlejší.
,,Otoč se " mi jemně šeptal do ucha. ,,Co chceš dělat " usmála jsem se provokativně. ,, Uvidíš" otočila jsem se, a on mi ho strčil do análu. Oddychovala jsem a cítila jak mi ho pomalu zasunul do zadku. Bylo to tak bolestivý ale tím vic jsem byla nadržená. Začala jsem hlasitě oddychovat a on též. Když ze vynikl tak jsme se lehli na postel a ještě pořád oddychovali. On si moje oči pořádně prohlížel a políbil mě.Tak a je tu další eeeeeh trošku delší a šílenější kapitola 😂😂❤️ děkuju za tolik hvězdiček a slehnutí vážně si toho vážím ❤️