Sunt mulţi care nu stiu ce înseamnă Holocaust cu adevărat(etimologic) si sunt si mai mulţi care cred ca e la modă sa jignesti pe cineva spunând ca e evreu.
In capitolul ăsta veţi găsi sursele de inspiraţie după care am facut carte,plus alte informaţii despre Holocaust.
-Holocaust se zice că ca vine de la cuvântul ebraic Soah care înseamnă distrugere
-Un supravieţuitor al Holocaustului originar din România a câştigat premiul Nobel pentru Pace.
-Deşi pare greu de crezut,in anii 30" existau mai mulţi adulţi care se uitau la desene animate decât copii.Însuşi Goering i-a facut cadou lui Hitler de ziua lui casete cu Mickey Mouse.
Deoarece desenele erau mai mult orientate pentru adulţi,există o parodie in care Duffy Duck il loveşte pe Hitler in cap cu un ciocan de lemn.
-Există cărţi care contestă însăşi existenţa Holocaustului.Cea mai faimoasă dintre ele se numeşte "Chiar au murit 6 milioane?"
-De asemenea sunt cărţi despre Holocaust.Cea mai faimoasă este "Jurnalul Annei Frank"
-Personajul Magneto din benzile desenate X-Man a fost un polonez evreu care a fost trimis la Auschwitz.Mai multe detalii sunt in banda desenată "Magneto"s Testament"(daca poate cineva sa imi facă si mie rost de ea aş fi foarte recunoscator)
Se pare ca a fost salvat de acolo ca într-o coincidenţă de Wolverine.
Inspiraţie:
-Totul a început cand m-am înscris,sfătuit de profu' de istorie la un concurs ce avea ca tema Holocaustul.
-Profesorul mi-a dat O GROAZA de materiale,printre care si un manual cu Istoria Evreilor in România.
-Am căutat pe Wattpad si nr.de cărţi cu temele "al doilea război mondial,nazism,holocaust" lipseau cu desăvârşire in limba română.
-M-am gândit sa fac o carte despre Holocaust din perspectiva unui copil,inspirandu-ma din documentarele de pe Nat Geo.
-Începuturile au fost mici,aveam si încă am puţine voturi dar nr. de vizualizari era uriaş,multe persoane cerând capitole noi cât mai curând.
-Cat despre personaje,aici sunt sursele de inspiraţie:
-Numele Arthas vine din jocul WoW,era un print bun care dorea răzbunare însă i-a trimis pe toţi la pierzanie.
-Numele Barbara vine de la numele actriţei care joacă rolul de mama a lui Alex in "Magicienii din Warvely Place"
-Numele Sofia înseamnă "înţelepciune "
-Mulţi ar fi jenaţi sa aibă o rudă numită după un pers. biblic.Nu si eu!Pe tatăl meu il cheamă Moise,pe bune!Tradus Moise înseamnă "Cel scos din ape"
-Numele Sisif vine de la pers. mitologic Sisif care a fost condamnat de zei sa ridice un bolovan pe vârful unui munte la nesfârşit.
-Heimer este o prescurtare de la Heimerdinger,un pers. dintr-un joc pc foarte popular numit League of Legends.
-Printre sursele de inspiraţie pentru viaţa in lagăr m-am inspirat din documentarul "God on trial".
-Sunt multe referinţe si date reale din război
CITEȘTI
Holocaust-Inceputul Sfarsitului
RandomJoseph Arthas e doar un copil român de origine evreiască care trăieşte o viaţă normală si fericită in Timişoara anului 1938,implinind 10 ani. Aceasta e povestea cum Arthas a supravieţuit Războiului Mondial,destrămării "României Mari" si a familiei s...