Capitolul 26."Arde Parisul?"

182 10 1
                                    

Eu,Arthas,împreună cu ceilalţi prieteni ai mei ajungem la periferia Parisului.
Ceea ce nu ştiam este ca există încă lupte de stradă si ciocniri violente.
Hitler a decis sa distrugă Parisul in totalitate ca Aliaţii sa nu mai aibă ce sa salveze.

Eu si cu prietenii mei tocmai am ajuns in suburbia oraşului.Ne dam jos din maşină si vedem întreg oraşul transformat in câmp de luptă.

Leonidas:Vai,nu sunetul ăla....JOS!!!

Se auzea un sunet ascuţit de parcă ar cădea ceva.Cu toţîi stăm jos dar nu se intampla nimic.Apoi un zgomot de explozie se propagă peste tot.
Exupery vede lângă Catedrala Sacré Coer un nor enorm de praf.

Eram la margine dar privelistea asupra Parisului era minunat de ingrozitor:era cam de 4 ori mai mare decât Timişoara si o treime era in ruine.

Apoi auzim un strigat ciudat.

Soldat(in rusă):Mâinile la vedere!

Ne întoarcem si erau 4 soldaţi care vorbeau rusă,înarmaţi.

Leonidas:Faceţi ce spune!
Dantes:Nu toţi vorbim rusă sa stii.Am face ce spune dar CE?
Leonidas(evident iritat):Doar faceţi ce fac si eu!

Cu toţîi mergem după ei.Prima impresie e WOW!
Era o bază militară a Aliaţilor.
Tancuri,avioane,maşini de transport,motociclete americane.

Englezi,indieni,polonezi,americani, canadieni si ruşi intr-o singură
armată.

Mi-as dorit sa fi ştiut ceva engleză acum. ...

In curând vedem un cort in care imi cer sa intru .

Un ofiţer se afla in faţa unei mese.Avea o mustaţă cu o barbă grozavă ca un preot.
Costumul de soldat il dadea de gol.Ţinea un trabuc in mâna dreapta si in cort era un miros mai rău decât cel de afară.

Dupa un timp mi se alătura Leonidas.

Suntem nevoiţi sa stăm tot timpul in picioare.

Leonidas:Domnule,este o greşeală, nu suntem nazişti!Trebuie sa ne....

Soldatul de lângă el il loveşte peste cap cu tocul puştii.Ma incordez ştiind ca eu urmez.Dar nu se întâmplă.

Ofiţerul:Sa înţeleg ca el vorbeşte rusă?
Leonidas:Nu,dar va rog! Nu e nazist!Nici germană nu ştie...
Ofiţerul:Dacă mai vorbeşti aşa o primeşti si tu si prietenul tău.
Bietului îi dai pe puţin 35 de ani,cât are?

Leonidas:20.Jur pe Kiev ca nu mint.

Ce ma enervează este ca nu înţeleg o iotă din ce spun.Însă tipul işi face cruce si se uita la mine curios.După aceea Leonidas imi cere sa imi dau jos cămaşa.

Nimic neobişnuit:urme de bici si cicatrici diverse.

Ofiţerul:Dăţi si tu jos cămaşa.

După ce vede ca e si el plin de răni îi cere sa îi spună ceva la ureche.

Ofiţerul:Ati scăpat de închisoare?Sunteţi condamnati?Mercenari?
Leonidas:Nu.
Ofiţerul:Sa stii ca se caută pe mulţi bani.Dacă aveţi inteligenta faţă de inamic e si mai bine...
Leonidas:Domnule nu suntem criminali!Am scăpat dintr-un lagăr nazist.

Ofiţerul stă pe gânduri si îi spune celorlalti soldaţi sa plece.Si sa ma ia si pe mine.

Leonidas:Va rog lasatil.Cum am spus,vorbeşte doar evreiască.

Se pare ca ma lasă. In condiţiile in care PROBABIL stiu ca eu nu înţeleg nimic.

Ofiţerul:Am auzit zvonuri ciudate in care nemţii aveau închisori in care exterminau ruşi si francezi.Cât de adevărat e?
Leonidas:Pe jumătate.Care e situaţia aici?

Ofiţerul:Pentru început,Bien venú a Paris, aşa cum glumesc canadienii.Ori aşa spun bine venit in Paris sau mai bine zis ce a mai rămas din el.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 14, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Holocaust-Inceputul SfarsituluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum