Am avut simulări,teze si teste peste altele,plus ca am găsit o nouă pasiune:PSP-ul.Nu,nu mi-am luat unul,joc astfel de jocuri pe PC cu un emulator si pot spune ca e genial.
Capitolul de azi si următorul nu au legătură cu povestea in sine,se referă la situaţia Americii si a Japoniei in război.Hawaii,1942,câteva ore după atacul de la Pearl Harbour.
Da-mi mâna!!!Repede!
.............................................................In aproprierea insulei Iwo Jima,Aprilie 1944.Ora 6.00 dimineaţa.
Russel:Trezeşte-te,retardule!
Martin:WHOA?!Unde?Ce?Suntem atacaţi?
Russel:Nu dar o sa intarziem la masă!După cum vedeţi,numele meu este Martin Johnson si prietenul meu extrem de manierat este Russel Martinez.Amândoi suntem parte a echipajului navei USS MASSACHUSETTS.Acum urmează partea cand ne indopam cât mai repede cu fasole si carne la conservă.Avem doar 20 de minute pauză de masă la fiecare masă.
Russel:Ce ai omule?Încă de cand ai venit aici e aceeaşi poveste!Vorbeşti in somn,plângi,o dată chiar te-am auzit cum tipi!
Martin:Scuze,încă visam cum ma inecam in fosta nava.
Russel:Da,cu toţîi ştim,singurul supravieţuitor al navei USS bla bla bla.....Şti ca ar trebui sa stai acasă.Războiul te-a marcat cam greu,poate si un doctor ar fi de ajutor.....
Martin:Nu ma mai şicana!M-am reîntors ca sa îi razbun pe prietenii mei,dar mai ales pe fratele meu Joshua!Russel:Mda,asta e ceva ce merită sa lupţi.
Eu si Russel suntem total diferiti,la propriu:e afro-american si eu sunt european,însă nu stiu cum ne completăm unul pe celălalt.Motivul pentru care doar pare enervant este totuşi mai întemeiat decât pare.
Russel:Taică-miu nu a muncit ca un sclav pentru şcoala mea militară doar ca sa ajung spălător pe punte!Iţi dai seama ce tupeu?L-au luat pe fiul unui senator si l-au băgat direct ofiţer,si nici nu ştie sa ţină o bazuka cum trebuie!
Martin:Da......ce ai de gând după prânz?Russel:Azi eu trebuie sa le spăl costumele celor de la SEAL.
Martin:Nu sunt deja spălate?Ma refer ca stau mai tot timpul in apă.
Russel:Nea.....Sunt pline de noroi,alge si chestii pe care NU vrei sa afli.O groază din ele au nevoie de retuşuri.După ce terminăm instrucţia de la 18.00 la 19.00 avem liber.
In timpul ăsta am timp sa scriu despre cele întâmplate in jurnalul meu.
Cand am intrat prima dată in armata era cu 6 luni înainte de Pearl Harbour.Noi trebuia sa avem grijă ca navele nipone sa nu ajungă până la noi.Zilele erau plictisitoare si de cele mai multe ori erau refugiaţi malaezieni care veneau in Honolulu,dar vai,ce n-as da ca totul sa fie la fel.....
Cand japonezii au atacat portul două treimi au murit din cauza bombardamentului,restul s-au înecat,dar absolut nimic nu e mai oribil decât sa te ineci,prins in fiarele contorsionate.
Fratele meu a murit aşa chiar sub ochii mei prins sub niste bare de metal.El si prietenii lui au murit înainte sa tăiem barele.
Dar nu era singurul,eu însumi aveam o soarta apropiată:Dimineaţa aceea nava mea s-a scufundat cand eu eram in cabina mea.Am supravieţuit ieşind pe fereastra camerei mele.După aceea,am jurat sa ma întorc sa le arăt niponilor ce se intampla cand se pun cu SUA!
Am avut destule probleme,dar surprinzător a fost ca japonezii erau ultima problema!Corali in care puteai sa mori blocat,rechini,şerpi,malarie,boli tropicale si frica de băştinaşi canibali(nu ca am văzut vreodată) ne-au creat probleme.
Chiar in timp ce vorbim are loc o luptă aeriană!
Avionul lor,Mitsubishi Zero este un ucigaş uşor de doborât,dar nici nu am pomenit ce au devenit.Ele sunt acum...INCOMING PLANE!!!!!!!!
Russel:Trebuie sa mergem in carlinga,ACUM!!!
Martin:Cade?
Russel:Cade....Aproape tot echipajul se mişcă pe navă de parcă Marilyn Monroe a urcat pe navă.Peste câteva secunde totul se termină si un miros de grătar si petrol acoperă aerul.
Un avion nipon tocmai a distrus jumate din nava alături de noi.
Aceste avioane sunt bombe vii si pilotii sinucigaşi se indrepta direct spre nave.
Aceste avioane kamikaze sunt considerate de japonezi ca fiind adevărate "vânturi divine".Unii zic ca e doar o chestiune de timp pâna cand o sa devenim o victimă a acestui atac.EU sunt unul dintre ei.
CITEȘTI
Holocaust-Inceputul Sfarsitului
De TodoJoseph Arthas e doar un copil român de origine evreiască care trăieşte o viaţă normală si fericită in Timişoara anului 1938,implinind 10 ani. Aceasta e povestea cum Arthas a supravieţuit Războiului Mondial,destrămării "României Mari" si a familiei s...