Sabah olmuştu ve saat tam 10'da alarmım çalmıştı kendimi bir anda yatakta zıplarken buldum malum alarm mehter marşı bide son ses kulağımın dibinde çalıyor gelde zıplama kendime gelmek için bir kahve suyu koyup kaynatmıştım suyun kaynaması ile kahvemi içmeye başladım bir yandan da hazırlanmaya başlamıştım çünkü erken gidicek tim sırf edayla görüşe bilmek için neyse kız 14:22 olarak çalışıyor bense kapanış yani 16:00 neyse kahvemi bitirip üzerimi değiştirip pastanenin yolunu tutum malum kahvaltımı poğaça ile yapan birisiyim neyse kahvaltı için pastaneye gittim ve Ahmet abim ile az biraz muhabbet ettikten sonra poğaçamı yemeye başlar ardındanda avmnin yolunu tutardım hergünüm aynı önce yatakta zıplar sonra kahvemi içer en sonunda pastanede kahvaltı ederdim neyse konudan uzaklaştım durakta gelen servise binmek için hareketlendim ve servis ücretini ödemek için söfere ücretini ucattım önce öğrenci yurduna oradan otobüs ile nilüfer gidicek tim öyle böyle avmye gitmiştim ve catı arasının yolunu tutmuşum orada oturup telefonumla ilgileniyorken o gelmişti eda yanıma geldi oturdu elinde bizim yani Popayes in tepsisi vardı biriyle yemek değiştirdiği belliydi neyse poprol almıştı ve Bi ısırık aldı tuzluydu arkadaş tuzlu yapmış ve kız tuzu sevmiyor zorlukla yuttu ağzındaki lokmayı ve direk kenara bıraktı YEMEDİ. Bune be tuz var bunda oysaki koyma dedi sinirle kim yaptı diye sormak la yetindim dedi uzun boylu mavi gözlü tarif ettiği yakup idi ki yakup ta güzel yapar hatta en iyi elemanlardan birisi idi dedim tamam ben onunla konuşurum kulağını çekerim dedim bilmiyormuş gibi vardiyasını sordum oysaki biliyordum tabi değişmeseydi :D 12:20 olarak gelmişti vardiyasına bana sorduğunda kapanış demekle yetindim. Ama bugün zor olucaktı çünkü bugün cuma ve sevkiyat vardı en sevmediğim gün çünkü bir kamyon dolusu mal geliyor ve onları düzenli bir şekilde depoya yerleştirme gerekiyor. Saatim yaklaşıyor ve kızında aynı şekilde molası bitiyordu girmeden yemek değiştiren varmı diye sordum oda ben zaten seninle değiştim dedi saşırıp kalmıştım haberim yoktu fakat hoşuma gitmemiş değildi o benden önce kalktı gitmek için çünkü müdürü erken çağırmıştı o kalktı ve merdivenlerden indi benmi ben sadece onun gitmesini izledim ve git gire bağlanmaya başlıyorum fakat arada Bi sorun vardı CAN onun gönlü Canda idi ondan başkasını görmüyordu.
Ardından daha vaktim vardı bende aşağıya indim ve pidenin yanına gittim Esma ile şakalaşırken emin geldi yanıma Esma ile şaka hitabı şeyler söylemeye başladı emini severim rahat birisi fakat bazen rahatlığı çok sinir bozucu olabiliyor neyse Esma ile benim üzerimden şakalaşmasına alışkınım hatta hoşuma dahi gidiyor fakat şuan farklı birşey var çünkü eda var aklımda şaka adına bile olsa kendimi kötü his ediyordum ve bir anda kalp kırmıcak şekilde tersledim ve ben doluyum aklımda başkası var dedim Esma hemen anladı eda dan hoşlandığımı çünkü hep onu izliyordum sırf onunla muhabbetim olsun diye yemek değiştirme yapıyordum evet dedim ondan hoşlanıyorum seviyorum o benim için herşey nefesim öl dese ölücek kadar seviyordum. Sonra müsterileri geldi diye kenara çekilip masaya oturdum emin yanıma geldi ve haftaya işim varmı diye sordu var dedim o an ne işim var diye sordu hiç çekinmeden edayla sinemaya randevum var demiştim şasırmıştı. Çok geçmeden iş saatim geldi ve işe girdim