Sabahı ölü gibi uyanmıştım yatakta az yuvallanıp dün olanları düşünmeye başladım sonunda kendimi yataktan kaldırdım ve işe gitmek için hazırlandım eve gittimde o gün çok yoğundu ve ben kasada idim fakat beni müdürüm bir anda arkaya aldı. Sinirlenmiştim ama arkaya geçmeyi bildim. O gün kabus gibiydi atışmalar laflar kavgalar hiç eksik olmuyordu özelikle hayla dünün etkisi üzelimdeyken. Kapanış ekibinin gelmesi ile müdürüm beni yemeğe çıkardı ve her zamanki menümü hazırlayıp yemeğe çıktım her zamanki gibi çatı arasına gittim. Malum dışarısı okadar dolu ki iğne atsan yere düşmez çatıya gitti. Yemeğimi yerken yine o geldi artık buluşma noktamız olmuştu bana selam verdi bende selamına karşılık verip dün olanları sordum aklımda küsmüyüz diye geçiriyordum ve bir cevaba ihtiyaçım vardı ve hayır değiliz nereden çıkardın diye sordu dün olanları söyledim boşver önemi yok dedi o an ona eminin ne dediğini sordum bilmiyormuş gibi boşver önemli birşey değil dedi. Zaten bildiğim birşey olduğu için uzatmadan konuyu kapattım ve yemeğe devam ettim yemeğimi yemiş bitirmiştim. Eda telefonunda şarkı açtı beraber dinliyorduk aslında daha doğrusu o söylüyor ben dinliyordum. Benim sesim kötü diye katılmıyordum. Ortamı bozmaya gerek yoktu fakat benim aklımda birşeyler vardı artık vazgeçme evresine geliyordum ve artık yanında yokmuşum gibi geliyordu. En başında aklında başkası vardı ve onun karşısında hiç sansım yoktu ve bu beni sinir ediyordu. Molam bitiyor ve ben kızın yanından ayrırılıyordum. Restorana geldiğimde yanıma erdemi vermiştilerdi çok yoğundu ve tek kişi yetişmiyordu şuan arkada 4 kişi idik batterda Yakup fryda Can ve sandviçte ben ve Erdem 4 kişi oluyorduk. Can Edayı öğrendiğinden dolayı bana hep gönderme yapıyordu. Eskiden yazgül ile yapardı fakat o zaman sinir olmaktan çok gülüp eğlenirdim fakat eda eda başkaydı onu sevmiştim ve sinirime hakim olamıyordum. O an can eda ile aramızda duruyorsun sevenlerin arasında durma aramızdan çekil gibisinden Bi cümle kurdu o an beynimde şimşekler çaktı hatta arka tarafa giderek sesli ve sinirli bir şekilde dozunu kaçırıyorsun sus dedim artık dayanıcam güçüm kalmamıştı çünkü çok sinir olmuştum. Ters birşey yaparım korkusuda yoktu üstelik bunun farkında olarak Canı sert Bir biçimde uyardım zaman geçiyor ve vardiya bitiyordu bugün kapanış değildim açılış idim biraz vardiyada kaldıktan sonra vardiyadan çıktım ve evin yolunu tuttum fakat o yol bitmek birmiyordu ve aklım karışmış vazgeçmeye doğru gidiyordum artık hak veriyordum çünkü olmucak duaya amin diyordum. Düşünürken gözümden birkaç damla yaşın aktığını fark etmiştim sinirden mi veya başka birşey mi bilmiyorum ama ağlıyordum işte savunmasızdım ve desteğe ihtiyaçım vardı. Eve gittim gitmekle beraber edaya mesaj çektim çünkü konuşmaya ihtiyaçım vardı. Saat 12 olmuştu kız her an evine gidip telefonumu eline alabildi. Mesajı attım konuşmaya ihtiyaçım vardı.
BERKAY
selam nasılsın
EDA
iyiyim sen nasılsın
BERKAY
Kötüyüm kafam çok bozuk
EDA
hayırdır ne oldu neyin varBERKAY
Konuşmak istiyorum fakat kimse yok içimi döke bilecek kimse kimseye güvenim kalmadı
EDA
Ooo bu çok kötü
BERKAY
konuşalım mı?
EDA
olur
BERKAY
Nasılsın diye sormucam bu gün istemeden birşey kabullendim hayla etkisindeyim
EDA
Ne kabullendin
BERKAY
Sevdiğim var vardı bugün az düşündüm ve ona ulaşamıcak olucağımın farkına vardım
EDA
Eee sonra
BERKAY
Sonra içimi hüzün korku kışkançlık kapladı
EDA
Boş ver bu hayata bir kere geliyorsun
BERKAY
Napıcamı bilmiyorum mesela kendini benim yerime koy
EDA
Hoşlandığım cocuk bana bakmıyor ve bilyormusun baya seviyorum. Ah bi başını çevirse gökyüzünden yıldızları toplayıp sererim önüne aşkı ama bakmıyo işte
BERKAY
Benimki yüz veriyordu. Fakat yanındayım ya aklı başkasında yanında huzur doluyorum uzaktan baksam bile içimde huzur birikiyor.
Fakat ondaki bu keder hüsün beni benden alıyor birşey de diyemiyorum susuyorum.
Beraber olabilmeyi düşünüyorum ama hep hayal hevesim hep hayalden ibaret oluyor. Okadar yakında o elleri tutamama saçlarını okşayamamak koyuyor.
Eda
Sen çok iyi bi arkadaşsın cidden. Bana güvenip bunları anlatıyosun
BERKAY
Konuştukça rahatlıyor insan. Fakat insanlar okadar nankörki herşeyi reyine döndürme peşinde
EDA
Aynen biliyomusun bugün ona uzaktan baktım aynı senin gibi ama olmaz bizden dedim kafasını kaldırıp bakmıyo bile yazık yani düşünüyorum çokmu çirkinim ondanmı bakmıyo acaba
BERKAY
Bilyormusun sana çirkin diyen gözleri oyarım düzelsin diye
EDA
Allah oymuş merak etme
Berkay
Sen kime sevdalandın eda? İstersen konuşayım ben mutlu olamıyorum en azından sen ol
Eda
Konuşma ya boşver aptalın teki boşuna uğraşıyorum onun için zaten
BERKAY
Dök içini. Eda içinde kalmasın
EDA
Biliyosun zaten aslında o kadar aptalımki çocuğun numarası bende haberi yok mal mal bakıyorum haberi yok
BERKAY
Bilyormusun bilmezliğr veriyorum
Can değilmi. Ağzını yoklaması istermisin. Tek bir lafına bakar senin için herşeyi yaparım biliyorsun değilmi
EDA
Benim hakkımda tek kelime ettim. Hiç denk geldinmi
BERKAY
Ne gibi mesela
EDA
Hiç adım geçtimi yani
BERKAY
Üzülme ama hayır. Eda seni seven birisin hayatında yokmu sana değer veren birisi
EDA
Var çook
BERKAY
Demem şu ki eda seni gerçekten seven değer veren birine ver gönlünü kıymetini bilen birine kendini heba etme. Ben alışkınım kendimin bu hallerine fakat senin olmanı istemem istemem
EDA
Kimseyi istemiyorum
O arada İnternet gitmiş ve bende saat geç olduğundan yatmaya hazırlanmaya başlamıştım