İşler geç bitmişti ve baya saat geç olmuştu hatta Bi ara saate baktığımda saatin 01:00 üzerine gelmekte olduğunu gördüm artık işler bitmişti sadece son paspas atılıp gidilecekti müdürümün talimatı ile son paspasta atılıp işler tamamen bitmişti ve meyere parmak basarak giyinmeye gitmiştik üzerimden siyah kumaş pantolon (müdür pantolonu) ve yine siyah ss(müdür yardımcısı) kıyafeti vardı hızla üzerimden çıkarıp üzerime kalın hırkamı ve kırmızı pantolonumu üzerime çektim ve deri montumu giydim dışarı çıktığımda telefonuma kulaklığımı taktım ve şarkı dinlemeye başladım çok geçmeden serviş geldi ve bizleri alıp evlerimize dağıttı. En sonunda evime gelmişti ama ve çok yorurmıştum direk yatağıma uzandım telefonumun alarmını kurdum odane whatsaptan Bi mesaj gelmişti çok sevindim çünkü o mesaj edadan geliyordu nasıl geçti günün diye sormuştu dedim yoğundu fakat fazla değildi diye bana canı sordu ama bu hal hatır için değildi telefon için sormuştu o evet veya hayır beklerken benim cevabım sen neden bukadar canı önemsiyorsun diye sordum aldığım cevap iste hiç öylesine diye dedi fakat anlamıştım canda gönlü olduğunu. Anlamazlıktan gelip sen öyle diyorsan diye geçiştirdim ve izin gününü sordum ne yazıkki dündü dedi haftaya işin varmı diye sordum yok diye yanıt alırken kendimi bir anda sinema teklifi sunarken buluyordum ve oda kabul ediyordu o an okadar mutlu olmuştumki anlatamam kızın uykusu gelmiş olmalıki ben artık yatayım sende yat uykunu al diye yazınca bende iyi geceler dedim ve telefonumun ekranını kapatıp kenara koydum ve uyumak için kafamı yastığa götürdüm ve gözümü kapatmadan önce iyi geceler eda diyerek gözümü kapattım.