Değişken Duygularım

13 1 3
                                    

Selamlar yeni bir kitaba başladım. Adı karanlık avcılar bu kitabı kendi hayatımdan değil belki tekrar yazarım kendi hayatımdan birşeyler şimdilik buna devam edelim okumalar artı fakat vote yok biraz vote atarmısınız iyi okumalar
........................................................................Uyandım ve işe gitmek için hazırlandım. İse erken gidicektim bugün. Kahvaltı etmek için pastaneye oradanda avmye fakat çok erken gittiğimden dolayı beklemek zorunda kaldım saat daha 1 idi ve ben 3te giricektim yukarıya gittim. Sbarrodan İbrahim ve eda yanıma geldiler İbrahimi anatoliumdan tanıyordum. Az biraz konuştuk edaya istemsizce küsmüyüz diye sordum. Hayır ben kin tutan birisi değilim niye birine küseyimki diye söylendi. Elimde olmadan edaya yakınlaşıyordum ondan uzaklaşmaya çalıştığım hergün her dakika sanki ona dahada yaklaşıyorum. Kendime hakim olamıyorum yapmamam gereken şeyleri yapıyordum. Sonuçta o beni istememişti. Ama bana yolda vermemişti. Aklında neler dönüyor hiç bilmiyordum ama arkadaş olduğumuzu biliyordum. Kitap yazıyordum onu yazıyordum bilmiyordu okusa ne derdi nasıl tepki verirdi hiç bilmiyorum. Ama herşey bitince onada göstericektim. Kitabı onun sevgisi yazdırmıştı. Kendi eserini ona göstermemek olmazdı ama daha değildi. Herşey bittiğinde göstericektim. Eda ve İbrahim yemek değiştirmişti eda Selda ile İbrahim benim ile değiştirmişti İbrahim edaya stem ediyordu çünkü doymamıştı. İbrahim tam bir yemek özürlüsüydü bizden yemek almayı beceremezdi hiç. Eda ise kendi kadar alırdı poprol patates ve içecek alırdı doyardı. Ben onu yesem dişimin kabuğuna yetmezdi. Akşama kadar aç kalırdım. Eda telefonunu çıkarmıştı şarkı söylemeyi sevdiğinden hemen şarkı söyleyeceğini anladım öylede oldu. Mabel matiz gel şarkısını söylemeye başladı. Ben ise sen yarim idun şarkısını gönderme yapmıştım. Saftı anlamamıştı. Saat 3 e doğru geldi ve bende işe gitmek için oturduğum yerden kalktım eda ve İbrahim kolay gelsin dedikten sonra restorana doğru yürümeye başladım. Üzerimi değiştirdikten sonra içeriye gittim her zamanki gibi ilk baş kontrollerimi yaptıktan sonra sorumlu olduğum yere gittim. Yemek defterini aldığım gibi elemanlara yemeklerini sormaya başlarım ön tarafta Selda vardı ona sordum. Bana Sbarrodan gelicek ler almaya dedi. Edaylamı değiştin diye sordum oda başıyla onayladı ne yediğini bildiğim için ne yediğini sormadım. O halde poprol patates ve içeçek diye söyledim. Sen nereden biliyorsun ne aldığını diye sordu bana zaten onu tanıyorum yediği yemeğini tahmin edebiliyorum hem yanımda yedi oradan biliyorum dedim. Ters bir cümle ile onu takıntı haline getirmeye başladın bu kadar üsteleme bu kızı. Selda edayı ilk günden beridir sevmemiş hatta nefret etmişti. Bildiğimden dolayı konuyu uzatmadan ön taraftan arkaya geçtim. Diğer elemanların neler yediğinide kayda alınca kasama geçip kasamı saymaya başladım gözüm istemeden sbarro ya gitti ve eda bizim tarafa bakıyordu. Ona baktığımı görmüş olmalıki kafasını oynatmaya başladı. Dans etmeyi oynamayı severdi kesin şarkı söylüyor ve söylediği şarkıya eşlik ediyordu. Kafamdan öyle geçirdim. Ogün boyunca ne zaman baksam hep bize doğru bakıyordu. İş bitmek üzereydi saat 9:30 olmuştu. Eda erken çıkmıştı önümden geçti ben öyle bakarken selam dahi vermedi. Kendime anlam vermemeye başlıyordum. Kendi kendime içimde kavga etmeye başladım. Onu tekrar sevmeye başlamıştım. İstemiyordum ama kendime hakim olamıyordum. Zehir gibiydi panzehiri yoktu. Ona yaklaştığım her an dahada zehirliyordu beni. Uzaklaştığım zaman içe bir sıgara gibi onu arzuluyordum. Neyin nesiydi bu kız okadar kız sevdim unutmam kolay olmuşken neden onda yenilmiş tekrar tekrar canımı yakmasına izin vermiştim. Kendimde bir cevap bulamadım. Belkide benimki aşk değildi bilmiyorum. Ama her onun adı geçtiği şakalar beni öfkelendiriyordu. Neden neden ben kendi kendime bunalmışken alinin sesi ile kendime gelmiştim. Kafamı toplayıp işime devam etmeye başladım. Bittiğinde eve gitmek için hazırladık. Eve gidince ona mesaj atıp konuşmak istiyordum. Gittiğim gibi edaya mesaj attım. Mesaj gitti fakat ona gitmedi İnterneti kapalıydı. Zaman geçmeye başladı geliceği yoktu telefonuna bakmıyordu. Yatmaya karar verdim çünkü uykum gelmeye başlamıştı. Sabaha bakarım dedim ve yatmaya karar verdim.

derin sevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin