Dost Eli

32 0 0
                                    

Sabah uyandım fakat çok kötüyüm dünün etkisindeyim. Bugün izinliyim. İşe gitmicektim. Evde öyle boş boş oturuyordum. Evde duramadım duvarlar üzerime geliyordu moral olarak - lerdeyim. Evde daha fazla duramadım ve kendimi dışarıya attım. Fomara tarafına gidip kafamı dağıtıcaktım. Yolda giderken yakın arkadaşım tasa lise 2 den tanıdığım yaptığımız herşeyi beraber yaptığımız Gürkan geldi aklıma onu aradım. Sanş eseri oda bugün boşmuş yanına geliceğimi söyledim. Sevindi Bayadır görüşemiyoduk. Yol uzundu ve kafamı nereye döndürsem her yerde edayı görüyordum. Çareyi kitap okumakta buldum kitap okudukça edayı unutuyor hayal dünyasında dolaşıyorum. Kulağımda kulaklık olduğundan hiç birşey duymuyordum. En son Gürkanın beni aramadı ile kendime geldim dalmışım ve ineceğim durağa sadece 2 durak kalmıştı. Belki aramasa daldığım için ineceğim durağı kaçırıcaktım. Sonunda durağa gelmiştim ve trenden inip beni bekleyen Gürkanın yanına gittim. Selamlaştık sonra istasyondan çıktık. Şimdi heykeldeydik. Ve bir marketten birşreler almıştık. Depresyondayım klasik çikolata bisküvi VS aldık ve yemek için müsait bir yer bulmaya çalıştık çok geçmeden de bulduk. Fakat hiç yemek yemeye halim yoktu daha. Çok birşeyler içmek istiyordum. Konuştuk eda konusu onun sevgilisi geldiğimiz noktalar Gürkan beni çok iyi tanıyan bir arkadaşım neredeyse herşeyi mi bilir hayatta geldiğim yeri yaşadığım durumları herşeyi o gün belkide en güzel günümdü beni o halde güldürmeyi başarıyordu. Bu durumdan hiç şikayetçi değilim aksine ihtiyaçım vardı. Aldıklarımızı bitirdik daha doğrusu Gürkan hepsini yemişti ben tek aldığım gazozu bitirebilmiştim boğazımdan sıvı hariç hiçbir şey geçmiyordu. Sonunda oturduğumuz yerden kalkmış kültür parka gittik orada oturduk saat yavaştan 7-8 oluyordu. Az biraz daha konuştuk. Sonra ayrırdık. Aklımda edadan bir iz yoktu fakat çok geçmeden gelmeye başlamıştı. Görükleye gittim canım eve gitmek istemedi. Biraz dolaştım. Otobana gittim kendime has bir yerim var oraya gittim üzerim siyah olduğu için gecenin karanlığı beni kapatıyordu. Telefonumun şarkısını değiştirdim slow bir şarkı seçtim ve çalmaya başladı. Doluydum hemde çok fazla okadar şey yapıp karşılığını alamamış üstüne üstün bir başıma kalmıştım. Gözümü kapadım ve içimden gelen herşeyi bağıra bağıra demeye başladım.
SEVDİM LAN SENİ SEVDİM  KARŞILIK BEKLEMEDEN SADECE SEVDİM KAYBEDİCEĞİMİ BİLDİĞİM HALDE SEVDİM HANİ DERLER YA SEVEN KAYBEDER EVET BİR KEZ DAHA SEVEN BENİM VE YİNE KAYBEDEN EVET SEVDİM OKADAR MASUM SEVDİMKİ KENDİ MUTLULUĞUMU HİÇE SAYARAK SADECE SENİN MUTLULUĞUNU İSTEYEREK SEVDİM SEN BİLMİYORSUN BEN SENİN İÇİN NELERİ GÖZE ALDIM SENİN İÇİN KENDİMDEN VAZGEÇTİM SENİN MUTLULUĞUN İÇİN SEVDİĞİM ADAM DEDİĞİN CANA YALVARDIM SENİ MUTLU ETSİN DİYE ŞİMDİ ŞİMDİ SEN ELLERDE MUTLUYUM DERSİN GÖZLERİNDE O ÇOCUK KALBİNDE CAN OLUCAK BENİM HEM AKLIMDA SEN KALBİMDE YİNE SEN OLUCAN BAKMA STEMLERİME BEN ALIŞKINIM GEÇMİŞ HAYATIM ALIŞTIRDI ACI ÇEKMEYE 2 GÜNE DÖNERİM ESKİME AMA AMA SENİ SENİ UNUTAMAM NİYEMİ BEN KİMSEYİ UNUTAMAMKİ SENİ UNUTAYIM ÇOK SEVDİM KÖTÜ KAYBETTİM İNŞALLAH SENDE BENİM DÜŞTÜĞÜM DURUMA DÜŞMESSİN GÜZELİM KENDİNE İYİ BAK BAŞKALARININ SENİ ÜZMESİNE İZİN VERME İYİ GECELER GÜZELİM.

derin sevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin