bu bölüm sadece akşam olanı yazıcam sabahtan hiç birşey yaşanmadı çünkü not edayla hiç bir alakası yok eğlence olsun. İyi okumalar :)
...........................................................Kapanıştım saat 10 olmuştu ve avm kapanmış bizde işlerimizi yapmaya başlamıştık. Vardiyada ben can erdem ve müdürüm Furkan bey vardı ben ön bankoyu kapatıcaktım can bateri erdemde bulaşığın yıkandığı arka odayı kapatıcaktı. Ben ve can işlerimizi yapıyorduk erdem bulaşıkta yavaş olduğunda acele etmiyorduk. Erdemi severim onunla baya şakalaşırdım. Ben ön tarafın yerlerini yıkamak için vandan sıcak su hazırlayıp paspas kovasına dökmüştüm o arada erdemle sulu sakalar yapmaya başlamıştık. Bana fıskiye doğruttu. Beni ıslatma için. Orada ben duvarın arkasına geçtim paspastaki sıcak suyun olduğunu unuttuğumdam paspası erdeme savurdu su sıcak olduğundan bel altı fena yandı. Güldüm hemen oradan uzaklaştım fazla geçmeden erdemin yanına gittim ne alemdesin diye sordum cevap vermedi bana küsmüştü:D cevap vermeden yarım kalan işimide bitirmeye gittim geldiğimde elimdeki pis su dolu temizlik kovasını boşaltıyordum. O sırada erdem fıskiyeyi bana doğru tuttu ve hafif beni ıslattı. Devam et dedim hak etmiştim. Can gelince erdemi bana doldurmaya çalıştı.
Erdeme doğru bak yeni barıştık yine bir birbirimize düşürmeye çalışıyor dedim erdem aradan çekildi yanımdaki ufak su dolu kabı tuttum ardından bir erdeme baktım erdeme göz kırptı canı ıslatıcaktım çünkü. Beklemediği Bi andan ona doğru döndüm ve canı kovalamaya başladım restorandan çıkmış. Avm boyunca canı kovalıyorum. Önümde can arkasında ben benim arkamda da bizi kameraya çeken Furkan bey vardı. Can depoları oraya gitmişti. Şaklanmıştım. Furkan beni görmese canı ıslatıcaktım duranın beni görmesi ile korktu canda bana uyanarak sudan uzaklaştı şimdi roller değişmişti. Can yerdeki su dolu sişeyi aldı ve bana doğru koşmaya başladı. Hayvan çok hızlı koşuyor useyin boltun kayıp kardeşi olabilirdi. Nefessiz kaldım ve beni ıslattı daha doğrusu sişeyi içime döktü buz gibi olmuştum. Ve Furkan herşeyi videoya kaydetmişti. Canla beraber Furkanın yanına gitmiş videoyu izliyorduk. Avmde ışıkların kapanıyot olması ortamı az biraz Korku filmi gibi andılırıyordu. Canı kovalıyorum Bi ara kaçtım Şaklanmıştım hani o ara videoda usta dönerci deki abla gelmiş aniden önüne fırlayan Furkan dan korkmuş aman Allahım manyaklar dedimişti kapı arasına telefonu uzatmış orada mıyım diye kontrol etmişti. En sonunda restorana gitmiş ve erdemin yanına gittik. Merhaba Furkan son bir su alıp ben ve erdemi arka odaya aldı onunla beni ufak bir suyla ıslatıcaktı. O sırada gözünü kapadı rastgele suyu savurdu ben erdemin arkasına saklanmış olduğumdan bütün su erdeme gelmişti. Uzun Bi aradan sonra iyi eğlenmiştim. Ama saat ilerlemiş olduğundan dolayı işleri bitirmek için son bir kez daha restoranı yıkayıp günü bitiricektik ben önden başladım can batterden erdemde kapının önünden arkaya doğru yıkadı ve işler bitince parmakları meyere bastık sonrası evlere dağıldık. Yorulmuştum. Yatağa uzandım uyumaya çalıştım.