Tehetetlen voltam, fogalmam sem volt mit kellett volna tennem, de próbálkoztam.
Én: -Csak rám akarsz ijeszteni...de nem fog sikerülni. -néztem ahogyan forrósítja tovább azt a kést.
Bradley: -Hmm..minek akarnék rád ijeszteni ha már félsz? -röhögött fel Majd a saját bőréhez nyomva a kést megnézte mennyire forró. Szinte füstölt a keze.
Én: -Nem félek tőled! -néztem a szemébe.
Brad.: -Nem? Biztos? -jött közelebb a késsel és leült mellém. Ijedt voltam, rettegtem, de nem mutathattam.
Én: -Igen. Biztos!
Brad.: -Akkor ezek után majd fogsz. -röhögve a bőrömhöz nyomta a tűz forró kést. Összeszorítottam a fogaim, nem lehetek gyenge.-Hm..erősebb vagy, mint a többi lány. Ez tetszik, de majd ha végzek meglátjuk mennyire maradsz erős. -őrült röhögésbe kezdett és bele nyomta a kés hegyét a mellkasomba majdnem hogy 1 centi mélységre. Égetett, fájt, de csak tűrtem.
Én.: -Nem..tudsz..megtörni..-nehezen mondtam ki e szavakat.
Brad.: -Meglátjuk. -picit beljebb nyomta a bőrömbe és egy hirtelen mozdulattal egy mély csíkot hasított belém. Pici vékony sikoly hagyta el a szám és bekönnyezett a szemem. Le néztem a mellkasomra..ömlött a vérem. De ő itt nem állt meg. Oldalamba döfte a kést és ott hagyta. Fel állt és vissza sétált a cuccaihoz. -Nehéz lesz veled...de én nem adom könnyen fel. -Megfogott egy kisebb kést, tűt és cérnát majd oda jött és vissza leült.
Én: -Mi..Mit akarsz azokkal? -alig tudtam levegőt is venni a bennem levő kés miatt.
Brad.: -Az meglepetés. -nevetve megfogja a kést és a hasamhoz teszi. Felnéz rám elvigyorodva és belém döfi. Egy négyszög alakot vés mélyen a bőrömbe, de még mindig nem sírok, pedig nagyon a bőgés szélén állok. Ennyi?
Én: -Ez volt a meglepi? -kár volt megszólalnom mert mire észbe kaptam elkezdte azon a helyen lenyúzni rólam a bőrt. Felénél már sírva üvöltöttem a fájdalomtól, de leszarta.
Bred.: -Első lépés kész. -egyenesedett fel és előttem lóbálta a bőrömet. Rosszul lettem és csak sírtam. Leült, megfogta a tűt és a cérnát. Neki állt belevarrni oda ahol lenyúzta a bőröm. Üvöltöttem zokogva mert szörnyen fájt. De egy idő után elsötétült minden, és onnantól nem tudom mi történt.
YOU ARE READING
Gyilkos vágyak
Fantasy"Olyan vagy, mint egy angyal. Úgy jársz, mit egy angyal. Úgy beszélsz, mint egy angyal. Úgy viselkedsz, mint egy angyal. De okos vagy. Te a gonosz vagy álcázva."