Na obrázku je Liam v lidské podobě.
Probudily mě kroky... Opatrně jsem se zvedla, abych nevzbudila Ica a Ziru, kteří spali ve stejné noře, jako já... Vylezla jsem v lidské podobě, jako ještěrka jsem prohla záda, aby se nepohnula molekula vzduchu...
Temná silueta mizela v keřích u východu... Rozběhla jsem se za ní... Samozřejmě potichu, abych si mě ten člověk nevšiml...
Skočila jsem za nějaký keř abych nebyla vidět, hned jsem poznala, kdo byla ta silueta... Byl to Nick!! Cože?! Fakt mě ty jeho tajnosti začínají rozčilovat... Byl tam ještě někdo... Nějaký muž... A nebyl to vlkodlak... Byl vyšší než Nick, a tvářil se, že má nad ním převahu... Napnula jsem uši, abych slyšela, co si ti dva povídají... Slyšela jsem ale jen něco.
„ ............hlášení?“
„ ..........promiň...“
„ .................pohnout?!“
„ ...někoho............potkal...“
„ ................... nezajímá!“Ani nebylo poznat, kdo říká co...
Pak se ztišili... Už jsem toho fakt moc neslyšela... Co když je Nick krysa!
Ne! To ne!! To by neudělal!! Znám ho!!
Co ale znamená, když někoho ‚znám‘? Vždy je něco, co o tom druhém nevíme...
Pak ten neznámý muž odešel a nechal tam Nicka samotného... Nick si jen dál ruce do kapes, a naštvaně odkopl nějaký klacek...
Teď byl čas zdrhnout! Nezájem o to jestli to bylo potichu, jsem se vyřítila z keře a běžela jsem rovnou do doupěte... Střídala jsem nohy vždy velkým skokem, abych byla co nejrychlejší... Vlezla jsem do doupěte, a nenápadně jsem si lehla zpátky vedla Icaruse a snažila jsem se usnout, abych ze sebe tu vzpomínku dostala.
Nikomu o tom neřeknu! Nevím co, ale něco mi říká, že bych to měla říct, ale nechtěla jsem... Měla jsem pocit, že mám Nicka ráda a nechci ho ztratit...
Ale proč?! Takovej... Achjo! Nemůžu mít ráda zrovna jeho!! Je tu spousta dalších kluků! Ale on je v něčem jedinečný... Nevím v čem, ale je!
Tu noc jsem už neusnula... Pořád mi to vrtalo hlavou... Třeba to byl jen jeho starý kamarád! Jo! To bude ono!_________________________o 4 dny později
Od té doby uběhly už čtyři dny... Čtyři lovecké výpravy... Některé úspěšné, nějaké zase bez úspěchu... Dnes ale musíme hlídat... Nejméně oblíbená práce. Alespoň jsem ve dvojici s Nickem... Ještě že přepral Liama, jinak by byl ve dvojici se mnou on! Každý kdo chce vyšší postavení, musí přeprat jiného... To je zákon... Třeba se chtěl Nick přemístit kvůli mě! To by bylo hezké.
Ale v tom jsem zakopla o kořen pochybnosti... Plácla jsem sebou na zem.. Ještě že tam nebyl žádný kámen, nebo tak něco..
Co když se Nick přemístil, aby si získal důvěru Alfy! Achjo! Tahle myšlenka mi už vyskočila z hlavy, ale zase jsem jí tam vrátila! Já kráva!
Nick mi pomohl na nohy.
„Dobrý?“
„Jo jo, v poho“ zalhala jsem. Prdlajs v poho! Narazila jsem si nohu! Super.. Nemůžu chodit.. To bude trapas..
Udělala jsem krok, ale zřítila jsem se na Nicka a porazila ho... Spadla jsem na něj, on ležel na zemi, já na něm, vypadalo to fakt hodně trapně.. Ale nebyla by to sranda, kdyby v tom nepřišli Liam, Zira, a ještě k tomu Alfa na kontrolu...
„Jee, promiň! Strašně se ti omlouvám“
„Dobrý.. Au“ sbírali jsme se, zatímco se ostatní smáli... Nešlo to! Byli jsme do sebe zamotaní... Ještě ke všemu jsem omylem vyhrnula Nickovi triko, několikrát jsem mu položila ruku na klučičí slabinu, několikrát už si skoro sedl, ale já se o něj opřela a zase jsem ho shodila... Prostě HRŮZA!
Naštěstí přišel Alfa a dost hrubě nás odlepil... Mě chytl za mě vlňaté blond vlasy, a jeho za kapuci rozepnuté mikiny... „Co to tady děláte?!!“ zařval...
Mě pustil na zem, ale Nicka pořád držel... Snad si nemyslí, že to byla jeho chyba. Odvlekl ho za kapuci někam za roh... Docela jsem se o něj bála...
Ozvalo se křupnutí... Ale ne!
Vrátil se a Alfa ho táhl za ucho! Muselo to strašně bolet!
„Příště si rozmysli co děláš ty trotle!!!“ doslova s ním hodil o strom... Naštěstí to zbrzdil a jen trochu škobrtl...
Tekla mu krev z nosu... Kvůli mě! Alespoň jsem se Nickovi omluvila...
Jo.. To jo no.. Několik setkrát!Když zkončila hlídka, přišel odpočinek, jelikož lovci nic nechytili... Bavili jsme se s Icem, o různých věcech... Nudili jsme se... Zalezla jsem do nory a přemýšlela jsem, o Nickovi... Bojím se, že je zrádce... Od té doby už nikde nebyl... Tak snad to nic neznamenalo... Během chvilky jsem usnula...
S myšlenkou na Nicka...Je tu další kapča tak snad se líbí... Opět patří VELKÝ dík KattieFlower...
Děkuju za přečtení ❤️
ČTEŠ
Úplněk v Nás {Moon in Us}
WerewolfPříběh vypráví Thea, která byla vězněna Lovci vlkodlaků, byla odtržená od smečky a nucena si prožívat ta nejhorší traumata... Jak se bude vyrovnávat s lidským světem? Je všechno takové jak na první pohled vypadá? Užijte si příběh ... !!!POZOR!!! By...