Chapter 15

8.4K 455 66
                                    

"מה זה? יש לך טלפון חדש?" הארי שאל כשהגענו אל המדרגות ואני עצרתי כי נשענתי כנגד המעקה, הנהנתי בחיוך שחשף את שיניי.

"מה המספר שלך?" הוא שאל ללא כל חיוך.

"האמת שאני לא יודעת" צחקתי "קיבלתי אותו היום"

"טוב, אז תביאי לי אותו אני ישלח לי הודעה." הוא אמר נשען כנגד המעקה גם הוא, הנהנתי בנמרצות והוצאתי את הטלפון שלי מהכיס של השמלה ונתתי לו.

הוא התעסק עם הטלפון ואז כיווץ מעט את גבותיו "מי זה? זה ששלחת לו הודעה?" הוא שאל.

"איידן" עניתי לו בחיוך "בחור נחמד." צחקקתי.

"נתת את הטלפון שלך למישהו שהכרת בחמש דקות?!" הוא נשמע קצת כועס.

"מה פתאום!" מחיתי "נתתי את מספר הטלפון שלי למישהו שהכרתי ברבע שעה!" צחקתי והוא נאנח, סוגר את הטלפון שלי ומחזיר לי, אני מבינה שעבודתו הסתיימה.

"מ-1 עד-10,  עד כמה את שיכורה?" הוא שאל מביט אל תוך עיניי.

"אממ, אני לא יודעת." משכתי בכתפיי וצחקתי.

"אני יגלה לך משהו, אבל תבטיח לי שלא תספר?" שאלתי מתקרבת להארי הוא הנהן וצפה במעשיי. התקרבתי אליו יותר והעברתי את ידי על החזה שלו ואז עטפתי את עורפו בעזרת ידי ותפסתי בזרועו בעזרת היד השנייה שלי, הוא נראה מופתע ממעשי. ואז קירבתי את ראשי לאוזנו  "לא רציתי בכלל לשתות את כל המשקאות שאיידן הביא לי." לחשתי ואז נשכתי את השפה התחתונה שלי בעוד שאני מחייכת.

צחוק נפלט מפי והתרחקתי מהארי לוקחת צעד אחורה ומביטה בו, מבטו היה קשה ומבולבל.

"אז למה שתית את כל זה?" הוא שאל.

"לא רציתי להביך את עצמי!" אמרתי בטון של כמובן מאילו והוא נאנח בקול.

"אוקי, לעזאזל אם זה." הוא אמרה באנחה ואז מחא בידו "רוצה נלך לקחת לשתות ואז נלך לסיבוב פה?" הוא שאל.

"כן!" קראתי מחאתי בידיי בהתלהבות. כן?! אביגיל את מפגרת?!. הוא צחק מתגובתי .

"יש לך צחוק יפה." אמרתי לו כשהתקדמנו, למה לעזאזל אמרתי את זה?!. הוא חייך ושם את ידו מסביב למותניי מצמיד אותי אליו מעט בעוד שאנחנו הולכים "גם לך." הוא אמר.

—————————————————————-

הארי מזג לי ולו משקה ואז הגיעו שני חברים שלו אחד מהם זיהיתי זה היה לואי, את השני לא זיהיתי. היה לו שיער חום ועיניו גם היו חומות, הוא היה גבוהה ובהחלט נראה טוב. הארי הציע שהם יבואו איתנו לסיבוב והסכמתי לזה.

אני עדיין לא מבינה למה לעזאזל הסכמתי לזה. למה אני לא מתרחקת מהארי? אני שונאת אותו. למה אני צוחקת איתו? מדברת איתו או בכלל לידו. הו שיט. אני שיכורה, זאת הפעם הראשונה שלי לעזאזל.

Liar nerd // Harry-Marcel [Book 1]Where stories live. Discover now