POV אביגיל:
כשחזרתי הביתה מבית הספר ניסיתי לאכול משהו. לא רק שלא היה לי תאבון זה גם פתאום היה נראה לי מגעיל אז עזבתי את זה ובסופו של דבר שתיתי רק מים. ירדתי עוד קילו. בסך הכל ירדתי 5 קילו. אני לא מאמינה שנשאר לי עוד 5 קילו להגיע למשקל שאני שרוצה. אני כל כך קרובה.
כבר רואים עליי שרזיתי, איימי ואוליבר אמרו לי בבוקר שרזיתי. שמחתי כשהם אמרו את זה. זה העלה לי את המצב רוח.
לא הייתי לבד כל כך היום בבית ספר. לא להאמין כמה אנשים יבואו לדבר איתך רק כי את חברה של הארי סטיילס. זה האמת קצת מוזר כי אפשר לחשוב מי זה כבר הארי סטיילס? למה מפחדים ממנו? מעריצים אותו? אני לא יודעת מה הארי כבר עשה שהרבה בחורים מפחדים ממנו ומלא בחורות רוצות אותו. או לפחות רוצות להיות ידידות שלו רק העיקר להיות משהו בשביל הארי סטיילס.
השעה עכשיו היא שבע בערב. אני והארי בדיוק סיימנו שיחת טלפון. הוא בדרך אליי כדי לקחת אותי אליו. אני נשארת אצלו הלילה וכבר קיבלתי אישור מאיימי.
הוא צפצף לי וככה הבנתי שהוא בחוץ, לקחתי את הדברים שלי, אמרתי ביי לאיימי ואוליבר ויצאתי מהבית. מתקדמת בחיוך אל הרכב של הארי, הוא פתח את החלון של המושב ליד הנהג, "שלום לך יפיפייה." הוא אמר, צחקתי צחוק עדין ונכנסתי, סוגרת את דלת הרכב ואז מנשקת אותי נשיקה קצרה בשפתיים.
"שלום גם לך." אמרתי וחייכתי, הוא חייך ויצא אל הכביש. "אז איך היה? נייל התלהב מהחדר שלו?" שאלתי מתעניינת.
"אני חושב שכן." הוא אמר, "הייתה תקלה ויש לו שותפה שקוראים לה ג'ו." צחק.
"הו אז הוא בטח מאושר." צחקתי.
•••
אני והארי נכנסנו אל הבית שלו, אימא שלו בירכה אותנו בשלום.
"היי אן, מה שלומך?" שאלתי אותה בחיוך, "הכל טוב, מה שלומך מותק?" היא שאלה בחיוך.
"הכל טוב." הנהנתי בחיוך.
"אתם רעבים?" אן שאלה והסתכלה על הארי ואז עליי, "את רעבה?" הארי שאל אותי והנדתי בראשי, "לא אבל תודה בכל מקרה." עניתי בנימוס.
"טוב, אם אתם רעבים יש אוכל במקרר תחממו לכם." היא אמרה ואז עקפה אותו כדי לקחת את התיק שלה, "את הולכת עכשיו?" הארי שאל ואן הנהנה. "זו נסיעה של שלוש שעות, הייתי אמורה לצאת עוד לפני אבל חיכיתי לך. אתה זוכר שאני חוזרת רק מחר בצהריים?" אן אמרה והארי הנהן.
הסתכלתי על הארי, מבולבלת מעט. "אוקי, ביי אימא." הארי אמר, "ביי חמודים. הארי אל תלך לישון מאוחר!" אן אמרה ופתחה את הדלת, "כן, בסדר. ביי אימא." הארי אמר, אן שלחה לנו חיוך אחרון לפני שיצאה וסגרה את הדלת.
YOU ARE READING
Liar nerd // Harry-Marcel [Book 1]
Fanfiction❝ נשאר עוד שבוע ללימודים, אני לא רוצה שתתקרב אלי, אני לא רוצה שתדבר איתי, ואני לא רוצה לראות אותך יותר בחיים. ואל תדאג אני לא אגלה את הסוד שלך.❞ ↓ אזהרות ↓ אלימות שפה גסה תכנים מיניים