Chapter 11

9.1K 431 111
                                    

"בבקשה תגידי לי שאת צוחקת." אביי אמרה עדיין בהלם, אני ומיילי הסתכלנו עלייה בבלבול.

מיילי גלגלה את עיניה "את תאהבי את זה! אני אפילו סידרתי לך את זה בארון. בואי תיראי." אביי לא הספיקה להגיד משהו ומיילי משכה אותה למעלה, אני עליתי אחריהן. כשנכנסתי לחדר ראיתי את הגב של מיילי מכיוון שהייתה מול הארון הפתוח, הסתכלתי על הארון בנקודות שיכולתי לראות.

הבגדים היו צבעוניים וזה בהחלט נראה שהיא בחרה דברים יפים "בואי אביי, בואי תיראי" מיילי אמרה זזה הצידה. אביי התקדמה ועמדה מול הארון, סורקת את כל הבגדים שבפנים.

"זוזי שנייה" מיילי דחפה אותה גורמת לי לגחך. מיילי חיטטה בארון ואז הסתובבה כשביד אחת יש שורט פרחוני שהצבעים של השורט הוא לבן ורוד חזק וורוד חלש. הוא היה בהחלט יפה וכשהסתכלתי על אביי ראיתי שחיוך קטן עלה על הפנים שלה והיא לא יכלה להוריד אותו. ביד השנייה מיילי החזיקה חולצה מעט נפוחה וקצרה, רואים שזאת הייתה חולצת בטן אבל לא חולצת בטן מוגזמת.

"אה! איימי את לא אמרת לי אבל נזכרתי איזה נעליים יש לאביי אז קניתי לה חדשות. זה בסדר?" מיילי נראתה חוששת.

"בטח! אני גם שכחתי מזה לגמרי. טוב שקנית." אמרתי בחיוך, אביגיל כיווצה את מצחה והייתה לה הבעה של 'למה אף אחד לא אמר לי' .

מיילי הסתובבה לכיוון הארון ופתחה את המגירה התחתונה בה אביי שמה את הנעלים שלה, ראיתי שהיא קנתה לה ארבע זוגות נעלים והן היו כל כך יפות.

מיילי הוציאה זוג נעליי אולסטאר נמוכות בצבע לבן, שהתאים לבגדים ואז מיילי זרקה את זה על אביגיל שלא הייתה מוכנה וקצפה מכסה בעזרת זרועותיה את פנייה ואז כשהכול נפל על הרצפה אביי הסתכלה על מיילי פעורת עיניים ועושה לה מבט כועס. מיילי רק צחקה "לכי תלבשי את זה." מיילי דרשה.

אביגיל הנהנה והרימה את זה מהרצפה ומיד אחר כך נכנסה אל חדר המקלחת שלה, היא הולכת להיראות בזה כל כך יפה.

POV  הארי :

שלושה ימים מאז שכל בית הספר יצא לחופש, שמונה ימים בהם לא דיברתי עם אביי והתעלמתי ממנה לחלוטין.

אני אשקר אם אני אגיד שלא הייתי הרוס, שלא כואב לי. אני איבדתי מישהי שהייתה חשובה לי יותר מכל דבר, אני אהבתי אותה. כן, אולי היא לא נראת כמו דוגמנית אבל היא בהחלט הספיקה לי ובשבילי היא הייתה הכי יפה.

במשך השמונה ימים האלה שבהם הייתי הרוס נפגשתי המון עם אוליביה, החברה של האר-שלי. ברוב הזמן שכבנו, הוצאתי את כל התסכול שלי על זה. רק מעט מהזמן התכרבלנו ודיברנו וחשבתי מה אם זאת הייתה אביי. אני הייתי מאושר, אני אוהב את אביגיל כל כך.

לואי ונייל צוחקים עליי לגבי זה אבל הם פאקינג לא מכירים אותה, אני הייתי איתה בתור מרסל שהיה חבר שלה במשך שנה, אני יודע עלייה הכל. אני מכיר אותה, אני יודע מתי היא משקרת, אני יודע מתי היא כועסת, אני יודע מתי היא פגועה, אני יודע. וכשהיא אמרה לי שהיא שונאת אותי הרגשתי צביטה בלב.

Liar nerd // Harry-Marcel [Book 1]Where stories live. Discover now